222112
Üye
benim bilgiler doğrudur kardeş zaten ... Ucbrowser den pc modda girersen görürsün bilgilerimi ... Sürekli aynı ifade yapman dikkatimi bile çekmemişti sen diyene kadar... Bende mobildeyim ama istersen başka ifadede koyuluyor operadan pc modunda ... Ve son bırşey sakin ol ve muhalefet olmaya çalışma kanki
![]()
Tamam kanksy Benim paket 100mb ayda 3TL avea. Pc modda mb çabuk bitiyor. Paket genelde 15 gün demiyor. Olur bundan sonra muhalefet değil iktidar olacam XXD
Küs değiliz değil mi artık
zaten küs değildik de
... Bende mobildeyim ama istersen başka ifadede koyuluyor operadan pc modunda ... Ve son bırşey sakin ol ve muhalefet olmaya çalışma kanki
