Windows Phone'yi Hacklemeye Gerek Var Mı ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mkyb

mkyb

Üye
    Konu Sahibi
Windows Phone'yi Hacklemeye Gerek Var Mı ?
Symbian'da korsan oyun ve program kurabilmek için yazılımı hackliyorduk.
Android'te sistemin ince ayarlarına ulaşabilmek için root yapıyorduk.
ioS'ta Apple'ın saçma kısıtlamalarından kurtulabilmek için jailbreak yapıyorduk.

Windows Phone'de herhangi bir kısıtlama var mı ?
 


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
evet var ve unlock yapılmadan üçüncü parti uygulamalar yüklenemez.bir kaç yöntemi var fakat kendimiz test etmedigimiz için size de önermiyoruz bu işlemleri deneyimli olanların veya bilen birisinden destek alınarak yapılmasını öneriyoruz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
evet var ve unlock yapılmadan üçüncü parti uygulamalar yüklenemez.bir kaç yöntemi var fakat kendimiz test etmedigimiz için size de önermiyoruz bu işlemleri deneyimli olanların veya bilen birisinden destek alınarak yapılmasını öneriyoruz.

Hele senin telefon gelsin de hünkarım,videolu bile yaparsın sen.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
alemsiniz valla ne diyeyim kullanıcı adımı degiştirsemmi lumişah-padlumişah güzelmiş
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye


hahaa :kop2: abi sabah sabah beni güldürdün ya Allah da seni bir ömür güldürsün inşallah..

Ali abi değerlendir bunları


---------- Eklendi @ 09:24:42 ---------- Yazıldı @ 09:24:19 ----------



Hünkarım :oke: :aha:
Hep birlikte gülelim Can'ım... :kop:
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
İnşallah abim :) Bu aralar pek giremiyorum atom bebek mağduru oldum :ehe skor göndermeyi unutmuşum kaldım öyle ortada bi ara wi fi bulmam lazım :kop2:
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt