Evet ben kurdum güzel gerçekten yalnız bi kaç yönü hoşuma gitmedi
Evet CFW. Niye buraya açılır ki konusu![]()
n97 için var mı
Nedir?
---------- Eklendi @ 19:39:22 ---------- Yazıldı @ 19:38:47 ----------
Arkadaşları çok beklettim. Bir gün birden önlerine koyunca heyecanlandılar sanırım biraz.
Birde sorum var benim tel hafızası 97 mb gelmedi 66 civarı geldi
Kilit tuşuna basılınca kilit aç yazısı gelmeden açılıyor. ev ekranı çok fazla oratsu, rehber çubuğu ve temel olsaydı keşke ve birde auto installer ile file browser olmasaydı daha güzel olurdu bana göre. Bunlar hariç hepsi hoşuma gitti eline sağlık ErdemBirde sorum var benim tel hafızası 97 mb gelmedi 66 civarı geldi
---------- Eklendi @ 20:22:26 ---------- Yazıldı @ 20:21:15 ----------
Birde yazı tipi iyi değil.
ne işe yarıyor acaba
millet herzaman genel s60v5 te takılıyor tabii c5-03 için hergün cfw çıkmadığı için girme ihtiyacı duymuyolarEvet CFW. Niye buraya açılır ki konusu![]()

Fertile Ceres FP2 çıktıktan sonra gelecek olarak yeni sürümü duyurduk: Yeni Fertile Ceres Ozone.
Nokia Belle cihazlar için standartları belirleyeceğiz.
adını nerden aldı acabaHadi bakalm hayırlı olsunadını nerden aldı acaba
