madness ben tam performans modunu yukledım şarj arttı ? Problem bende mi?
---------- Eklendi @ 20:22:26 ---------- Yazıldı @ 20:21:41 ----------
çok ciddiyim c6-01 belle
hocam menüye girince kasma olayını ve uygulama yükledikten sonra belli süre kendine gelemiyo telefon yüksek mblı uygulamarda daha kötü oluyo. ilk dediğimin çözümü menünün arka planda açık kalması gerekiyo çıkıp girince çok hızlı bi şekilde açılmadığından oluyo anlatabilmişimdir inşallah... yaparsanız çok iyi olur şimdiden teşekkürler.
madness ben tam performans modunu yukledım şarj arttı ? Problem bende mi?
---------- Eklendi @ 20:22:26 ---------- Yazıldı @ 20:21:41 ----------
çok ciddiyim c6-01 belle
hocam bu modlar için teli hacklememiz mi gerek ve nasıl yüklüyoruz oyun gibi mi nedir bi anlatır mısınız bu konulara uzağım baya
forumda birisi denedim oldu demişti. hani birisi yakın zamanda konu açmıştı. ikinci dediğim hakkında bişey demediniz?
Menü ana ekranla birleşik malesef. Düzenlenemiyor.
Peki bi mod isteği yapayım bende olabiliyorsa son günlerde kulaklık sesi ve hoparlör sesini yükseltme modları uçuşuyor heryerde. Acaba ahize sesinide yükseltebilirmiyiz karşı tarafın ne dediğini anlamak için kulağıma bastırmam gerekiyor
Kulaklık ve hoparlör sesi yükseltme modlarının linkini verebilirmisin ?
701 için var mıdır?www.n8fanclub.com/2012/04/how-to-increase-boost-up-sound-volume.html?
Uygulama ayarları -> Varsayılan Uygulamalar -> İnternet tarama'dan tarayıcıyı değiştir.
---------- Eklendi @ 20:13:46 ---------- Yazıldı @ 20:12:58 ----------
8MP EDOF telefonlar için yapılıyor.
---------- Eklendi @ 20:16:04 ---------- Yazıldı @ 20:13:46 ----------
5 dakika sonra yayınlanacak. 8MP modu.
