5800 Garanti İle İlgili

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
    Konu Sahibi
5800 Garanti İle İlgili
Arkadaşlar Garanti Süremin Bitmesine az kaldı en azından Ben Öyle tahmin ediyorum
1-)Bunu internet Üzerinden Öğrenebileceğim bir site var mı? (Genpa Garantili)

2-)Bugün Çok aradım Fakat fatura veya garanti belgesi bulamadım Bu bir sorun yaratırmı?

3-)Cfw Kullanıyorum Orjinale Dönmem Gerek değil mi?

4-)Normal nokia software updater dan yapsam bir sorun çıkarmı?

5-)Garantiye gönderen bazı arkadaşların telefonu daha kötü bir biçimde geri dönüyor :s Sizce Gönderiyim mi? :bilmem:

:tşk:
 


anılbaran

anılbaran

Üye
gönderme amacın nedır ?evet ofw ye dön.Genpa sitesıne bak derim.Olmadıysa genpa servisını ara
 
  • Beğen
Tepkiler: Emma-Watson
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
2 - sorun çıkartmayor bende faturasiz garantiden tamir ettirdim

3 - orjinal yazılıma döndürmeni tavsiye ederim

4 - nsu ile dönebilirsın orjinal yazılıma. Olmadı ovi süite ile telefonu pc ye bağla seçeneklerden güncellemeleri kontrol et telefon yazılımıni yeniden yükle yapınız.

5 - Telefon sorunlu gelirse gene gönder. Ben 2 kere gönderdim en sonunda ana boardi değiştirip geri gönderdiler :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Emma-Watson
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
    Konu Sahibi
Garantisi bitmeden kasada ve bataryada sorunlar var onları yaptırmak istiyorum.Şimdi Arıyım O zaman genpanın kendi numarasını mı arıyım yoksa kızılay şubesindeki yerini mi?

---------- Eklendi @ 12:33:40 ---------- Yazıldı @ 12:32:16 ----------

2 - sorun çıkartmayor bende faturasiz garantiden tamir ettirdim

3 - orjinal yazılıma döndürmeni tavsiye ederim

4 - nsu ile dönebilirsın orjinal yazılıma. Olmadı ovi süite ile telefonu pc ye bağla seçeneklerden güncellemeleri kontrol et telefon yazılımıni yeniden yükle yapınız.

5 - Telefon sorunlu gelirse gene gönder. Ben 2 kere gönderdim en sonunda ana boardi değiştirip geri gönderdiler :)
Teşekkür Ederim

---------- Eklendi @ 12:41:39 ---------- Yazıldı @ 12:33:40 ----------

2 - sorun çıkartmayor bende faturasiz garantiden tamir ettirdim

3 - orjinal yazılıma döndürmeni tavsiye ederim

4 - nsu ile dönebilirsın orjinal yazılıma. Olmadı ovi süite ile telefonu pc ye bağla seçeneklerden güncellemeleri kontrol et telefon yazılımıni yeniden yükle yapınız.

5 - Telefon sorunlu gelirse gene gönder. Ben 2 kere gönderdim en sonunda ana boardi değiştirip geri gönderdiler :)
Yeniden Yükle Seçeneği Çıkmadı ?
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Telefonu usb kablosu ile pc ye ovi modunda bağla.
Seçenekler > güncellemeleri kontrol et.
Biraz bekleyecen telefon yazılımı bölümünde yeniden yükle çıkacak 143 mb dosya indirecek.
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
    Konu Sahibi
aybin senin dedigini yapamadim.jaf ile ofw atarim fakat product code tutmuyor. O yüzden nokia nın sağladığı bir şey kullanmam lazım
 
HakaN-06

HakaN-06

Üye
Genpa garantisi KVK'da geçiyor kardeş. Benim telefonda genpa garantili ama KVK'nın sitesinde sorgulama yapınca garantili diye yazıyor. Telefonu garantiye verirken hiçbir belgeye gerek yok. Cfw yüklüyse ofwy2 dönüp garantiye vermende yarar var. Birde kasada ve bataryada sorunlar var demişsin eğer sorunlar kullanıcı hatasıysa yazılımı tekrar yükleyip gönderiyorlar. Ben batarya az gidiyor dedim ama değiştirmediler :)

---------- Eklendi @ 17:03:59 ---------- Yazıldı @ 16:55:15 ----------





bu ikisinide dene :)
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
    Konu Sahibi
KVK Satışı Olmayan Cihaz
GENPA çıkışlıdır
 
