TayLorSwift
Üye
beyler telefonumu çok seviyorum ne olursa olsun vazgeçmem ilk ve son akıllı telefonum olacak inşkendimi atarım telimi atmam
![]()
Bizde seviyoruz telefonumuzu ama destek verilmemesini sevmiyoruz
ML ile bada 2.0 yuklesen ne fayda adamlar türkiye için 1 adım dahi atmazken onu gec yeni gelen 1.2 bile sürekli reset atıyor
Biz bunun ıcın mı kies'den güncelledik cihazlari
Adamlar bada 2.0'ın tadını cıkarıyor biz sorunlu 1.2 lerle ugrasıyoruz (:
Beklemeye devam bakalım.
kendimi atarım telimi atmam 