sasasahamza
Üye
nokia suite den telefonu modem olarak kullanma /(YARDIM)\
bu konuyu boşuna açmış olmayım diye, açmadan önce bütün yolları denedim ama olmadı...
Telim c7, daha önce hiç böylebir hata ile karşılaşmadım. Hayattan soğudu. nokia suiteden c7 mi bağlanıyorum, internete bağlan (yani telefonu modem olarak kullanma) ya basıyorum, ama ”ŞEBEKE BAŞLANTISI KURULAMIYOR!” diyor.
Nedenini bilen varmı?
Not: bütün yolları denedim

Telim c7, daha önce hiç böylebir hata ile karşılaşmadım. Hayattan soğudu. nokia suiteden c7 mi bağlanıyorum, internete bağlan (yani telefonu modem olarak kullanma) ya basıyorum, ama ”ŞEBEKE BAŞLANTISI KURULAMIYOR!” diyor.
Nedenini bilen varmı?
Not: bütün yolları denedim

