hTC Android 4.0 Resmi Güncelleme Gelecek Cihazlar

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
hotlock

hotlock

Üye
    Konu Sahibi
hTC Android 4.0 Resmi Güncelleme Gelecek Cihazlar
[h=3]HTC’nin Android 4.0 Güncellemesi Alacak Modelleri:[/h]
  • HTC Amaze 4G
  • HTC Desire S
  • HTC Desire HD
  • HTC EVO 3D
  • HTC EVO Design 4G
  • HTC Incredible S
  • HTC Sensation
  • HTC Sensation XL
  • HTC Sensation 4G
  • HTC Sensation XE
  • HTC Raider
  • HTC Rezound
  • HTC Rhyme
  • HTC Thunderbolt
  • HTC Vivid
 


best tiger

Üye
EVO 3d'Ye ne zaman gelecek
 
PriZm

PriZm

Üye
Neredeyse bütün modelleri güncelleme alıyor.. bundan sonraki telefonum kesinlikle HTC olacak.
 
hotlock

hotlock

Üye
    Konu Sahibi
yaza doğru gelmesi bekleniyor.

---------- Eklendi @ 16:39:17 ---------- Yazıldı @ 16:36:54 ----------

Neredeyse bütün modelleri güncelleme alıyor.. bundan sonraki telefonum kesinlikle HTC olacak.

zaten güncelleme gelmese bile hiç bir marka custom rom çeşitliliği konusunda htc ile yarışamaz.. hd2 için bile android tabanlı olmamasına rağmen nerden baksan 100 den fazla rom çıkıyor bnm arkadaşta var her gün bi rom yüklüyor nerdyse.
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
htc sensation xe aldığıma pişman olmadığımı söyleyebilirim

---------- Eklendi @ 19:38:51 ---------- Yazıldı @ 19:35:49 ----------

yaza doğru gelmesi bekleniyor.

---------- Eklendi @ 16:39:17 ---------- Yazıldı @ 16:36:54 ----------



zaten güncelleme gelmese bile hiç bir marka custom rom çeşitliliği konusunda htc ile yarışamaz.. hd2 için bile android tabanlı olmamasına rağmen nerden baksan 100 den fazla rom çıkıyor bnm arkadaşta var her gün bi rom yüklüyor nerdyse.

bi yerde okumuştum hd2'ye şunlar yüklenebiliyor

-Android
-Meego
-Maemo
-iOS
-Windows Mobile 6.5
-Windows Phone 7.1
-Ubuntu
 
hotlock

hotlock

Üye
    Konu Sahibi
android wm wp bide ios yüklü halini kurcalama şansım oldu. ios deiğerlerne göre biraz daha kasıyo ama yinede hiç fena değl.
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
bu cihazlara ios portlansa android in yüzüne bakmam
 
hotlock

hotlock

Üye
    Konu Sahibi
Harbiden ios gibisi yok elimizde canavar gibi cihazlar var bostayken bile cihaz kasiliyor ram yiyor bos yere ve sarj tuketimi cok fazla. Herkes apple dada sarj sorunu var diyor ama onlar android in nasl sarj tukettigini bilmiyor ellerindeki eski model sarji 1 hafta giden cihazlarla karsilastrnca tabi az gider iphn. Su an bj yaziyi mobilden. Yaziyorm wifi uzerinden baglandim ve ortalama 4-5 dakkada sarjin yuzde 6 si gitmis durumda.
 
klongs

klongs

Üye
bende ics de uzadi o kadar oyun oynuyorum gingerbreade gore 2 saat artti iphone4s ler de sarjda cok iyi degil daha yeni guncelleme ile 3g kapanabiliyor
 
hotlock

hotlock

Üye
    Konu Sahibi
2 saat arttırmak için ıcs yüklemeye gerek yok kerneli değiştirerek dahada uzatablrsn.
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
Harbiden ios gibisi yok elimizde canavar gibi cihazlar var bostayken bile cihaz kasiliyor ram yiyor bos yere ve sarj tuketimi cok fazla. Herkes apple dada sarj sorunu var diyor ama onlar android in nasl sarj tukettigini bilmiyor ellerindeki eski model sarji 1 hafta giden cihazlarla karsilastrnca tabi az gider iphn. Su an bj yaziyi mobilden. Yaziyorm wifi uzerinden baglandim ve ortalama 4-5 dakkada sarjin yuzde 6 si gitmis durumda.

nexus s i satmayı düşünüyom o zaman 4s yada 4 alırım :)
 
hotlock

hotlock

Üye
    Konu Sahibi
Ayni seyi bnde dusunuyorm dhd yi satip apple 4 alcam fakat arkadaslarda faln var elime alinca ekran cok kucuk geliyor en azindan 4 inc olsaydi 1 dk bile dusunmezdim..
 
klongs

klongs

Üye
Ayni seyi bnde dusunuyorm dhd yi satip apple 4 alcam fakat arkadaslarda faln var elime alinca ekran cok kucuk geliyor en azindan 4 inc olsaydi 1 dk bile dusunmezdim..

ekran biraz büyük olsa 4.3 inç falan biraz da kişiselleştirme olsa bende alırdım multitaskingi romu geçtim saten
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
ekran biraz büyük olsa 4.3 inç falan biraz da kişiselleştirme olsa bende alırdım multitaskingi romu geçtim saten
mehmet bende iphone 5 bekleyenler kervanına girdimtelefon içinde alıcı buldum rotterdamda 3 gün sonra satıom
 
klongs

klongs

Üye
mehmet bende iphone 5 bekleyenler kervanına girdimtelefon içinde alıcı buldum rotterdamda 3 gün sonra satıom

belki bende alırım iyi bir şey olursa seneye work and travele gitcem o zaman kesin bir iphone alırım adettendir :D artık belki o zamana iphone 5s çıkar :D
 
hotlock

hotlock

Üye
    Konu Sahibi
iphone 5 in ekranı nasıl boyutu faln biliginiz varmı ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt