fbeee
Üye
Ben bir iPhone 3G kullanıcısıyım Şimdi açık konuşmak gerekirse eğer 3Gs alma şansın varsa 3g ye hiç bulaşma derim artık 3Glere twitter whatsap facebook indiremezsin ya jailbreak yapıcaksın yada whited00r yüklüyeceksin ve 3glerin işletim sistemi çok yavaş hiç memnun değildim ben 3G den ama whited00r yükledikten sonra bi sıkıntım kalmadı diyebilirm şuan gayet güzel kullanıyorum teli ama temiz 3Gs bulursan kaçırma bence
