C6-01 virüs mü girdi???

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DxTR90

DxTR90

Üye
    Konu Sahibi
Beyler yokmu yardım edebilecek biri??? :vur
 


MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
hocam telden klasör aç bende açıyor pcden açmaz çünkü tel hafızası her telde dolu görünüyor pcde
 
SilentOne

SilentOne

Üye
şahsen bas flashı gitsn
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
basınca böyle olmuş zaten :D
 

faruk26kuraf

Üye
hafıza kartına sifre koymussun arkadas sıfreyı hatırlarsan duzelır
 

55lim

Üye
ne garip sorunlarınız var arkadaş belamisinız siz:D sizin gibi dost yerine düşmana razıyım hafıza kartıni biçimle önce şifresini hatırla tabi sonra tak telefona dosya yi telefondan oluştur
 
legend5858

legend5858

Üye
ne garip sorunlarınız var arkadaş belamisinız siz:D sizin gibi dost yerine düşmana razıyım hafıza kartıni biçimle önce şifresini hatırla tabi sonra tak telefona dosya yi telefondan oluştur

Adamın telefon hafızasına olmuyor ne hafıza kartı şimdi ??? o zaman senin gibi dost düşman başına....
 

faruk26kuraf

Üye
o zaman tel hafızasına sıfre koymus
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
Arkadaşım pc den telefon hafızasına müdahale edemezsin. Sadece telefon hafızasından dosyalarını kopyalayabilirsin. Telefona birşey yükleyemezsin o şekilde. Sakın format falan atma. Daha önce de telefon hafızasına müdahale edilmezdi, sen hafıza kartıyla karıştırıyor olabilirsin.
 
DxTR90

DxTR90

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşım pc den telefon hafızasına müdahale edemezsin. Sadece telefon hafızasından dosyalarını kopyalayabilirsin. Telefona birşey yükleyemezsin o şekilde. Sakın format falan atma. Daha önce de telefon hafızasına müdahale edilmezdi, sen hafıza kartıyla karıştırıyor olabilirsin.

tamam haklısın ama xplore ile de müdahale edemiyorum tel hafızasına.. hack için tmquarantine dosyasını C deki sys klasörüne atmamız gerekiyor normalde dosya yöneticisinden yapılmıyor bu işlem. xplore ile atınca da hata veriyor...


---------- Eklendi @ 17:40:57 ---------- Yazıldı @ 17:39:05 ----------

ayrıca dosya yöneticisinden tel hafızasına attığım bir dosya ne pc de ne de xplore da görünmüyor.

---------- Eklendi @ 17:44:26 ---------- Yazıldı @ 17:40:57 ----------

ne garip sorunlarınız var arkadaş belamisinız siz:D sizin gibi dost yerine düşmana razıyım hafıza kartıni biçimle önce şifresini hatırla tabi sonra tak telefona dosya yi telefondan oluştur

sen daha hiçbir şeyden anlamıyorsun bari boşa cevap yazma hafıza kartıyla alakası yok sorunun şifre filan da koymadım karta. kimsenin sorunuyla ilgilenmek zorunda değilsin ayrıca sana dost olacak da değilim
 

55lim

Üye
kardeş yaşım 32 bu işler yaşla olmuyor diyeceksin ama benim hacklemediğim model kalmadı hemde defalarca sen öyle yazsan daha açık olurdu ben yanlış anlamışım evet ama son yazdıklarını Doğru anladım sana yardımcı olmak istediğim için senden özür dilerim böyle yaklaşman yersiz ve gereksiZ:)

---------- Eklendi @ 16:57:20 ---------- Yazıldı @ 16:51:52 ----------

Adamın telefon hafızasına olmuyor ne hafıza kartı şimdi ??? o zaman senin gibi dost düşman başına....

sende ortalığı fitilleme alışkanlığını bırak yakışmıyor
 
DxTR90

DxTR90

Üye
    Konu Sahibi
kardeş yaşım 32 bu işler yaşla olmuyor diyeceksin ama benim hacklemediğim model kalmadı hemde defalarca sen öyle yazsan daha açık olurdu ben yanlış anlamışım evet ama son yazdıklarını Doğru anladım sana yardımcı olmak istediğim için senden özür dilerim böyle yaklaşman yersiz ve gereksiZ:)

biz bir şeyler paylaşmak, sorunlarımızı çozmek, başka arkadaşların sorunlarına yardımcı olmak için bu forumdayız zamanı geliyor en garip sorunlar bizimde karşımıza çıkıyor bilmiyorsam cevap yazmıyorum ama senin "nereden çıkarıyorsunuz böyle sorunları belamısınız" demen yanlıştı o yüzden öyle söyledim..
 

55lim

Üye
benimki latife idi kardeşim ok tamam yanlış anlamış sin bak sende demekki herkes yanlış anlayabiliyor güzel dostluklar kavga ile başlar senin sorununu symbianıst veya sensation halleder onları bul durumu anlat hallettinmi?
 
DxTR90

DxTR90

Üye
    Konu Sahibi
ok tamam sorarım sensationa sağolasın.
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici


tamam haklısın ama xplore ile de müdahale edemiyorum tel hafızasına.. hack için tmquarantine dosyasını C deki sys klasörüne atmamız gerekiyor normalde dosya yöneticisinden yapılmıyor bu işlem. xplore ile atınca da hata veriyor...


---------- Eklendi @ 17:40:57 ---------- Yazıldı @ 17:39:05 ----------

ayrıca dosya yöneticisinden tel hafızasına attığım bir dosya ne pc de ne de xplore da görünmüyor.

Arkadaşım sen o dosyayı C:\ içine atacaksın Sys içerisine atamazsın tabi ki çünkü Sys sistem klasörü ve hack in amacı sys\bin içerisine installserver.exe yi atmak ;)
zaten o tmquarentine yi sırf antivirüs bulsun diye C: içerisine atıyorsun ;)
 
DxTR90

DxTR90

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar sorun çözüldü meşgul ettiğim için özür dilerim CanKartal arkadaşımıza çok teşekkür ederim...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt