mkyb
Üye
Windows Phone'yi Hacklemeye Gerek Var Mı ?
Symbian'da korsan oyun ve program kurabilmek için yazılımı hackliyorduk.
Android'te sistemin ince ayarlarına ulaşabilmek için root yapıyorduk.
ioS'ta Apple'ın saçma kısıtlamalarından kurtulabilmek için jailbreak yapıyorduk.
Windows Phone'de herhangi bir kısıtlama var mı ?
Android'te sistemin ince ayarlarına ulaşabilmek için root yapıyorduk.
ioS'ta Apple'ın saçma kısıtlamalarından kurtulabilmek için jailbreak yapıyorduk.
Windows Phone'de herhangi bir kısıtlama var mı ?


abi sabah sabah beni güldürdün ya Allah da seni bir ömür güldürsün inşallah..


Bu aralar pek giremiyorum atom bebek mağduru oldum
skor göndermeyi unutmuşum kaldım öyle ortada bi ara wi fi bulmam lazım 