Satıyorum kardeş 1000 tl ye . Dubaiden aldım pasaporta kayıtlı kesinlikle kapanma söz konusu değil. 15 gündür kullanıyorum tekrar dubaiye gidiceğim için iphone 4s almayı düşünüyorum . Kutusu tam takır orjinal herşeyiyle kargo benden. Düşünürsen hesap nomu gönderirim