Teşekkürler . Anlaşılan Fp1 hazırlıkları başlamış .![]()
Hatırlarsanız Belle gelmeden 2-3 ay önce de böyle büyük uygulamalar ve suite zırt pırt güncelleniyordu . Fp1 çanlarının sesi yavaş yavaş duyuluyor paşam .
Olabilir mi? Paşam.
Hatırlarsanız Belle gelmeden 2-3 ay önce de böyle büyük uygulamalar ve suite zırt pırt güncelleniyordu . Fp1 çanlarının sesi yavaş yavaş duyuluyor paşam .
Fp1 değil ama Lite sürümünü alacağız .
Inşallah paşam ama engin de doğru söylemiş belleyi görene kadar baya bir kıvrandık.
Fp1 değil ama Lite sürümünü alacağız .
Bazı kısmalar olacak ama inşallah tarayıcı ve dolby bunlara dahil değildir .
o zaman bekleyip göreceğiz paşam.
olsun be kardeşim alıştık beklemeye
bekleyen derviş!

