PROGRAMSIZ RESET ATMAK ARTIK ÇOK KOLAY. 5800 da DENENMIŞTIR

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
symbian.forever

symbian.forever

Üye
    Konu Sahibi
PROGRAMSIZ RESET ATMAK ARTIK ÇOK KOLAY. 5800 da DENENMIŞTIR
merhaba aradaşlar :D
Artık telefonunuza reset atmak için program indirmenize gerek kalmadı.:D Bu vereceğim yöntem ile telefonunuzu program gerektirmeden reset atabileceksiniz. :D

X plore yi açıp SIRASIYLA

Z > SYS > BiN 'E gidip AknIconSrv.exe dosyasına tıklayın ve telefonunuza reset atın.

kendi bulduğum bir yöntemdir. Forumda aradım. Bulamayınca paylaşayım dedim. :oke:
 


Hasan

Üye
:tşk:
Biliyordum Zaten git kill me programına swiadaemon.exe onu terminate yap direk reset atar bi de xplore programında zaten var o özellik :oke:
 
joker.lg

joker.lg

Üye
teşekkürler ama bak : menü uygulamalar x plore z sys bin sonra o ve giriş ekranı (ram blow kısayol) menü telefonu yeniden başlat :) hangisi :)
 

Hasan

Üye
Z diskindeki .exe dosyaları açınca çoğunda reset atıyor zaten:ehe
 
BaranASYA

BaranASYA

Üye
Kardes xplorede bir program sonuçta söylim dedim :D
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
    Konu Sahibi
Z diskindeki .exe dosyaları açınca çoğunda reset atıyor zaten:ehe

Bende hiç atmadı. :)


----------Eklendi @ 20:44:57 ---------- Yazıldı @ 20:43:45 ----------

teşekkürler ama bak : menü uygulamalar x plore z sys bin sonra o ve giriş ekranı (ram blow kısayol) menü telefonu yeniden başlat :) hangisi :)

Ben paylaşayımda isteyen isteği ile reset atsın. O kullanıya kalmış :ehe
 
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
teşekkürler yada ramblow programındanda atılır
 
Metin MF

Metin MF

Üye
:tşk:
 
nub

nub

Üye
Ram blow - main - restart :good:



----------Eklendi @ 00:33:20 ---------- Yazıldı @ 00:32:44 ----------

Programsız diyodun :D x-plore program değil mi
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
    Konu Sahibi
demek istediğim reset programına gerek kalmadan bu yolla atabilirsin.
 
goktas19

goktas19

Üye
Sorun surda ki sys nin içinde hiçbir şey yok :D
 
Legendary_484

Legendary_484

Üye
illa telefonu bozacanız ya zaten kendine hayrı yok cihazın :D aç kapa düğmesine basmak bu kadar mı zor?
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
    Konu Sahibi
zor değil ama senin dediğin gibi yapsak tekrar açma tuşuna basacaz. :oke:
 
LeoFrankLy

LeoFrankLy

Üye
Ne gerek var bunlara :) yükleyin avis touch restartı uygulama simgesine tıklar tıklamaz reset atar :) pin koduda istemez :) arkadaş bi konuç açmış polemik olmuş burda :):)
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
    Konu Sahibi
benimkisi farklı bi yöntem :D
 
Legendary_484

Legendary_484

Üye
arkadaş 5800 la en fazla neler yapılabileceğini deniyo bence :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt