karşınızda htc titan II

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
m542tf

m542tf

Üye
Yinede nokia

Tapatalk 2
 


Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
En iyi destegi apple ve nokia veriyor bnce :hmmm apple hala 3gs e nokia da hala n8,c7,c6-01,e7 ye destek veriyor

Nokia'nın N8 C7 gibi cihazlara destek vermesi zorunlu gibi sanki. Vermediği takdirde çok kötü tepkiler alacaktı.
Apple ise yazılım konusunda 1 numara olduğunu sürekli belli ediyor :oke:
 
dedeminoglu

dedeminoglu

Üye
Güzel telefon yapıyor adamlar.
 
Türe

Türe

Üye
O kesin apple 1 numara ;) evet vermezse nokiayi yikarlar :ehe
 
GhostMahir

GhostMahir

Üye
halen fiyatı belli degilmi acaba?
 
Del Rey

Del Rey

Üye
Güzel görünüyor. Lumia 900'ün rakibi. Lumia PureView çıktığında diğerlerinin hali ne olacak bilmiyorum. :ehe

---------- Eklendi @ 07:34:25 ---------- Yazıldı @ 07:32:46 ----------



Nokia'nın N8 C7 gibi cihazlara destek vermesi zorunlu gibi sanki. Vermediği takdirde çok kötü tepkiler alacaktı.
Apple ise yazılım konusunda 1 numara olduğunu sürekli belli ediyor :oke:

5800 çıkalı dört sene oldu. Dört senedir desteğini kesmediler telefonun.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
lumia pureview emin olun bir çok kişinin agzını açık bırakıcak donanımla geliyor konusu wp bölümünde var
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt