Sizce İphone 3G almalı mıyım ? Yoksa Android mi ?

Sponsorlu Bağlantılar

buroodriver

Üye
    Konu Sahibi
Sizce İphone 3G almalı mıyım ? Yoksa Android mi ?
Arkadaşlar iyi forumlar . Öğrenciyim ve doğal olarak fazla bütçem yok . Açık konuşmak gerekirse elimde yaklaşık 350-400 tl bütçe var.İnternette bir sürü iphone3g buldum bu fiyata .Ama iphoneler özellikle 2. el ürünleri nasıldır bilemem.Sakındığım diğer bir konu , bu ürün yaklaşık 4 senelik.Yani nette okuduğum yorumlar hep eski, o günden bu güne insanların fikrinde ne değişti bilemem. Sizce iphone alsam yanlış bir tercih yapmış olur muyum ? Bunun yerine başka bir andorid mi almalıyım yoksa iphone 3 almalımıyım ? Hafıza durumları benim için önemli , zira 4 GB lık telefondan aşağısı işimi görmez . ( tabi hafıza kart alır takarım o ayrı bir konu ) . Kullanılmış iphoneler çok donuyor,kasıyor diye bir şey duydum , doğru mu ? Çok fazla çeşit telefon kullanmadığım için pek bilmiyorum bu işleri . Yardımınıza ihtiyacım var . Ayrıca samsung gio s5660 hakkında bilgi sahibi olanlar 2 cihazı karşılaştırarak değerlendirirlerse hiçte fena olmaz :) şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum sizlere , iyi günler.

EDİT (28 mart) : Arkadaşlar bugun durak afişlerinde bir telefon gördüm ve hemen araştırmaya konuldum bana cazip geldi ancak hem iphone 3g hemde bu cihazı kullanmadığım için nasıldır bilemem.İnternetten araştırdığıma göre güzel bir telefon , ancak kimse yoğurdum eşki demez :D Bahsettiğim telefon NOKİA 603 . sizce bu telefonu alsam mı ? Fiyat olarak 2. el bakımından iphone 3g ile aynı.
 


Salihç.

Üye
Aynn bended öyl telfnlar dusünyorm.oyun falan varmi.
 
MrExpert

MrExpert

Üye
bildiğim kadarıyla ıphone 3 veya başkasına hafıza kartı takılmıyor... 2.el en az 2-3 yıllık bir ıphone 3 yerine 1-2 yıllık temmiz bir android daha iyi olur bence...
 

buroodriver

Üye
    Konu Sahibi
bildiğim kadarıyla ıphone 3 veya başkasına hafıza kartı takılmıyor... 2.el en az 2-3 yıllık bir ıphone 3 yerine 1-2 yıllık temmiz bir android daha iyi olur bence...
hafıza kart takılmaması bence problem değil çünkü 16GB ı istesemde dolduramam :) yani bu özelliği bu telefonu almamam için bir sebep olamaz :D
 
Silinen Üye 776553

Silinen Üye 776553

Kapalı Hesap
İphone 3g alıcaksan eğer temiz al ben 3g 3gs 4 4s kullandım yanı iphone cıktığından beri tüm modelleri kullandım ve aralarında en işe yaramazı 3g idi 3gs ile 4 arasında dış görüşü kamera haricinde göze batıcak aşırı fark yok şu an 4s kullanıyorum ve sorunsuza yakın bir tel sana tavsiyem 500 tl ye git 2.el 3gs al ama 3g kesinlikle alma
 

buroodriver

Üye
    Konu Sahibi
İphone 3g alıcaksan eğer temiz al ben 3g 3gs 4 4s kullandım yanı iphone cıktığından beri tüm modelleri kullandım ve aralarında en işe yaramazı 3g idi 3gs ile 4 arasında dış görüşü kamera haricinde göze batıcak aşırı fark yok şu an 4s kullanıyorum ve sorunsuza yakın bir tel sana tavsiyem 500 tl ye git 2.el 3gs al ama 3g kesinlikle alma

peki neden böyle konuştun , bak şimdi beni yine strese soktun :D Neden iphone 3G almayayım peki ?
 

ofbjk

Üye
Bence almadan önce bir araştır iphone 3 Lerde genellikle wifi sorunu çıkabiliyor ama eğer temiz bulursan kaçırma bence kullanışlı telefon
 

Salihç.

Üye
milet 3gsde eglnceli prolar oyunlr varmi.tahmin edrmi benı
 
Silinen Üye 776553

Silinen Üye 776553

Kapalı Hesap
peki neden böyle konuştun , bak şimdi beni yine strese soktun :D Neden iphone 3G almayayım peki ?

3gde bi kere şarz sorunu var ben 2 ay kullandım sıkıldım 3gs de 4de oynucan her oyunu oynuyabilrsin 3gs applenin yaptığı en sağlam telefon 3g alacan biraz daha para koy 3gs al 3g almanı tavsiye etmıyorum 4 senelik telefon sana geldinde bataryaları bitmiş durumda olcanıda düşün
 

buroodriver

Üye
    Konu Sahibi
evet 3gs almak isterim ancak aralarında baya baya fark var fiyat olarak . yaklaşık 150 tl kadar .peki 4 yıllık değilde , yaklaşık 2-2,5 yıllık temiz cihazları alsam nasıl olur ? pil durumu falan ? ayrıca wifi sorunu olanları değerlendirmiyorum zaten.
 
Silinen Üye 776553

Silinen Üye 776553

Kapalı Hesap
Benım sana dedım laf 3g alma pişman olursun :) bana güven sadece
 
WebStyle

WebStyle

Üye
3G donanım bakımından oldukça düşük bir cihaz biraz daha para biriktirip 3GS almanız çok daha mantıklı olur. Tabi yine de tercih sizin..
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
3g alma 3gs al aralarında bayağı fark var mesela 3gs'de gpu falan var hd oyunlar için.
 
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
iPhone 3GS'den aşağısı seni tatmin etmez.Temiz bir Android alsan çok daha iyi.
 
Astrosman

Astrosman

Üye
Samsung ace al..
 

buroodriver

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar bugun durak afişlerinde bir telefon gördüm ve hemen araştırmaya konuldum bana cazip geldi ancak hem iphone 3g hemde bu cihazı kullanmadığım için nasıldır bilemem.İnternetten araştırdığıma göre güzel bir telefon , ancak kimse yoğurdum eşki demez :D Bahsettiğim telefon NOKİA 603 . sizce bu telefonu alsam mı ? Fiyat olarak 2. el bakımından iphone 3g ile aynı.
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
Hayır alma, nokia alacaksan Windows Phone'lu modellere yönel, en azından onların önü açık. Symbian mı kaldı bu devirde...
 

buroodriver

Üye
    Konu Sahibi
Hayır alma, nokia alacaksan Windows Phone'lu modellere yönel, en azından onların önü açık. Symbian mı kaldı bu devirde...

Şuan kafam çok karıştı :) herkes farklı bir şey söylüyor .
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
Tamam o zaman şöyle diyeyim sana:

uygulamaları ve oyunları bol olsun, işletim sistemi hızlı ve stabil olsun, biraz da havam olsun diyorsan iphone 3gs al.

hızlı ve stabil olsun, geleceği açık olsun, malzeme kalitesi yüksek olsun, sosyal ağlarla entegrasyonu tam olsun dersen windows phone'lu nokia modellerine yönel.

Kişiselleştirilebilirlik yüksek olsun, arayüzü hoş olsun ve internette flash destekli olsun diyorsan android'li cihazlara yönel (ki ucuz olup flash player olan model bulunur mu tartışılır)

Yok kardeş ben alo derim, mesaj atarım, müzik dinlerim, fotoğraf çekerim, internetle uygulamayla fazla uğraşamam dersen symbian'lı nokia telefonlara yönel. (s60v3 bu durum için ideal)

Sadece telefon görüşmesi yaparım, arada mesaj atarım dersen eski telefonlara yönel (nokia 1100 vs.)

mesaj da atmam, telefonla görüşürüm, evden de çıkmam dersen sabit telefonlara yönel.

Telefon görüşmesi de yapmam ben dersen oyuncak telefonlara yönel.
 

buroodriver

Üye
    Konu Sahibi
Tamam o zaman şöyle diyeyim sana:

uygulamaları ve oyunları bol olsun, işletim sistemi hızlı ve stabil olsun, biraz da havam olsun diyorsan iphone 3gs al.

hızlı ve stabil olsun, geleceği açık olsun, malzeme kalitesi yüksek olsun, sosyal ağlarla entegrasyonu tam olsun dersen windows phone'lu nokia modellerine yönel.

Kişiselleştirilebilirlik yüksek olsun, arayüzü hoş olsun ve internette flash destekli olsun diyorsan android'li cihazlara yönel (ki ucuz olup flash player olan model bulunur mu tartışılır)

Yok kardeş ben alo derim, mesaj atarım, müzik dinlerim, fotoğraf çekerim, internetle uygulamayla fazla uğraşamam dersen symbian'lı nokia telefonlara yönel. (s60v3 bu durum için ideal)

Sadece telefon görüşmesi yaparım, arada mesaj atarım dersen eski telefonlara yönel (nokia 1100 vs.)

mesaj da atmam, telefonla görüşürüm, evden de çıkmam dersen sabit telefonlara yönel.

Telefon görüşmesi de yapmam ben dersen oyuncak telefonlara yönel.

Söylediklerin için teşekkür ederim sanırım iphone bana daha cazip geldi. :)
 


Üst Alt