Sizce İphone 3G almalı mıyım ? Yoksa Android mi ?

Sponsorlu Bağlantılar

fbeee

Üye
Ben bir iPhone 3G kullanıcısıyım Şimdi açık konuşmak gerekirse eğer 3Gs alma şansın varsa 3g ye hiç bulaşma derim artık 3Glere twitter whatsap facebook indiremezsin ya jailbreak yapıcaksın yada whited00r yüklüyeceksin ve 3glerin işletim sistemi çok yavaş hiç memnun değildim ben 3G den ama whited00r yükledikten sonra bi sıkıntım kalmadı diyebilirm şuan gayet güzel kullanıyorum teli ama temiz 3Gs bulursan kaçırma bence
 


fk555897

fk555897

Üye
iPhone 3G çok eski bir telefon.

- - - Eklendi - - -

Bence en düşük Samsung Galaxy Wonder. Nokia 603 ve iPhone 3G eski özellikleri şimdiye göre kötü.
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
Bence iOS güzel. S2 den iPhone 5 geçtim. İşletim sistemi olarak çok daha güzel ve stabil iOS.
 


Üst Alt