SONUNDA Fertile Ceres FP2 ÇIKTI

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
parlakolcay

parlakolcay

Üye
    Konu Sahibi
SONUNDA Fertile Ceres FP2 ÇIKTI
Evet beyler şu linklerden ulaşabilirsiniz




şu an denedim süper :)
 


Fa_Ni

Fa_Ni

Üye
her rm için var mı
 
parlakolcay

parlakolcay

Üye
    Konu Sahibi
hayır ama yakında yapacaklarını söylüyolar
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
ne işe yarıyor acaba
 

hendeklee

Üye
5800 yapsınlar yaaa 8 tane ana ekran varmış
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Evet ben kurdum güzel gerçekten yalnız bi kaç yönü hoşuma gitmedi
 
CilginTurk1

CilginTurk1

Üye
Ne işe yarıyor gerçekten bu ? CWF mi ?
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Evet CFW. Niye buraya açılır ki konusu :hmmm
 
phasan

phasan

Üye
n97 için var mı
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Normaldir :) C5-03 5800 gibi değil, fazla CFW çıkmıyor :)
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Nedir?

---------- Eklendi @ 19:39:22 ---------- Yazıldı @ 19:38:47 ----------



Arkadaşları çok beklettim. Bir gün birden önlerine koyunca heyecanlandılar sanırım biraz.

Kilit tuşuna basılınca kilit aç yazısı gelmeden açılıyor. ev ekranı çok fazla oratsu, rehber çubuğu ve temel olsaydı keşke ve birde auto installer ile file browser olmasaydı daha güzel olurdu bana göre. Bunlar hariç hepsi hoşuma gitti eline sağlık Erdem :) Birde sorum var benim tel hafızası 97 mb gelmedi 66 civarı geldi


---------- Eklendi @ 20:22:26 ---------- Yazıldı @ 20:21:15 ----------

Birde yazı tipi iyi değil.
 
phasan

phasan

Üye
nezaman gelecek n97 için
 
parlakolcay

parlakolcay

Üye
    Konu Sahibi


Kilit tuşuna basılınca kilit aç yazısı gelmeden açılıyor. ev ekranı çok fazla oratsu, rehber çubuğu ve temel olsaydı keşke ve birde auto installer ile file browser olmasaydı daha güzel olurdu bana göre. Bunlar hariç hepsi hoşuma gitti eline sağlık Erdem :) Birde sorum var benim tel hafızası 97 mb gelmedi 66 civarı geldi


---------- Eklendi @ 20:22:26 ---------- Yazıldı @ 20:21:15 ----------

Birde yazı tipi iyi değil.


O tuş kilidini 5800 a benzetmişler tuş açma tusundan açılınca direk orta başlat tuşuna basınca sürükle çıkıyor

---------- Eklendi @ 20:40:28 ---------- Yazıldı @ 20:39:41 ----------

ne işe yarıyor acaba

Feature Pack 2 Preview sürümü ile birlikte gelen yenilikler şu şekilde:

  • Symbian^3 stili "Açmak için Sürükleyin" kilit ekranı
  • Daha da geliştirilmiş Symbian^3 klavyesi
  • Tamamen Nokia Belle sistem ikonları
  • Nokia Belle tema efektleri
  • Nokia Belle teması ile yeni bir görünüm
  • ROMPatcher+
  • AutoInstaller sayesinde tek paketle herşeyi sisteminize yükleyebilirsiniz
  • Chat uygulaması kaldırıldı
  • QuickOffice kaldırıldı
  • Adobe PDF kladırıldı
  • Burada ve Şimdi kaldırıldı
  • Çevrimiçi Paylaşım Kaldırıldı
  • Podcasting kaldırıldı
  • Nokia Music Store kaldırıldı
  • Settings Wizard kaldırıldı
  • Gereksiz birçok uygulama kaldırıldı
  • MagicSensor Symbian Türkiye'de geliştirilen MagicSensor ile ekranı çevirdiğinizde görünen efektler
  • SuperBoot Hızlı açılış süreleri
  • Arayüzde işlemcinin %130'u kullanılmakta
  • Ekran yenileme hızı 55 FPS
  • Sistem önbelleği arttırıldı
  • Başlangıçta açılan gereksiz uygulamaların önbelleklenmesi engellendi
  • Tarayıcı önbelleği hafıza kartı'na taşındı.
  • Tarayıcıdaki gereksiz klasörler ve yer imleri kaldırıldı.
  • Tarayıcı artık %500 zoom yapabiliyor.
  • Mesajlara Sohbetler uygulaması eklendi.
  • Ekran dönüş hızı arttırıldı.
  • Wi-Fi çekim kapasitesi yükseltildi.
  • Menü genişletildi (Symbian^3 stili)
  • Dosya Yöneticisi'nden SIS, SISX ve JAR uygulamaları gönderebilirsiniz.
  • Bluetooth gücü arttırıldı.
  • Render kalitesi yükseltildi.
  • Boot görüntüleri değiştirildi.
  • Nokia 808 PureView ve Nokia N9 zil sesleri eklendi.
  • En güncel Nokia Mağaza eklendi.
  • Menü düzeni en kullanışlı hale getirildi. Artık başlangıçta menüyü düzenlemenize gerek kalmayacak.
  • Birçok uygulama "Araçlar"a alındı.
  • Sosyal Paylaşım Ağları klasörü kaldırıldı.
  • Sosyal Paylaşım uygulamaları kaldırıldı.
  • Telefon hafızası 97,3 MB olarak gelir.
  • Uygulama yükleme politikası değiştirildi. Artık istediğiniz her türlü uygulamayı yükleyebilirsiniz.
  • Center Text, Symbian^3 Klavye, C2Z, Open4All ve InstallServer yamaları önceden kurulu olarak gelir.
  • Nokia File Browser uygulaması eklendi.
  • 5800 Ses Kodekleri eklendi.
  • Ekran parlaklık ayarı hassasiyeti arttırıldı.
  • Ses komutları kaldırıldı.
  • Ekran parlaklığı güç tasarrufu için başlangıçta %20 olarak gelmektedir.
  • Rehber Çubuğu eklendi.
  • OraTsu ev ekranı eklendi.
  • Orange ev ekranı eklendi.
  • Vodafone ev ekranı eklendi.
  • Navigation Bar ev ekranı eklendi.
  • FingerUse (Parmak Kullanımı) ev ekranı eklendi.
  • Tam Sayfa ev ekranı eklendi.
  • Kamera uygulaması ikonları değiştirildi.
  • Kamera ayarları güncelleştirildi.
  • Fotoğraf çekim kalitesi arttırıldı.
  • Video çekim kalitesi arttırıldı.
  • Kırmızı tuşa bastığınızda "Yeniden Başlat" satırı eklendi.
  • Yazılım Sürümü notları güncellendi.
  • RAM kullanımı iyileştirildi.
  • Heap boyutu arttırıldı.
  • Müzik çalar heap boyutu arttırıldı.
  • Symbian^3 kinetik kaydırma özelliği eklendi.
  • Dokunmatik ekran hassasiyeti arttırıldı.
  • Daha birçok özellik... e yarar


---------- Eklendi @ 20:42:14 ---------- Yazıldı @ 20:40:28 ----------

Evet CFW. Niye buraya açılır ki konusu :hmmm
millet herzaman genel s60v5 te takılıyor tabii c5-03 için hergün cfw çıkmadığı için girme ihtiyacı duymuyolar :dry:
 
Del Rey

Del Rey

Üye
Fertile Ceres FP2 çıktıktan sonra gelecek olarak yeni sürümü duyurduk: Yeni Fertile Ceres Ozone.



Nokia Belle cihazlar için standartları belirleyeceğiz.
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
ağzım sulandı :ehe
 
joker.lg

joker.lg

Üye
n97 mini için sabırsızlanıyorum
 
parlakolcay

parlakolcay

Üye
    Konu Sahibi
Del Rey

Del Rey

Üye
Hadi bakalm hayırlı olsun :) adını nerden aldı acaba

Bu aralar Windows Phone Apollo'nun geldiğii duydum ve bu konuda bir araştırma yaptım. Araştırmalarımın içinde bildiğimiz "Ozon Tabakası" anlamına gelen "Ozone" ismini gördüm ve Fertile Ceres üstünde denedim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt