lumia 900 reklamları başladı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
lumia 900 reklamları başladı
Geçtiğimiz hafta ön siparişleri alınmaya başlanan ve bugün de ön siparişlerin dağıtımına başlanan Nokia Lumia 900‘ün aynı zamanda reklam kampanyaları da başladı.AT&T‘nin hazırladığı bu güzel reklamlarda Nokia Lumia 900‘ü yakından görme fırsatınız olacak. Diğer bütün akıllı telefonları beta test telefonu olarak lanse eden bu reklam Nokia Lumia 900′ü ise gerçek bir akıllı telefon olarak gösteriyor. Yani beta test bitti Nokia Lumia 900 sonunda piyasada denmek isteniyor. İzleyelim.









 


OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Hadi hayırlı olsun...
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yanlız reklamlar bomba çok ses getirir
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Şu 100$ ı görünce bizim operatörler geliyor aklıma abi, ama hiç iyi niyetle değil...:vur
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Şu 100$ ı görünce bizim operatörler geliyor aklıma abi, ama hiç iyi niyetle değil...:vur

Türkiye'deyiz


---------- Eklendi @ 01:25:23 ---------- Yazıldı @ 01:25:00 ----------

____________________________________________________________________
Bekleyenlere hayırlı olsun
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye


Türkiye'deyiz


---------- Eklendi @ 01:25:23 ---------- Yazıldı @ 01:25:00 ----------

____________________________________________________________________
Bekleyenlere hayırlı olsun
Burası Türkiye burada öyle şeyler yapmazlar mı diyorsun...:)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Burası Türkiye burada öyle şeyler yapmazlar mı diyorsun...:)

yapmazlar ama belli de olmaz işin içinde microsoft var artık az önce microsofta bir mail attım bilgi almak için 24 saat içinde dönücez dediler bakalım ne çıkıcak
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye


yapmazlar ama belli de olmaz işin içinde microsoft var artık az önce microsofta bir mail attım bilgi almak için 24 saat içinde dönücez dediler bakalım ne çıkıcak
Eğer var ya öyle bir şey yapsınlar, kırık kullandığım bütün windows ürünlerini orjinale çevireceğim. :D
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi

Eğer var ya öyle bir şey yapsınlar, kırık kullandığım bütün windows ürünlerini orjinale çevireceğim. :D

zaten filim orda kopuyor adamlar 100dolara telefon alıyor tabi marketten indirir herşeyi ama sen gel bana 2000liradan sat ondan sonra da marketten uygulama sat oldu yagma hasanın böregi var yer misin
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye


zaten filim orda kopuyor adamlar 100dolara telefon alıyor tabi marketten indirir herşeyi ama sen gel bana 2000liradan sat ondan sonra da marketten uygulama sat oldu yagma hasanın böregi var yer misin
Aynen bunlar var ya tam i.ne abi.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
dinsizin hakkından imansız gelirmiş derler ama imanımız saglam çok şükür şimdi bunu 100dolara satanda para kazanıyor bunlarda para kazanıyor o zaman biz illegal yazılım kullandık mı yine de kul hakkına mı giriyor ben bunu hocaya sorucam en kısa zamanda
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
dinsizin hakkından imansız gelirmiş derler ama imanımız saglam çok şükür şimdi bunu 100dolara satanda para kazanıyor bunlarda para kazanıyor o zaman biz illegal yazılım kullandık mı yine de kul hakkına mı giriyor ben bunu hocaya sorucam en kısa zamanda
Elhamdülillah, fetvadan bizi de haberdar edersin artık abi...
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
günaydın bu 100 dolar mevzusu ne yahu!
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
Şu 100$ ı görünce bizim operatörler geliyor aklıma abi, ama hiç iyi niyetle değil...:vur

güzel kardeşim dalga geçiyorsun herhalde:) adamlar 24 ay için her ay 100 dolar ödeyeceksin diyor buda 2400 dolar eder;)türk parasıyla bu günkü kurda 4317 tl.! yapar bizim operatörlerden ne farkı var bunların onlar da kan emici bizimkiler de ;)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
güzel kardeşim dalga geçiyorsun herhalde:) adamlar 24 ay için her ay 100 dolar ödeyeceksin diyor buda 2400 dolar eder;)türk parasıyla bu günkü kurda 4317 tl.! yapar bizim operatörlerden ne farkı var bunların onlar da kan emici bizimkiler de ;)

güzel kardeşim dalga geçiyorsun heralde 100$ veriyorsun 24ay taahhütle telefonu alıp aylık 17.50 ödüyorsun at&t de böyle ben aldırdım sen nereyi söylüyorsun 2400 dolara


---------- Eklendi @ 08:10:24 ---------- Yazıldı @ 08:09:17 ----------

iki yıl sonunda toplam 450$ a geliyor cihaz
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ayrıca kontrat yapmak istemeyenler için simkilitli peşin 449$ fiyatı var
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
ayrıca kontrat yapmak istemeyenler için simkilitli peşin 449$ fiyatı var

dostum ben yanlis anladim o zaman;) birde bugun symbiantwet (dogru yazmisimdir insallah) diye bir sitede nokia lumia 900 ve pruwievli 808 icin 999 euro gibi bir fiyat gordum; baya bi gozum korktu fiyatlardan:(
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yanlış anlamışsın dostum dedigim gibi at&t
24ay kontratlı 100$>24AY*17.50
Kontratsız simlocked 449$
kontratsız simfree 699$
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt