Maxicep de böyle hızlı kararlar almalı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Consul9

Consul9

Üye
    Konu Sahibi
Maxicep de böyle hızlı kararlar almalı
Arkadaslar merhaba.
Türkiye'de en cok ziyaret edilen forumda birsey dikkatimi çekti.Uyelerden biri:
Merhaba güzel forumumuzun değerli adminleri :) Eğer bu mesajımı okuyorsanız sizlere bir öneri yada ricam var.

"Mesela bir konuya bakıyoruz geziniyoruz , sayfada en aşağıya kadar indik, tekrar en yukarı çıkma gereği duyuyoruz çoğu zaman, bunun için küçük bir buton yapabilir misiniz ? "Sayfa Başına Dön" diye ? Bazı sitelerde var ve çok güzel bir kolaylık sağlamış oluyor. Çünkü sayfanın en aşağısındayken yukarı çıkarmak uzun sürebiliyor, farenin tekerleğini döndüre döndüre baya bir zaman geçiyor. Yandan tutup çek yukarı diyecek olursanız tablet kullananlar var mobil kullananlar var onlarıda düşünmek gerekiyor. Onlar içinde çok güzel bir kolaylık olacağını düşünüyorum. Zaman ayırıp bu yazıyı okuduğunuz için teşekkürler, Gereğinin yapılmasını arz ederim "
----------
Söyle bir konu acmış.Cok hoşuma gitti ki o kadar cok uye falan olmasına rağmen istek aynı gün icinde yapılmış ve buton eklenmiş.Bizde ise isteklerin uygulanabilmesi süreci yavaş işliyor.Sanirsam 2-3 ay önce Alinti yapıldığında bildirim/mesaj gelmesinin daha iyi olacağını falan yazıp bu bölüme konu actım.Yapilacagi söylendi ama hala tık yok.Yani bu cok zor bir sey değil.O kadar üyeye rağmen adamlar istegi aynı gün içerisinde yapıyorlarsa biz de bunun dakikalar sürmesi lazım
iste resim(sağ altta buton):
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady, Silinen Üye 94869 ve Oğuzhan


Consul9

Consul9

Üye
    Konu Sahibi
Güncel
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
evet arkadasım yönetimin isteklere geç cevap verdigi dogrudur fakat kurucu admin ozan ın forum sayfasının yapısı teması ve yeniliklerle ilgili yaptıgı bir açıklama ve bununla ilgili sabit bie konu var ben dahil bir çok üyenin bazı talepleri olmuştur ve bu talepler yeni sayfamız ve temamızla cevaplanıcaktır
 
  • Beğen
Tepkiler: Oğuzhan
u_cosar

u_cosar

Üye
abi klavye deki home tuşuna bas en üste geçer end tuşuna bas sayfanın altında geçer
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady
Consul9

Consul9

Üye
    Konu Sahibi
abi klavye deki home tuşuna bas en üste geçer end tuşuna bas sayfanın altında geçer

Ya yok sorun o değil zaten yazanlar tabletlerde falan sorun yasıyorlar.Yanlis anlaşılmasın ben Boyle bir özellik istemiyorum.Benim derdim isteklere geç cevap verilmesi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady
u_cosar

u_cosar

Üye
Anladım ben yanlış anlamışım kusura bakma
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady
Ozan

Ozan

Admin
Normalde sürekli ve hergün site hakkında bölümünde isteklerinize cevap veriyoruz ancak şu an gerçekten arka planda yaptıgımız köklü degisiklikleri görmeseniz de çok aktif sekilde calisiyoruz ve gerek bunlardan gerekse özel sebepelrden bu aralar bölümdeki isteklerinize sürekli cevap veremiyoruz. Ben bölüm teklifleri dahil tüm isteklerinizi hızlı bir sekilde degerlendirdigimizi düşünüyorum. Bahsettiginiz sitede bir forum kategorisi açtırmanız, istekten itibaren 1 ay alır herhalde ve 100 kisinin falan istemesi lazım. Ayrıca yine bahsettiginiz sitede her daim calisan 4 tane teknik eleman oldugundan, bizim sitemizde sadece teknik konulara ben baktıgımdan haliyle bazı şeylerin anlık olabilmesi mümkün olamayabiliyor ama isteklerinizi muhakkak gözetiyor ve cevap veriyoruz, bizim için bahsettiginiz sitedeki değerinizden daha değerli ve önemlisiniz bundan emin olabilirsiniz

