nokia suite den telefonu modem olarak kullanma /(YARDIM)\

Sponsorlu Bağlantılar

sasasahamza

Üye
    Konu Sahibi
nokia suite den telefonu modem olarak kullanma /(YARDIM)\
bu konuyu boşuna açmış olmayım diye, açmadan önce bütün yolları denedim ama olmadı...

Telim c7, daha önce hiç böylebir hata ile karşılaşmadım. Hayattan soğudu. nokia suiteden c7 mi bağlanıyorum, internete bağlan (yani telefonu modem olarak kullanma) ya basıyorum, ama ”ŞEBEKE BAŞLANTISI KURULAMIYOR!” diyor.

Nedenini bilen varmı?

Not: bütün yolları denedim :( :)
 


[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
birde telden ayarlar+usb +cıhazı modem olarak kullan seçıp mobil veriyi açıp dene
 
SheFy

SheFy

Üye
Usb kablo driver baştan kur nokia suite baştan kurunca usb kablo driver da kuruluyordu benim başıma gelmişti öyle düzeltmiştm
 

sasasahamza

Üye
    Konu Sahibi
Usb kablo driver baştan kur nokia suite baştan kurunca usb kablo driver da kuruluyordu benim başıma gelmişti öyle düzeltmiştm

eve gidince denicem. Başıma böyle bişey ilk tefa geldiğinden sinirden fare yi kırdım. İşallah olur ;)

---------- Eklendi @ 09:04:09 ---------- Yazıldı @ 09:02:45 ----------

birde telden ayarlar+usb +cıhazı modem olarak kullan seçıp mobil veriyi açıp dene

denedim zaten yoksa boşuna konu açmazdım. Deniyorum, modem olarak kullan diyorum ama yine olmuyor.
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
şebeke modunu çift moddaysa gsm e alıp öyle dene şebeke baglantısı dediğıne göre
 

sasasahamza

Üye
    Konu Sahibi
şebeke modunu çift moddaysa gsm e alıp öyle dene şebeke baglantısı dediğıne göre

tavsiyelerin için teşekkür ederim ama çift mod, gsm ve 3g de de denedim yine aynı hatayı alıym. Nokia yı aradım onlar bana operatorumun kısıtlama yaptığını soylediler yani bilgisayardan bağlanamama gibi (heralde) ama önceden böyle bir hata almıyordum...
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
kardeş aynısı bendede oluyodu şöyle hallettim bilmem sendede olurmu bak şimdi tele usbiyi bağlamadan önce internete gir mesala google gir öylece bırak tel internete bağlı kalsın sonra internetten çıkmadan usbyi bağla tele sonra pc suıtede bağlan da
 

sasasahamza

Üye
    Konu Sahibi
kardeş aynısı bendede oluyodu şöyle hallettim bilmem sendede olurmu bak şimdi tele usbiyi bağlamadan önce internete gir mesala google gir öylece bırak tel internete bağlı kalsın sonra internetten çıkmadan usbyi bağla tele sonra pc suıtede bağlan da

ya o kadar çok denedimki mutlaka dediğin olmuştur. Bişey sorcam. Ben bişey indirdim. O ündirdiğimi sistem klasorlerine atmam gerekiyordu attım. Bu olay ondan sonra oldu. Sizce bundan kaynaklanabilirmi? İndirdiğim şey flash lite 4.1 di hı??
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
flash lıte 4.1 zaten tele gömülü niye yukleme gereği gördunki
 

sasasahamza

Üye
    Konu Sahibi
flash lıte 4.1 zaten tele gömülü niye yukleme gereği gördunki

bende 4.0 o yüzden denedim. Ya mutlaka bir sorun çıkacak ya o yüzden, gidim boy abdestimi tazelim. Herşey üst üste geliyor... :(
 

sasasahamza

Üye
    Konu Sahibi
Kardeş bırak onu bunu sen şu programı kullan çok faydalı ben de önceden öyle telefonu modem olarak kullan yapıyordum ama bu programı gönrünce hiç usb kablosuna filan gerek yok :) kullandıktan sonra yorum at

http://www.maxicep.com/symbian-3-di...185-symbian-3-signed-resmi-turkce-590774.html

ya şimdi ben bilgisayardan bağlanmak için napıcam birgisayaramı bağlıcam? Orda ayrıntılı bi şekişde anlatmamışlar sen anlatabilirmisin?

Bizim bilgisayarda wifi bulma gibi bişey yok napmam berekior hı?
 
larten123

larten123

Üye
ya şimdi ben bilgisayardan bağlanmak için napıcam birgisayaramı bağlıcam? Orda ayrıntılı bi şekişde anlatmamışlar sen anlatabilirmisin?

Bizim bilgisayarda wifi bulma gibi bişey yok napmam berekior hı?

1. Senin bilgisayarın leptop mu masaüstü mü?
2.Programı aç ve altta ayar düğmesi var oradan ismi ve şifreyi ayarlayabilirsin sonra başlat diyorsun ve telefonunda wifi ve mobil veri açık olmalı. Başlatıldı diyince bilgisayarında ağları tarat ve o ağ çıkacaktır eğer şifre koyduysan gir şifreni bağlan bu kadar usb filan gerek yok ;)
 

sasasahamza

Üye
    Konu Sahibi
1. Senin bilgisayarın leptop mu masaüstü mü?
2.Programı aç ve altta ayar düğmesi var oradan ismi ve şifreyi ayarlayabilirsin sonra başlat diyorsun ve telefonunda wifi ve mobil veri açık olmalı. Başlatıldı diyince bilgisayarında ağları tarat ve o ağ çıkacaktır eğer şifre koyduysan gir şifreni bağlan bu kadar usb filan gerek yok ;)

hee anladım benim masaüstü bilgisayar. Ben wlan taratamıyorum oyle bir program yok yaw... Çeske usp y lede olsa bu iş ama çok güzel programmış teşekkürler :)
 


Üst Alt