Bomba elinde patladı, 4 parmağı koptu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bomba elinde patladı, 4 parmağı koptu
Adana'da polise atmak istediği el yapımı bomba elinde patlayan çocuğun 4 parmağı koptu.
Olay, merkez Seyhan ilçesi Dağlıoğlu Mahallesi'nde meydana geldi. İddialara göre, 16 yaşındaki R.A., tadilattaki Dağlıoğlu Polis Merkezi'nde izinsiz gösteriler için bekletilen Çevik Kuvvet ve Terörle Mücadele ekiplerine, el yapımı bomba atmak istedi. Bu sırada, bomba elinde patlayan R.A. yaralandı. Yaralı çocuk, polisler tarafından Adana Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. R.A.'nın 4 parmağının koptuğu, tedavisinin sürdüğü bildirildi. kaynak : zaman
 


Astrosman

Astrosman

Üye
Iyi olmuş...
 
Mert045

Mert045

Üye
Çok iyi olmuş keşke kafası kopsaydi.
 
spy ghost

spy ghost

Üye
Kimse bana o da insan diye bahsetmesin kendi işini kendi görmüş nokta
 
-efşan

-efşan

Üye
Kandırılmış bir kardeşim.. Geçmiş olsun.
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Komple kopsunlar
 
-efşan

-efşan

Üye
Arkadaşlar çocuk yazıyor orada. Farketmediniz galiba.
 
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
Allahın sopası yokki
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Arkadaşlar çocuk yazıyor orada. Farketmediniz galiba.

16 yaşındaki R.A
Bu sırada,
bomba elinde patlayan R.A. yaralandı. Yaralı
çocuk, polisler tarafından Adana Devlet
Hastanesi'ne kaldırıldı. R.A.'nın 4 parmağının koptuğu, tedavisinin sürdüğü bildirildi.


----------Eklendi @ 23:08:09 ---------- Yazıldı @ 23:06:56 ----------

Parmağı kopan 16 yaşındaki r.a
 
-efşan

-efşan

Üye
Tamam Oğuz. Fark etmişsin. Sağol.
 
juristokrat

juristokrat

Üye
çocuğu yargılamaktan ziyade onu kandıranları aklına bu bölücügü sokanları yargılamak lanetlemek lazım.kimse de bana 16 yaşında koca adam olmuş kanmasın falan demesin.!
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan
-efşan

-efşan

Üye
çocuğu yargılamaktan ziyade onu kandıranları aklına bu bölücügü sokanları yargılamak lanetlemek lazım.kimse de bana 16 yaşında koca adam olmuş kanmasın falan demesin.!

Hay Allah Razı Olsun senden...
 
turker10

turker10

Üye
Allah o çocuk dediğiniz eşşek kadar adama da ansına babasınada akıl fikir versin polise molotof atacak haaaa...ilahi adalet işte... üzüldüm diyemiyecem... üzülen kişilere de o polis babanız olsa yada istanbulda yaktıkları otobüslerde sen anan banan olsaydı yansaydı kandırmışlar bunları dermiydiniz... sanmam...:nono:
 
  • Beğen
Tepkiler: By_GaBLiN
-efşan

-efşan

Üye
Dostum benim gazi kuzenim var. O da aynı benim düşündüğüm gibi düşünüyor..
 
juristokrat

juristokrat

Üye
Allah o çocuk dediğiniz eşşek kadar adama da ansına babasınada akıl fikir versin polise molotof atacak haaaa...ilahi adalet işte... üzüldüm diyemiyecem... üzülen kişilere de o polis babanız olsa yada istanbulda yaktıkları otobüslerde sen anan banan olsaydı yansaydı kandırmışlar bunları dermiydiniz... sanmam...:nono:

Ortada bir düşmanlık olduğu doğru mu? Doğru. Peki amaç bu düşmanlığı bitirmek mi yoksa bi onlardan bi bizden diyerek ilelebet sürdürmek mi?ben o yaştaki çocuğun niye bu işlere alet edildiğini bunun altında neyin yattığını araştırmayı ondan sonra çocuk üzerinden değil de sistem üzerinden yargılama yapmak gerektiğini belirttim.elbette kimse bir yakınınin böyle olaylarda canına zarar gelsin istemez.ama bu düşmanlığı da düşmanlıkla bitirmenin mümkün olmadığı da defalarca ispatlandı.bizim o çocukları kazanmamız lazım.o çocuğa da anasına babasına da doğru yolu Allah nasip edecek ve bizler göstereceğiz ama yine de bu yorumuma ve anlayışıma 'bekara karı boşamak kolay' diye karşı çıkanlar olacaktır.saygı duyarım.

----------Eklendi @ 02:11:59 ---------- Yazıldı @ 02:11:27 ----------



Hay Allah Razı Olsun senden...

Ecmain kardeşim
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan
Emrgncy

Emrgncy

Üye
Arkadaşlar çocuk yazıyor orada. Farketmediniz galiba.

Kandırılmış kısmına katılıyorum ama çocukluk kısmına katılmıyorum.
Ne çocuğu kardeşim 16 yaşında Eşşek kadar olmuş
Eline bombayı alıp polise atabiliyorsa benim gözümde çocuk falan değil
 
  • Beğen
Tepkiler: By_GaBLiN
spy ghost

spy ghost

Üye


Kandırılmış kısmına katılıyorum ama çocukluk kısmına katılmıyorum.
Ne çocuğu kardeşim 16 yaşında Eşşek kadar olmuş
Eline bombayı alıp polise atabiliyorsa benim gözümde çocuk falan değil
kısmen katılıyorum kandırılmış olabilir veyada kendi isteğiyle çıktı kendi görüşleriyle ama o bombayı eline alıp polisime atıyorsa o çocuk değildir herşeyin farkında o şimdi sizin bulunduğunuz otobüse bir molotofkokteyl atsaydı o büyük adam olacak o çocuk olmayacak ve kandırılmış olmayacak değilmi :angry:
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan
-efşan

-efşan

Üye


Kandırılmış kısmına katılıyorum ama çocukluk kısmına katılmıyorum.
Ne çocuğu kardeşim 16 yaşında Eşşek kadar olmuş
Eline bombayı alıp polise atabiliyorsa benim gözümde çocuk falan değil
Tamam.. Susmak ile yetiniyorum dostum. Verilecek cevabım olabilir mi ki daha sana?


----------Eklendi @ 22:26:55 ---------- Yazıldı @ 20:55:31 ----------

Bu çocuğu lanetleyenler...
Okuyun bu konuyu da
Adana'da terör örgütü yandaşlarının gösterisi sırasında polise atmak istediği el yapımı bomba elinde patlayan 16 yaşındaki gencin sağ elinin 3 parmağı koptu.
Yaralanan genç, bombayı başka birinin zorla kendisine verdiğini söyleyerek, "Bundan sonra değil bomba en ufak bir şey bile atmayacağım." dedi.

Olay, merkez Seyhan ilçesi Dağlıoğlu mahallesi Bahçelievler Caddesi'nde yaşandı. Bölücü terör örgütü PKK lehine slogan atan bir grup gösterici inşaat halindeki Dağlıoğlu Polis Merkezi'nde bekleyen polis ekiplerine taş ve molotof kokteyli ile saldırmak istedi. Göstericilerden 16 yaşındaki R.A'nın polise atmak istediği el yapımı bomba patladı.

Sağ elinin 3 parmağı kopan R.A., ambulansla Adana Devlet Hastanesine kaldırıldı. Bu arada polisler de kopan parmakları buz dolu bir bardağa koyup hastaneye getirdi. Ancak parmaklar aşırı derecede zarar gördüğünden dikilemedi. R.A.'nın polislere, eve giderken kendisini Vedat T.'nin çağırdığını belirterek, onun kendisine "Bunu karakola at" dediğini söylediğini ileri sürdü.

R.A. yaptığı olaydan çok pişman olduğunu söyledi ve "Bundan sonra kimseye taş bile atmam" dedi. Bu arada, R.A.'ya patlayıcı verdiği öne sürülen Vedat T.'nin 7 kez izinsiz gösterilerde polise patlayıcı atmak istediği gerekçesiyle gözaltına alındığı ancak tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldığı ortaya çıktı.
kaynak : samanyoluhaber
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Allah akıl fikir versin.
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Çukurcada askerliğim sırasındada 6 can dostumu kaybetmeme sebeb olan ve onların ocağının sönmesine sebeb olanlarda 16-18 yaşlarında kandırılmış iki kişiydi.Ama intikamımızı aldık şükür öle terhis oldum.O nedenle kandırılmış veya kandırılmamış bu konuda söyleyecek başka sözüm olmaz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt