vardı kardeşim. Büyük bir saatti ve bence çok güzeldi.
yakında oda çıkar merak etme.tşkler cok güzel

Hay ellerin dert görmesin kardeşim. Varya kaç zamandır arıyordum ve en sonunda mağazada buldum ama ücretliydi. Neredeyse satın alacaktım ki konuya eklemişsin ... Sağol varol ...![]()
güle güle kullan.Teşekkürler...

teşekkürler dostum

teşekürler dostum 7-8 aydır bunu arıyordum.çok ssğol

çok şarj yer mi
Teşekkürler

teşekkürler
canım kardeşim ıyı güzelde sertifika hatası alıyorum cihaz c6 01 model emeğin taktire şayettir emini,m bunu bu telefona nasıl yuklerım anlatırmısın
teşekkürler ......
