Polise atmak istediği bomba elini kopardı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Samsun55''

Samsun55''

Üye
    Konu Sahibi
Polise atmak istediği bomba elini kopardı
Adana'da izinsiz gösteriler sırasında polise el yapımı bomba atlamak isteyen bir kişi, bombanın patlaması sonucu sağ eli bilek ile dirsek arasında koptu, vücudunun çeşitli yerlerine ise çiviler saplandı. Polis, M.A.A'nın kopan parmaklarını buza koyup hastaneye yetiştirdi ancak, zanlı kaçıp, hastaneye geç geldiği ve kolunun da kopmuş olduğu sonradan fark edildiği için buzda bekletilen parmaklar yeniden dikilemedi.

Şakirpaşa Mahallesi'nde korsan gösteri yapan terör örgütü PKK’nın yandaşları, bölgede güvenlik önlemi alan polislere taş ve molotof kokteyllerle saldırdı. Polisin gaz bombası attığı yaklaşık 50 kişilik grup, ara sokaklara kaçtı. Kovalamaca sırasında karanlıktan yararlanan M.A.A., evde hazırladığı parça tesirli el yapımı bombayı polislerin üzerine atmak istedi. Bu sırada parça tesirli bomba elinde patlayan M.A.A. yaralandı, kanlar içinde olay yerinden kaçtı.

POLİS KOPAN PARMAĞI HASTANEYE GETİRDİ
Olay yerinde araştırma yapan Olay Yeri İnceleme ve Teknik Büro ekipleri, bomba kalıntılarının arasında M.A.A.’ya ait olduğu tespit edilen sağ el işaret parmağı buldu. Buz dolu torbaya konulan parmak ekiplerce hastaneye götürüldü. Olay yerinden kaçan saldırgan, vücuduna isabet eden çivileri temizledikten sonra hastaneye geldi. Ameliyata alınan M.A.A.’nın parçalanan kolu, doktorların müdahalesine rağmen kurtarılamadı.

Şakirpaşa İlköğretim Okulu 7’nci sınıftan terk olan M.A.A., bölücü terör örgütü propagandası yapmak suçundan 2009 yılında hakkında işlem yapıldığı belirlendi.
12 Haziran seçimleri öncesinde de korsan gösterilere katılmak ve polise saldırı suçundan arandığı belirlenen M.A.A.’nın evine geçtiğimiz hafta baskın düzenleyen Terörle Mücadele ile Çocuk Şube Müdürlüğü ekiplerinin, bulunamayan zanlının ailesine ’oğlunuz ifade vermeye gelsin’ talimatı bıraktığı belirtildi.
 


Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Bu insanların derdi nedir arkadaş. iyi olmuş hak etmiş
 
  • Beğen
Tepkiler: ebuş...
lolaman

lolaman

Üye
Keşke ölseymiş alçak herif.
 
  • Beğen
Tepkiler: ebuş...
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
İyi Olmuş Oh
 
  • Beğen
Tepkiler: ebuş...
PureFood

PureFood

Üye
Hak etmiş. Oh.
 
  • Beğen
Tepkiler: ebuş...
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
beter olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: ebuş...
Masha

Masha

Üye
:oke: iyi olmuş füze patlasaydı keske
 
  • Beğen
Tepkiler: ebuş...
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Da®kness ve ebuş...
Silinen Üye 166392

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
iyi olmuş
 
  • Beğen
Tepkiler: ebuş...
_SiyabeNd_

_SiyabeNd_

Üye
Allah'ın işi işte Mevlam neylerse Güzel Eyler :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ^^Positive^^ ve ebuş...
xserhatx

xserhatx

Üye
Kopan parmağı yine polisimiz götürüyo hastaneye.
Hain şerefsizlerrr.
 
Usta Şirin

Usta Şirin

Üye
İyi olmuş daha beter olsun
 
Silinen Üye 776553

Silinen Üye 776553

Kapalı Hesap
yazık günah :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 166392
y n s c n

y n s c n

Üye
acıdım acıdım... ama eli parçalanana değil o kadar emek veren doktora polise acıdım :) sonuçta düzgün bir insan için ayrılabilecek zaman bu "köpek" bile dediğimde hayvanlardan helallik dilememi gerektiren adama harcanmış.. acıdım!
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
kesınlıkle katılıyorumm
acıdım acıdım... ama eli parçalanana değil o kadar emek veren doktora polise acıdım :) sonuçta düzgün bir insan için ayrılabilecek zaman bu "köpek" bile dediğimde hayvanlardan helallik dilememi gerektiren adama harcanmış.. acıdım!
 
Redoxon_girl

Redoxon_girl

Üye
İlah-i Adalet diyoruz biz buna..
 
AbdulkadirAvan

AbdulkadirAvan

Üye
Az olmuş bu vatanda oturup bu vatanın çocuğuna bomba atmak cezasını bulmuş şimdi neyle atacak bombayı görelim bakalım
 
Saq0Leraa

Saq0Leraa

Üye
Polis yinede parmağı götürüyor ya helal olsun. Şerefsizin Kolu bacağı komple kopsaydı da sürünseydi keşke.
 
Da®kness

Da®kness

Üye
oh olsun ohhhh! :alkis
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt