

valla tarif edilemeyecek birşey bende anlamadım neyse biz gereksizleri işgal etmeye devam edelimgereksiz bölümüne gereksiz mesaj yazmak ve konu açmak nasıl yasak olur.
![]()

biz gereksizleri işgal etmeye devam edelim![]()

her zaman
işimiz bu![]()

mert sen bize şaka yapmayın dersin ama kafa bulmuyorsun dimi bizimleBu yeni etkinlik arkadaşlar. Konuda ki şifreyi bulana 20 lira bakiye+6 bloknot+Moderatörlük

mert sen bize şaka yapmayın dersin ama kafa bulmuyorsun dimi bizimle![]()

Bu yeni etkinlik arkadaşlar. Konuda ki şifreyi bulana 20 lira bakiye+6 bloknot+Moderatörlük
ben derimki hediyede modluk var , mod görevi böyle hediye olarak verilmez süper bi hizmet yapman lazım ki modlk versinler bloknotu felan tamam da modluk sırıtıyor sazan avı olabilir
Ya doğruysa![]()

al benden de o kadarİşte buna
