Bana şöyle sağlam bir telefon önerin :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
aosman61

aosman61

Üye
    Konu Sahibi
Bana şöyle sağlam bir telefon önerin :D
Selam arkadaşlar, hız, oyun ve sorun canavarı ideos x5'imi satmaya karar verdim, Bana max: 500 TL bütçeli, klavyeli, hızlı bir telefon önerebilirmisiniz, teşekkürler...
 


eRDiiL

eRDiiL

Üye
bence satma :D

nokia e5 olabilir mi acaba ama sağlamlığını bilemicem
 
R.A.M

R.A.M

Üye
O fiyata canavar gibi telefon zor hele android hiç bulamassın bütçeyi zorla yada satma
 
Pesimistt5

Pesimistt5

Üye
İdeos X5 için Neden Sorun Canavarı Dediğini Öğrenebilir miyim? Bu Telefonu Almayı Düşünüyordum Yardımcı Olur musun Biraz?

Bu Telefon Dışında Samsung Galaxy Gio Var. Özellikleri Çok İyi Değil ama Fiyatı 470 TL Civarı. Yani İdeox X5 Gibi O Fiyata O Özelliklerde Başka Bir Telefonda Yok Malesef. Varsa da Ben Bilmiyorum.
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Sıfır 500 tl anca gio alırsın yada 2. el temiz ace alabilirsin...
 
ANIL

ANIL

Admin
O fiyata Nokia 603 bile alamıyosun düşün artık..
 
ZaZuM

ZaZuM

Üye
sağlamlıkda 3310 un üzerine tanımam hem yılan oyunuda var sabah aksam oynarsin mesaj yazmadada üstüne tanımam
 
  • Beğen
Tepkiler: anet01, sharke2010, ibyahim ve 1 kişi daha
aosman61

aosman61

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: sharke2010 ve ibyahim
CryuS

CryuS

Üye
Ben olsam 3310 alırım.!
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Adam klavyeli istemiş beyler dokunmatik değil :nono:
 
  • Beğen
Tepkiler: aosman61
aleranol

aleranol

Üye
vall sağlamlık deyince herkezin aklına 3310 beliyor :) oyunu da var kasmıyor :D ama hız dersen manyak mesaj yazıyor :) hem o paraya 200 tane falan alırsın bol yedekli :D valla arkadaşım o telefon satılmaz alacaksan azcık zorla 603 al gio falan o özelliklerde kütük kalır 603 ün yanında.
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Hem klavyeli hem dokunmatik Nokia Asha 303 al . 515 lira civarlarında .
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
2. el kutulu e6 ara :)
 
aleranol

aleranol

Üye
aaa doğru bak asha serisini unutmuşum :)
 
cewikkuwwet01

cewikkuwwet01

Üye
3310 Dokunmatik mi?

:aha: okuyunca krize girdim resmen

---------- Eklendi @ 16:51:35 ---------- Yazıldı @ 16:50:53 ----------

5oo tl bütçeye illa sıfır olsun demezsen ikinci el olarakta bak istersen yoksa hem sıfır hem androidli o fiyatlara adam akıllı bir telefon bulamazsın
 
CryuS

CryuS

Üye
:aha: okuyunca krize girdim resmen

---------- Eklendi @ 16:51:35 ---------- Yazıldı @ 16:50:53 ----------

5oo tl bütçeye illa sıfır olsun demezsen ikinci el olarakta bak istersen yoksa hem sıfır hem androidli o fiyatlara adam akıllı bir telefon bulamazsın

Yha kardeşim 2.el ney yav.Acaba adam çöğdürürken o pis eliyle tutuyormuydu filan.0 AL TEMİZ.
 
klongs

klongs

Üye
telefondan sogudum :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt