Consul9
Üye
Maxicep de böyle hızlı kararlar almalı
Arkadaslar merhaba.
Türkiye'de en cok ziyaret edilen forumda birsey dikkatimi çekti.Uyelerden biri:
Merhaba güzel forumumuzun değerli adminleri
Eğer bu mesajımı okuyorsanız sizlere bir öneri yada ricam var.
"Mesela bir konuya bakıyoruz geziniyoruz , sayfada en aşağıya kadar indik, tekrar en yukarı çıkma gereği duyuyoruz çoğu zaman, bunun için küçük bir buton yapabilir misiniz ? "Sayfa Başına Dön" diye ? Bazı sitelerde var ve çok güzel bir kolaylık sağlamış oluyor. Çünkü sayfanın en aşağısındayken yukarı çıkarmak uzun sürebiliyor, farenin tekerleğini döndüre döndüre baya bir zaman geçiyor. Yandan tutup çek yukarı diyecek olursanız tablet kullananlar var mobil kullananlar var onlarıda düşünmek gerekiyor. Onlar içinde çok güzel bir kolaylık olacağını düşünüyorum. Zaman ayırıp bu yazıyı okuduğunuz için teşekkürler, Gereğinin yapılmasını arz ederim "
----------
Söyle bir konu acmış.Cok hoşuma gitti ki o kadar cok uye falan olmasına rağmen istek aynı gün icinde yapılmış ve buton eklenmiş.Bizde ise isteklerin uygulanabilmesi süreci yavaş işliyor.Sanirsam 2-3 ay önce Alinti yapıldığında bildirim/mesaj gelmesinin daha iyi olacağını falan yazıp bu bölüme konu actım.Yapilacagi söylendi ama hala tık yok.Yani bu cok zor bir sey değil.O kadar üyeye rağmen adamlar istegi aynı gün içerisinde yapıyorlarsa biz de bunun dakikalar sürmesi lazım
iste resim(sağ altta buton):
Türkiye'de en cok ziyaret edilen forumda birsey dikkatimi çekti.Uyelerden biri:
Merhaba güzel forumumuzun değerli adminleri
Eğer bu mesajımı okuyorsanız sizlere bir öneri yada ricam var. "Mesela bir konuya bakıyoruz geziniyoruz , sayfada en aşağıya kadar indik, tekrar en yukarı çıkma gereği duyuyoruz çoğu zaman, bunun için küçük bir buton yapabilir misiniz ? "Sayfa Başına Dön" diye ? Bazı sitelerde var ve çok güzel bir kolaylık sağlamış oluyor. Çünkü sayfanın en aşağısındayken yukarı çıkarmak uzun sürebiliyor, farenin tekerleğini döndüre döndüre baya bir zaman geçiyor. Yandan tutup çek yukarı diyecek olursanız tablet kullananlar var mobil kullananlar var onlarıda düşünmek gerekiyor. Onlar içinde çok güzel bir kolaylık olacağını düşünüyorum. Zaman ayırıp bu yazıyı okuduğunuz için teşekkürler, Gereğinin yapılmasını arz ederim "
----------
Söyle bir konu acmış.Cok hoşuma gitti ki o kadar cok uye falan olmasına rağmen istek aynı gün icinde yapılmış ve buton eklenmiş.Bizde ise isteklerin uygulanabilmesi süreci yavaş işliyor.Sanirsam 2-3 ay önce Alinti yapıldığında bildirim/mesaj gelmesinin daha iyi olacağını falan yazıp bu bölüme konu actım.Yapilacagi söylendi ama hala tık yok.Yani bu cok zor bir sey değil.O kadar üyeye rağmen adamlar istegi aynı gün içerisinde yapıyorlarsa biz de bunun dakikalar sürmesi lazım
iste resim(sağ altta buton):
