'' Merak ettikleriniz ''

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Symbianist

Symbianist

Üye
:D espri anlayışını tuttum

---------- Eklendi @ 20:23:03 ---------- Yazıldı @ 20:22:10 ----------

o bu değil de karizma çizildi Madara olduk :D
 


ismail010

Üye
abi sen caza mı almıştın yoksa kendi kendine mi ban attın?
 
place3461

place3461

Üye
buranın da ayrı bir havası var:D biz de mi biri bulup dertleşsek:D
 
Symbianist

Symbianist

Üye
kendime ban attıM
 

Hasan

Üye
amaç ?
 
Symbianist

Symbianist

Üye
arada bir esiyor öyle bana
 
Symbianist

Symbianist

Üye
yine esti bak. Ben kendimi 2 gün banlayayim en iyisi
 

Hasan

Üye
valla banladı :(
 

Hasan

Üye
:ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım:
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
:tşk:
 

ismail010

Üye
ben ağlayamıyorum ya varsa yoksa somuru:
(smileylerin olduğu sayfayı bulamıyom ben?)
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
 
Symbianizm

Symbianizm

Üye
md dgwdqtmtw pgw.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt