maviçöl :D unutan var mı?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Revengeful

Emekli Yönetici
Praetor kullanıyordu mesela :ehe Ama şuan 1.lik bende :ehe
 
minoo

minoo

Üye
Evet ay başında bendeydi 1.lik, sonra sen kaptın, açtın arayı :ehe
Keşke eskisi gibi olsa istatistikler :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Ben 1. sen 2.olurdun hep :naughty: hatta bir konuda dalga geçmiştim :naughty:
 
minoo

minoo

Üye
Sallama Ziyaa Enes her ay fark atıyodu. Ata da 1 ya da 2. oluyordu ama program ile oluyordu o biliyorduk yani :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Ben yakın geçmişten bahsediyorum :D

----------Eklendi @ 16:13:48 ---------- Yazıldı @ 16:13:08 ----------

Hem onlineda 1.olmak kolay. Sayfayı yenile +15 dakika kazanıyordun :D Önemli olan mesajdı. Ben ise her ay 5000 atıyordum :D
 
minoo

minoo

Üye
Mesaj kastığını itiraf etme bari :ehe
 
ZaZuM

ZaZuM

Üye
maviçöl ün üye sayfasına baktım da adama bi canlı işkence edilmediği kalmış laf üstüne laf

sanki adama karşı bi propaganda başlatılmış gibi


----------Eklendi @ 16:24:14 ---------- Yazıldı @ 16:22:52 ----------

Mesaj kastığını itiraf etme bari :ehe

:d:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Mesaj kastığını itiraf etme bari :ehe
Yahu benim saklayacağım birşey yok ki canım :D Sonuç olarak sitedeki pozisyonum ne ? Korgeneralliğe 2400den az mesajı kalmış bir moderatörüm :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Gülmeyin alırım aklınızı :zzz:
 
Mert

Mert

Üye
    Konu Sahibi
Online Süresi: 4 Mins 38 Secs

4 dakika 38 saniyene kurban senin :D
 
minoo

minoo

Üye
:ehe nerelerdesin la sen :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Çalışıyor o. Senin gibi tembel mi ? Okuldan kaçıp dur sen.
 
Mert

Mert

Üye
    Konu Sahibi
Hiçbiryere kaçmıyorum. Sadece 19 Mayıs hazırlıkları dolayısıyla faaliyet gözüküyorum:islik
 

Revengeful

Emekli Yönetici
yahu onu Pınar'a dedim ben :ehe
 
Mert

Mert

Üye
    Konu Sahibi
Evet. Ben çalışıyorum. Sen okuldan kaç dur :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
genede faaliyet ayağına kaçmışsın :D
 
Mert

Mert

Üye
    Konu Sahibi
Faaliyetimi yapıp kaçtım :D
Hiç işlenmemiş odun zeybek oynamayı öğreniyor. Zor iş :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt