bunun için + konu açılması çok saçma imzana falan ekle bence
bence hiçde saçma değil mobil olanlar ve o bölüme sık girmeyenler nerden bilsin
Perfmonitor den baktığımda bile çok yüksekti tüketim değerleri. Bende sildim programı. Bu tip modların yayınlanıyor olması büyük bir şey, daha önce madness'tan başka yayınlayan olmamıştı. Bence böyle modlardan çok overclock konusuna yönelinmeli, bildiğim kadarıyla n8 de 800 mhz işlemci var fakat 680'e düşürülmüş, bunu 800 yapsak bile kârdır.max performans modu batarya düşmanı, ciddi anlamda gözle görülür performans artışı yaşadım, özellikle opera mobile da, fakat batarya %60 lardaydı 30-40 dk olun oynadım %8 kaldıPerfmonitor den baktığımda bile çok yüksekti tüketim değerleri. Bende sildim programı. Bu tip modların yayınlanıyor olması büyük bir şey, daha önce madness'tan başka yayınlayan olmamıştı. Bence böyle modlardan çok overclock konusuna yönelinmeli, bildiğim kadarıyla n8 de 800 mhz işlemci var fakat 680'e düşürülmüş, bunu 800 yapsak bile kârdır.
Bu konuyu MadMod indeksi yapmaya karar verdim.
Mod Listesi:
http://www.maxicep.com/s-3-sistem-modlama/tam-performans-modu-madness-624542.html
http://www.maxicep.com/s-3-sistem-modlama/maksimum-hiz-ve-batarya-modu-madness-624476.html
http://www.maxicep.com/s-3-sistem-modlama/madmod-n8-kamera-modu-v1-0-a-625853.html
USTAT tarayici modu mumkunmu isterse bir saatte sarj bitsin onemli degil
opera mobile i varsayılan tarayıcı yapma modu yapablrmsn madnes
700 için bi kamera modu hiç fena olmaz
ban kullanabilecekmiyim kamera 5mp
