buroodriver
Üye
Sizce İphone 3G almalı mıyım ? Yoksa Android mi ?
Arkadaşlar iyi forumlar . Öğrenciyim ve doğal olarak fazla bütçem yok . Açık konuşmak gerekirse elimde yaklaşık 350-400 tl bütçe var.İnternette bir sürü iphone3g buldum bu fiyata .Ama iphoneler özellikle 2. el ürünleri nasıldır bilemem.Sakındığım diğer bir konu , bu ürün yaklaşık 4 senelik.Yani nette okuduğum yorumlar hep eski, o günden bu güne insanların fikrinde ne değişti bilemem. Sizce iphone alsam yanlış bir tercih yapmış olur muyum ? Bunun yerine başka bir andorid mi almalıyım yoksa iphone 3 almalımıyım ? Hafıza durumları benim için önemli , zira 4 GB lık telefondan aşağısı işimi görmez . ( tabi hafıza kart alır takarım o ayrı bir konu ) . Kullanılmış iphoneler çok donuyor,kasıyor diye bir şey duydum , doğru mu ? Çok fazla çeşit telefon kullanmadığım için pek bilmiyorum bu işleri . Yardımınıza ihtiyacım var . Ayrıca samsung gio s5660 hakkında bilgi sahibi olanlar 2 cihazı karşılaştırarak değerlendirirlerse hiçte fena olmaz
şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum sizlere , iyi günler.
EDİT (28 mart) : Arkadaşlar bugun durak afişlerinde bir telefon gördüm ve hemen araştırmaya konuldum bana cazip geldi ancak hem iphone 3g hemde bu cihazı kullanmadığım için nasıldır bilemem.İnternetten araştırdığıma göre güzel bir telefon , ancak kimse yoğurdum eşki demez
Bahsettiğim telefon NOKİA 603 . sizce bu telefonu alsam mı ? Fiyat olarak 2. el bakımından iphone 3g ile aynı.
şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum sizlere , iyi günler.EDİT (28 mart) : Arkadaşlar bugun durak afişlerinde bir telefon gördüm ve hemen araştırmaya konuldum bana cazip geldi ancak hem iphone 3g hemde bu cihazı kullanmadığım için nasıldır bilemem.İnternetten araştırdığıma göre güzel bir telefon , ancak kimse yoğurdum eşki demez
Bahsettiğim telefon NOKİA 603 . sizce bu telefonu alsam mı ? Fiyat olarak 2. el bakımından iphone 3g ile aynı.
