maviçöl :D unutan var mı?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mert

Mert

Üye
    Konu Sahibi
:islik
 


minoo

minoo

Üye
Konu başlığını görünce gülmeye başladım :kop:
 
minoo

minoo

Üye
Pislik :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Revengeful
symbian.forever

symbian.forever

Üye
sakıncası yoksa bu konuyuda hortlatıvereyim :ehe
 
minoo

minoo

Üye
İyi yaptın. Bu konu tamamen maziiii :ehe
Özledim len o günleri :(
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
bu maviçöl nasıl biriydi ki böyle forumda etkisi kalmış :hmmm
 

pelın_

kımdıkı o ya:)
 
SHS

SHS

Üye


en son uğrayalı bir aydan fazla olmuş:hmmm
 
minoo

minoo

Üye
:kop: Sizi gidi yeniler :sarıl:


Anlatayım..
Mavi çöl kimdi biz de bilmiyoruz. Eskiden mesaj istatistiği gibi 3 istatistik vardı.
1- mesaj istatistiği
2- teşekkür istatistiği (O zaman beğeni yoktu, sadece konuya mahsus 'teşekkür et' butonu vardı. Konuyu beğeniyorduk mesajı değil)
3- online istatistiği

1.lik için ölümüne kapışırdık yeni ay başladığı an. Bununla ilgili konularımız da vardır. Bulursam link veririm..
Mavi Çöl arkadaşımızın 1 mesajı bile yoktu, teşekkürü yoktu. Sadece ilk üyelik şeklindeydi. Ama online istatistiğinde rekorla 1.ydi falan :D Profilini işgal etmiştik biz de. Düşünsenize mesajı, beğenisi, konusu olmayan adam gece gündüz forumda, online rekoru kırıyor :kop:

Toplu olarak profiline sefer düzenlerdik, hiç kimseye cevap vermezdi :D
Onun konusu işte bu, onun hikayesi. Hey gidi günler heeyyy :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Mert ve 55_BeRKaN_55
SHS

SHS

Üye
garip:hmmm
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
:hmmm öğrendiğim iyi oldu
 
55_BeRKaN_55

55_BeRKaN_55

Üye
1.lik için ölümüne kapışırdık yeni ay başladığı an. Bununla ilgili konularımız da vardır. Bulursam link veririm..
Mavi Çöl arkadaşımızın 1 mesajı bile yoktu, teşekkürü yoktu. Sadece ilk üyelik şeklindeydi. Ama online istatistiğinde rekorla 1.ydi falan :D Profilini işgal etmiştik biz de. Düşünsenize mesajı, beğenisi, konusu olmayan adam gece gündüz forumda, online rekoru kırıyor :kop:


:d::d::d::d::d:
 

Hasan

Üye
pm yağmuruna tutak mi:D
 
SHS

SHS

Üye
boşver ya boş iş:D
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
hem adam 1 aydır girmiyor. Cevapta vermez zaten
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Eleman program kullanıyordu büyük olasılıkla
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Adamın profilini bak.Bir sürü mesaj.Hiçbirinede cevap vermemiş :kop:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt