Belle FP1 SS ler..

Sponsorlu Bağlantılar

omerkun

Üye
Evet bende baktım dolby sound ile ilgili hiçbir iz yok.. Ayarlar bölümündede ss te olduğu gibi bir ayar da gözükmüyor malesef.. Seste biraz değişiklik var gibi yinede
 


Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
Evet bende baktım dolby sound ile ilgili hiçbir iz yok.. Ayarlar bölümündede ss te olduğu gibi bir ayar da gözükmüyor malesef.. Seste biraz değişiklik var gibi yinede
Kulaklık takmadan Dolby gelmez. Dener misiniz?
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Evet bende baktım dolby sound ile ilgili hiçbir iz yok.. Ayarlar bölümündede ss te olduğu gibi bir ayar da gözükmüyor malesef.. Seste biraz değişiklik var gibi yinede
Kulaklık takıp deneyebilirsin sonra ayarlar/dolby headphone güzel deneyim valla ;)
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
aynen kulaklıkta sesler daha net ve canlı baslar güzel :)
 
emreli01

emreli01

Üye
hıcı sizin bu gosterdginz ne pardon :d: ve dolby ses için ne yapmam lazım tel : c7 ???

---------- Eklendi @ 19:18:19 ---------- Yazıldı @ 18:50:32 ----------

arkadasşlar bi cvp verirmisnz lütfen dolby ses için ne yapmam lazım tlfona c7 belle
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
hıcı sizin bu gosterdginz ne pardon :d: ve dolby ses için ne yapmam lazım tel : c7 ???

---------- Eklendi @ 19:18:19 ---------- Yazıldı @ 18:50:32 ----------

arkadasşlar bi cvp verirmisnz lütfen dolby ses için ne yapmam lazım tlfona c7 belle

C7'ye FP1 yok...
 
emreli01

emreli01

Üye
yani c7 dolby yapma imkanı yok ölemi :ağlarım:
 
emreli01

emreli01

Üye
hacı burası belki yeri degl ama bu SpB shell 3d hcklisi yokmu ücretsizi yani arıorum arıorum bulamadım :naughty:
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
forumda uygulamalar kısmına bak
 
emreli01

emreli01

Üye
yok bulamadım :(
 
ozakin70

ozakin70

Üye



 
  • Beğen
Tepkiler: iatis, Cezzbedici3 ve pRime.

Kaya0362

Üye
arakadaşlar bu güncellemede video playerde ses seviyesi varmı yani ekrandan açıp kısma ayarı bi bakarmısınız..
 
ozakin70

ozakin70

Üye
ark.lar bu 701 renk anketi vardıya bulamadım link yazarmısınız lütfen
 
slant1111

slant1111

Üye
Yoruluyormusun tuştan açmaktan
 
TheMadness

TheMadness

Üye
valla kıskandım ne diyeyim androidden güzel duruyor.
 


Üst Alt