Bir allahın kulu yardım etsin ya :(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
karayel90

karayel90

Üye
:kop2: hehehe
 


AHMED...

AHMED...

Üye
yattım yerlere yemin ederim gülmekten :kop2:

---------- Eklendi @ 02:07:02 ---------- Yazıldı @ 02:05:25 ----------

Tamam masaüstüne geçtim bakıyorum

dur hacı sakin masa üstü görünümüne geçtiysen sorun kalmadı gülme :D anlattığım yolu izle o zaman yaparsın
 
Malamadrı

Malamadrı

Üye
    Konu Sahibi
Abi vallahi billahi forum ayarları diye birşey göremiyorum anasayfa dayım suan baştan aşağıya kadar indim öyle birşey yok :(
 
AHMED...

AHMED...

Üye
masa üstü görünümün de isen kardeşim yukarı sağ da yeşil profil yazar ona bas sayfanın en üstüne seçenekler gelecek orada kontrol paneli var ona bas

---------- Eklendi @ 02:16:43 ---------- Yazıldı @ 02:15:50 ----------



---------- Eklendi @ 02:18:41 ---------- Yazıldı @ 02:16:43 ----------

yeşil yazıyla profil yazan yere bastıktan sonra yukarıya şu şekilde kontrol paneli gelir

---------- Eklendi @ 02:21:43 ---------- Yazıldı @ 02:18:41 ----------

kontrol paneline bastıktan sonra sol kenarlarda aşağıya doğru in forum ayarlarını düzenle var buna da tıkla

---------- Eklendi @ 02:31:41 ---------- Yazıldı @ 02:21:43 ----------

forum ayarlarını düzenleye bastıktan sonra yan tarafa ayarlar penceresi çıkar o pencere de abonelik ayarları var :D abonelik ayarların dan e mail ile haberdar edilmek istemiyorum a tıkla sonra en aşağıya in değişiklikleri kaydet de sonrasında otamatik olarak abone olacaksIN kardeşim mobil sayfada da kontrol paneline tıkladığında abonesi olduğun gözükecektir
 
Malamadrı

Malamadrı

Üye
    Konu Sahibi
Tamam abi buldum allah razı olsun

---------- Eklendi @ 01:33:17 ---------- Yazıldı @ 01:31:52 ----------

Zor bela yaptık ya allah senden razı olsun
 
AHMED...

AHMED...

Üye
Allah senden de razı olsun güzel kardeşim iyi forumlar sana isim neydi

---------- Eklendi @ 02:41:12 ---------- Yazıldı @ 02:39:44 ----------

Neyse ben yatıyorum artık :D sana iyi geceler yine görüşürüz konuşuruz :)
 
Malamadrı

Malamadrı

Üye
    Konu Sahibi
Nihat senin
 
AHMED...

AHMED...

Üye
ahmet :D memnun oldun
 
Malamadrı

Malamadrı

Üye
    Konu Sahibi
Bende memnun oldum mobil olarak da bildirim geliyormu

---------- Eklendi @ 02:52:39 ---------- Yazıldı @ 02:49:12 ----------

Şimdi de forumlara yorum yapamıyorum neden ne oldu şimdi kısıtlama falan olayı mi var
 
Astrosman

Astrosman

Üye


:zuhaha: göbeğim yarıldı burda niye mobil olduğunu söylemedin bende sormayı unutum diyorum ya sana mobilim şuanda masa üstü görünümüne geçiyim anlatıyim diye :D :D :D


---------- Eklendi @ 02:02:55 ---------- Yazıldı @ 02:00:23 ----------

mobil sayfada olmaz la :zuhaha: :kop2: anlatacam diye canım çıktı :D

ALLAH kolaylık versin ahmet abi :D
 
SHS

SHS

Üye
masa üstü görünümün de isen kardeşim yukarı sağ da yeşil profil yazar ona bas sayfanın en üstüne seçenekler gelecek orada kontrol paneli var ona bas

---------- Eklendi @ 02:16:43 ---------- Yazıldı @ 02:15:50 ----------



---------- Eklendi @ 02:18:41 ---------- Yazıldı @ 02:16:43 ----------

yeşil yazıyla profil yazan yere bastıktan sonra yukarıya şu şekilde kontrol paneli gelir

---------- Eklendi @ 02:21:43 ---------- Yazıldı @ 02:18:41 ----------

kontrol paneline bastıktan sonra sol kenarlarda aşağıya doğru in forum ayarlarını düzenle var buna da tıkla

---------- Eklendi @ 02:31:41 ---------- Yazıldı @ 02:21:43 ----------

forum ayarlarını düzenleye bastıktan sonra yan tarafa ayarlar penceresi çıkar o pencere de abonelik ayarları var :D abonelik ayarların dan e mail ile haberdar edilmek istemiyorum a tıkla sonra en aşağıya in değişiklikleri kaydet de sonrasında otamatik olarak abone olacaksIN kardeşim mobil sayfada da kontrol paneline tıkladığında abonesi olduğun gözükecektir

maşallah eline sağlık, bu anlatım site hakkında bölümünde üst konu olmalı:D
 
Ozan

Ozan

Admin
Bu sekilde böyle bir başlıkla ve konusmayla, devamında karsılıklı uslupla yardım istenmez.
İlk mesajınızda derdinizi söylersiniz, bilen bir üye de tam anlamıyla cevaplar.

Konu haddinden fazla uzamıs o yüzden kapatıyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt