minoo
Üye
Eleman program kullanıyordu büyük olasılıkla
Sanmam Mert. Çünkü bi ara 7. falan olmuştu
Program kullansa hep 1. olurdu.Eleman program kullanıyordu büyük olasılıkla
Program kullansa hep 1. olurdu.Mesaj kastığını itiraf etme bari![]()

Yahu benim saklayacağım birşey yok ki canımMesaj kastığını itiraf etme bari![]()
Sonuç olarak sitedeki pozisyonum ne ? Korgeneralliğe 2400den az mesajı kalmış bir moderatörüm 
Mesaj kastığını itiraf etme bari![]()

nerelerdesin la sen
![]()

