Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Nokia'nın N8 C7 gibi cihazlara destek vermesi zorunlu gibi sanki. Vermediği takdirde çok kötü tepkiler alacaktı.
Apple ise yazılım konusunda 1 numara olduğunu sürekli belli ediyor
dedeminoglu
Üye
Güzel telefon yapıyor adamlar.
Türe
Üye
O kesin apple 1 numara evet vermezse nokiayi yikarlar
GhostMahir
Üye
halen fiyatı belli degilmi acaba?
Del Rey
Üye
Güzel görünüyor. Lumia 900'ün rakibi. Lumia PureView çıktığında diğerlerinin hali ne olacak bilmiyorum.
Nokia'nın N8 C7 gibi cihazlara destek vermesi zorunlu gibi sanki. Vermediği takdirde çok kötü tepkiler alacaktı.
Apple ise yazılım konusunda 1 numara olduğunu sürekli belli ediyor