CilginTurk1

CilginTurk1

Üye
Aybin.Kılıç bir şey sorucam.Telefonu ofw'ye döndürmek için Ovi suite'yi kullanırsak telefon çökmez mi ?
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
    Konu Sahibi
Çılgın ben cevaplıyım bundqn yaklasık 7 ay önce ben ofw ye sürekli öyle dönüyordum.Bir sorun çıkmıyordu
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
    Konu Sahibi
Allah allah acaba cfw'den cfw'ye değişir mi? Ben sırf bunun yüzünden konu açtım billet telefon çöker dedi.http://www.maxicep.com/symbian-s60v5-genel/hep-aklima-takildi-630233.html
Ama ben genede cfw sahibine sorsam mı ?Ben de telefonu servise vermek zorundayım gene içi toz aldı :(

Telefonun çökmesinden korkma tekrar flash larsın olur biter.
Telefonun içinin toz olması olayına gelince garantiye yolladıktan sonra mı olmaya başladı?
Son olarak jaf ile flash atmadan nokia nın yazılımlarını kullanarak nasıl ofw ye dönüceğiz?(eskiden yapıyordum sistem değişmiş)

O konuda sanırım arkadaşlar v52 cfw sini v60 ofw sine güncellersen çöker demeye çalışmış?
Sen ginede ”RamboFt" filan sor.
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Aybin.Kılıç bir şey sorucam.Telefonu ofw'ye döndürmek için Ovi suite'yi kullanırsak telefon çökmez mi ?

Ovi süite otomatik olarak telefonu tanıyor ve ona göre en güncel yazılımı telefona yüklüyor.
Eğer yazılım sorunu varsa aynı sürüm yazılımı yeniden flashlayinca telefon neden çöksün ki !
O zaman biz telefona hiç cfw atmayak ! Mazallah elimizde kalır falan :)
 
CilginTurk1

CilginTurk1

Üye
@emma w. valla ben telefonuma cfw atmadan once yolmamıstım teli.Ben yollamadan öncede alıyordu toz.Ama temizledikten sonra baska yerden de toz almaya basladı.Ve daha cok pıslenmeye basladı.Birde cok ilginç bana telefonu 2. Gun verdiler normalde cok bekletirler.Demek kı 2 dk silip yolladılar
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Allah allah acaba cfw'den cfw'ye değişir mi? Ben sırf bunun yüzünden konu açtım billet telefon çöker dedi.http://www.maxicep.com/symbian-s60v5-genel/hep-aklima-takildi-630233.html
Ama ben genede cfw sahibine sorsam mı ?Ben de telefonu servise vermek zorundayım gene içi toz aldı :(

Aynı sorun bendede var. O yüzden gittim tornavida aldım telefona. Yarın hayırlısı ile dağıtacam telefonu :) nasılsa garantim bitti. Boşuna servis parası vermeyelim .
Tornavida 3.25 kuruş servis en az 60 70 çeker :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Emma-Watson
CilginTurk1

CilginTurk1

Üye


Ovi süite otomatik olarak telefonu tanıyor ve ona göre en güncel yazılımı telefona yüklüyor.
Eğer yazılım sorunu varsa aynı sürüm yazılımı yeniden flashlayinca telefon neden çöksün ki !
O zaman biz telefona hiç cfw atmayak ! Mazallah elimizde kalır falan :)

Tamam o zaman demek ki ben konu actıgımda mıllet bilıp bılmeden sallamis :) servise vericeğim zaman ovı suite ile cakarim ofw.Bır problem olursa nasıl olsa maxıcep aile si yardim eder :) (özellikle senden ısteyecegım usta.Aldın basina benım gıbı belayi :D )
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Tamam o zaman demek ki ben konu actıgımda mıllet bilıp bılmeden sallamis :) servise vericeğim zaman ovı suite ile cakarim ofw.Bır problem olursa nasıl olsa maxıcep aile si yardim eder :) (özellikle senden ısteyecegım usta.Aldın basina benım gıbı belayi :D )

biz Türkler çılgın oluruz . Buyur gel dostum . Elimin ve dilimin döndüğü kadar yardım ederiz. Takıldığımiz yerdede ailemize danışırız. :)
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
    Konu Sahibi
Aybin senin dediğin gibi yapamadım yazılı tekrar yüklemeyi güncellemeleri kontrol et diyorum bana program güncelleştirmelerini gösteriyor (nokia internet radyo vs. )
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Yazılım güncellemeler telefon yazılımı kısmında yazılımı yeniden yükle çıkacak. Ben bu kısmı görüyorum ovide
 
CilginTurk1

CilginTurk1

Üye
Bende de gorunuyor ama cfw sahıbı once phonix'le ne olur ne olmaz at diyor daha denememisler O.o
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt