wın7 oyunda ekran sorunu çözuldu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

madrid1902

Üye
    Konu Sahibi
wın7 oyunda ekran sorunu çözuldu
Arkadaşlar nvidia nın yeni kontrol panelinde çoğu kişide display sekmesi bulunmadığından oyunları tam ekran yapamıyorlar bunun çözümü ise intel kontrol panelinde yatıyor şimdi onu anlatacağım.. Sadece 6 adımda çözeceğiz..
Önce Yazılı Anlatım..
1. masaüstüne sağ tuşla tıklayıp ekran çözünürlük ayarlarına giriyoruz.
2. ekran çözünürlüğünü 1024 * 768 yapıp uyguluyoruz ve ayarları sakla diyoruz.
3. orda gelişmiş ayarlar diye küçük bi tuş var ona tıklıyoruz.
4. orda intel denetim sekmesine geliyoruz
5. ölçeklendirmeden tam ekran ölçeklendir i seçiyoruz ve tamam diyoruz.
6. ekran çözünürlüğümüzü geri eski haline getirip uygula diyoruz sorunumuz çözülmüştür. Alıntı
 


phasan

phasan

Üye
yenı aldıgın ıçın her şeyde takmalısın 10 saat
 

madrid1902

Üye
    Konu Sahibi
Yenı pıllerde batarya dolunca sarj akımı kesılyo? Zaten kesılmese ısınıp patlar. dolduktan snra nye bekletyruz ki
 
ZaZuM

ZaZuM

Üye
aynen yeni nesil lion piller (telefon ve laptoplarda standart oldu) şarj olayı bitince otomatik olarak elektriği kesiyo yani sarj etme bitince sarjdan çıkara bilirisn
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Bugun Asus n53sv-sx837v laptop aldım. Electro worlden. Adam sarj bıtınce kapalı iken 10 saat sarj et dedi. Gercekten faydası varmı? Sarj 22:10 da bttı. Sarja taktım kapalı olarak

----------Eklendi 24.03.2012 @ 00:45:40 ---------- Yazıldı 23.03.2012 @ 23:40:36 ----------

Yok mu bılen?
Dostum o 10 saat şarjda beklet olayı bir hurafe.batarya dolunca zaten otomatik olarak şarj etmeyi kesiyor.
Bu arada laptopunu güle güle kullan.
 

burakfbz

Üye
herşey güzelde symbian bölümünde laptop pili konuşuluyo. Ilginç :)
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
herşey güzelde symbian bölümünde laptop pili konuşuluyo. Ilginç :)
;) çaktırma arkadaş heyecandan konuyu buraya açmış.
Yada bakmış diğer bölümler burası kadar hızlı cevap vermiyor konuyu burada açmış ;)
Anında yorumlarıda almış. Üye haklı yani. :-)
 

madrid1902

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim. Saolun arkadaslar. Yo konuyu bılerek bura actım cunku c6-00 v5 kullanıcıym . Ayrıca maxıceptekı en ıyı forum v5 cunku anında kesın yardım edıyorlar. Dıger yerlerde yardım eden yok. Notebook bölumunde sony vaıo 2.099 tl dıye konu actım gecen pazar sadece tehlıke nıklı arkadaş yardım ettı. Bura acsam en az 50 kışı yardımcı olurdu. Ama admınler knuyu tasıyor acayp sınır oluyorum yardımlarınız ıcın saolun 8 saat sarjda durdu smdı ckryrm.sorun olursa burda sorarım yıne
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Tekrardan güle güle kullan laptopunu. Bir nebze yardımcı olabildi isek ne mutlu.
 

madrid1902

Üye
    Konu Sahibi
Myh3yp aga saol valla cok yardmcı oldunuz. Bu knuyla ılglı bkmadgm yer kalmadı. Herkes baska knustgu ıcın kafam karısmstı. Ama sorun cozüldü. Tekrardan saolun
 

madrid1902

Üye
    Konu Sahibi
gta sandras ta ekranı nasıl tam ekran yapcz.
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
gta sandras ta ekranı nasıl tam ekran yapcz.
Oyun ayarlarına girin. Ekran çözünürlüğünü yükseltin yada düşürün. Ayarlar içinde birde ekran seçeneği olması lazım .
Onuda ekran yap.
Bunları dene olmadı başka bir yol bakarız.


----------Eklendi @ 02:29:39 ---------- Yazıldı @ 02:12:19 ----------

Çözüm yolu 2 :

nvidia için kontrol paneline girin orda 5. sırada masaüstü boyutunu ve konumunu ayarlayın seçenegi var oraya girin önünüze gelecek seceneklerden 1. sıradakini seçin ''nvidia ölceklendirmesini kullan '' (muhtemelen sizinkide 2. secenektedir.) ve uygula deyin bu kadar .

Çözüm 3 :
Başlattan çalıştıra regedit yazın ordan tam eran yapmak istediğiniz oyunu bulun oyunun video kısmına gelin resheight ve reswidhti bilgisayarınızın çözünürlüğüne göre ayarlayın olması lazım...

Çözüm 4 :
oyunu aç oyun açılırken oyunun olduğu pencereye mouse sol tuşu ile oyun tam ekran olana kadar bas.

Bunlarda başka seçenekler. Dene olması lazım bunlardan birinin.
 

madrid1902

Üye
    Konu Sahibi
Olmadı calıstırdan oyunu bulamadm
 

madrid1902

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar nvidia nın yeni kontrol panelinde çoğu kişide display sekmesi bulunmadığından oyunları tam ekran yapamıyorlar bunun çözümü ise intel kontrol panelinde yatıyor şimdi onu anlatacağım.. Sadece 6 adımda çözeceğiz..
Önce Yazılı Anlatım..
1. masaüstüne sağ tuşla tıklayıp ekran çözünürlük ayarlarına giriyoruz.
2. ekran çözünürlüğünü 1024 * 768 yapıp uyguluyoruz ve ayarları sakla diyoruz.
3. orda gelişmiş ayarlar diye küçük bi tuş var ona tıklıyoruz.
4. orda intel denetim sekmesine geliyoruz
5. ölçeklendirmeden tam ekran ölçeklendir i seçiyoruz ve tamam diyoruz.
6. ekran çözünürlüğümüzü geri eski haline getirip uygula diyoruz sorunumuz çözülmüştür. Bunu yaptım oldu. Alıntı-
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt