Belle FP1 SS ler..

Sponsorlu Bağlantılar



MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
office mobile ben de gitmedi hocam hiç bi uygulama gitti klasörlerim gitti sadece
 
Polymath

Polymath

Üye
Arkadaşlar Telefonda performans gözle görünür şekilde arttı diyebılırım. Kulaklık sesi bana arttı gibi geldi. Eskisinden daha iyi. Görünüm olarak fark yok denılecek kadar az.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
performans kesinlikle arttı çok stabil oldu telefon
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Gitmedi dostum Sen sanırım soft atmamışsın soft 7870 ile atılıyor sen 7370 ile mi attın?? Bu arada yeni rütbem de hayırlı olsun :)
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Gitmedi dostum Sen sanırım soft atmamışsın soft 7870 ile atılıyor sen 7370 ile mi attın?? Bu arada yeni rütbem de hayırlı olsun :)

Ufak bir düzeltme, ikiside soft format aslında 7870 sadece ayarları siliyor dosyalara dokunmaz 7370 hem ayarları hem dosyaları siler
 
luckysleven

luckysleven

Üye
Ufak bir düzeltme, ikiside soft format aslında 7870 sadece ayarları siliyor dosyalara dokunmaz 7370 hem ayarları hem dosyaları siler

peki bu 7370 de kalıntılar da gider mi dosyalar ile birlikte ? birde bir yerde konu açılmıştı hard format sonrası telefon uçtu diye bu 7370 de böyle bir sorun ile karşılaşırmıyız ? şu soruma bir kesin cevap alsam ne güzel olur : )
 
slant1111

slant1111

Üye
hard formatta mağaza çevrmdışı haritalar ve tüm dosyalar gider.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
karşılaşmassın kardeşim
 
pRime.

pRime.

Üye
resimler için çok teşekkürler. bir de imkanın varsa kamera arayüzünden ss alabilir misin?
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kamera arayüzü aynı sadece önkameraya geçiş için kısayol gelmiş
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici




 
  • Beğen
Tepkiler: mekan38, iatis, CanKartaL ve 2 diğerleri
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
eline sağlık sağolasın
 
luckysleven

luckysleven

Üye
bende güncellemeye başladım beyaz ekranda mavi şerit doluyor .. millet sim kart gitti , türkçe yok vs vs diyor bizimki patlamaz umarım : )
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
valla ssler orda bende patlamadı :)
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
Değişen başka bir şey:
 
  • Beğen
Tepkiler: iatis
legend5858

legend5858

Üye
603 e dolb sound gelmedi dediklerinin çoğu gelmedi sadece hafif değişikli arayüz nokia bunu yapma.
 
legend5858

legend5858

Üye
Kulaklık takıp deneyiniz. Tek eksik sadece 1.3 GHz olmadı başka fark yok.

Abi ses kalitesi biraz artmış olabilir ama müzik çalar ayarlarında dolby sound la ilgili hiçbirşey yok malesef.
Edit: Şuan kurcalıdm biraz geldi :)
 


Üst Alt