Nokia X6 İçin Oyun Tavsiyesi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

1ht1baron

Üye
    Konu Sahibi
Nokia X6 İçin Oyun Tavsiyesi
Nokia X6 için fifa veya pes arıyorum.Ama jar olmayacak.Görüntüsü android, iphonedeki gibi olacak :D
Youtubede s60v5 fifa ve pes için aratıyorum.Görüntüleri aynı iphonedeki gibi.Acaba ben de x6 ile kasmadan fifa veya pes oynayabilir miyim? S60v5 için kaliteli ve x6'da kasmayacak oyunlar önerir misiniz?
Şimdiden teşekkürler.Konuyu yanlış yere açtıysam özür dilerim.
 


Mert045

Mert045

Üye
jar olmayan biraz zor bulursun sen :hmmm
 
Mert045

Mert045

Üye
kasar tabi onlar s^3 oyunudur.
 

1ht1baron

Üye
    Konu Sahibi
Peki x6 için en iyi grafikli ve kasmayan futbol oyunu hangisidir? Bilen var mı? Jar olmayacak ama :D
S60v3 için olan fifa 2007-2008-2009'un bile görüntüsü jar oyunlarından güzel.En azından onlar gibi bi futbol oyunu yok mu?
 
HakaN-06

HakaN-06

Üye
Arkadaşım görüntüsü güzel futbol oyunu buldun diyelim X6'da multitouch mu varda zevkle oynayacaksın ?

Benim önerilerim doodle jump, edge, RT GR, beams, green farm, yeti sports..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

teknolojibaronu
Cevap
0
Görüntüleme
454
teknolojibaronu
KinG CrazY
Cevap
3
Görüntüleme
528
Emrgncy
Ragnar Lothbrok
Cevap
9
Görüntüleme
1K
DaNq3rB0y


Üst Alt