Saygılar
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady
TheMadness

TheMadness

Üye
mobilde up diye tuş var.
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady
asigsasi

asigsasi

Üye
birşey dikkatimi çekti sorunlarla hep sen (ozan) ilgileniyorsun diğer admin praetor kayıplara karıştı buda konulara geç cevab için bir sebebmi
 
TheMadness

TheMadness

Üye
birşey dikkatimi çekti sorunlarla hep sen (ozan) ilgileniyorsun diğer admin praetor kayıplara karıştı buda konulara geç cevab için bir sebebmi

hayır tabiki. Ozan teknik bölümlere bakıyor onun bölümü başka.
 
ibrother

ibrother

Üye
maxicep'te uzun yazıları okurken gözlerim rahatsız oluyor.gencim ama genede yoruyor. Acaba göz yormayan bi font belirleyemez misiniz? Diğerleri çok karmaşık görünüyor. Ve yolda yürürken okumak neredeyse imkansız. Çok karışık bi yazı tipi var. Syglr.
 
Consul9

Consul9

Üye
    Konu Sahibi
Normalde sürekli ve hergün site hakkında bölümünde isteklerinize cevap veriyoruz ancak şu an gerçekten arka planda yaptıgımız köklü degisiklikleri görmeseniz de çok aktif sekilde calisiyoruz ve gerek bunlardan gerekse özel sebepelrden bu aralar bölümdeki isteklerinize sürekli cevap veremiyoruz. Ben bölüm teklifleri dahil tüm isteklerinizi hızlı bir sekilde degerlendirdigimizi düşünüyorum. Bahsettiginiz sitede bir forum kategorisi açtırmanız, istekten itibaren 1 ay alır herhalde ve 100 kisinin falan istemesi lazım. Ayrıca yine bahsettiginiz sitede her daim calisan 4 tane teknik eleman oldugundan, bizim sitemizde sadece teknik konulara ben baktıgımdan haliyle bazı şeylerin anlık olabilmesi mümkün olamayabiliyor ama isteklerinizi muhakkak gözetiyor ve cevap veriyoruz, bizim için bahsettiginiz sitedeki değerinizden daha değerli ve önemlisiniz bundan emin olabilirsiniz

Saygılar

Anladım,ancak siz de teknik eleman alabilirsiniz.Sayisiz adam var.Uyelere karsı olan ilginizden şüphem yok.Zira o forumda yonetici uye arası iliski 0.Hic sorgulamadan cok eski üyeleri banliyorlar.Ama dediğiniz gibi 4 teknik eleman aynı anda çalışıyorsa istekler cok kısa sürede gerçekleşir.Neyse yeni teknik eleman olursa aramızda görmekten mutluluk duyarız :)
Teşekkürler
 
ibrother

ibrother

Üye
Teknik? Sanal yazılımcı demek istedin herhal onlar'da çok pahalı çalışır.
 
pRime.

pRime.

Üye
Aynen MobiLdeyken SoL aLtta Up Diye bir Buton Var...

o up tuşuyla arkadaşın istediği yukarı tuşu aynı değil. konuyu okuyup en alta indikten sonra sayfanın en üstüne çıkartan bir tuş istiyor.
 
Consul9

Consul9

Üye
    Konu Sahibi


o up tuşuyla arkadaşın istediği yukarı tuşu aynı değil. konuyu okuyup en alta indikten sonra sayfanın en üstüne çıkartan bir tuş istiyor.

Ya ben Oyle bir şey istemiyorum :) Ornek olsun diye yazdım :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt