Nokia Suite 3.3.92 Beta Sürümüne Güncellendi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
realplayer2

realplayer2

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Suite 3.3.92 Beta Sürümüne Güncellendi
haritalar, mağaza, nokia suite beta aşamasında muhtemelen önümüzdeki günlerde yine bi resmi güncelleme bombardımanına tutulacağız arkadaşlar


http://www.n8fanclub.com/2011/08/nokia-ovi-suite-v31185-update-pc.html?m=1
 


Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
haydi hayırlısı..
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
inşallah bekleyelim görelim:)
 
theseusx

theseusx

Üye
bana 3.3.89 güncellemesi geldi biraz önce yükledim.
 
realplayer2

realplayer2

Üye
    Konu Sahibi
bu sürüm henüz beta, nokia suite bu güncellemeyi kendisi yapmayacaktır test aşamasında çünkü
 
JACKSON3549

JACKSON3549

Üye
hadi hayırlısı bakalım :)
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
suitten yükledim. yenilikler nokia 500 için iyileştirme filan yazıyordu...
 
savas_yal

savas_yal

Üye
3.3.89 yüklü yeni güncelleme yok diyor
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Teşekkürler . Anlaşılan Fp1 hazırlıkları başlamış . :)
 
SilentOne

SilentOne

Üye
ya nokia şoyle bir şey yapsa bizede verse fp1 i kaza ile flen :D
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
nerdee belle'yi bile zor kaptık elinden
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye

Hatırlarsanız Belle gelmeden 2-3 ay önce de böyle büyük uygulamalar ve suite zırt pırt güncelleniyordu . Fp1 çanlarının sesi yavaş yavaş duyuluyor paşam .

Inşallah paşam ama engin de doğru söylemiş belleyi görene kadar baya bir kıvrandık.
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye


Inşallah paşam ama engin de doğru söylemiş belleyi görene kadar baya bir kıvrandık.
Fp1 değil ama Lite sürümünü alacağız .
Bazı kısmalar olacak ama inşallah tarayıcı ve dolby bunlara dahil değildir .
 
realplayer2

realplayer2

Üye
    Konu Sahibi
dolby zaten bizim cihazlarda yok mu ki? çünkü pr1.1de iken aldığımda kendi videolarında dolby tanıtımı vardı
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
bekleyen derviş!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt