kardeş hackle alakası yok bence.Öyle olsaydı şimdiye flas player kullanırdık.

Bence durum şu;
Nokia bizim teller için flas lite çıkarınca, sistem dosyalarıyla da oynadı.Bildiğim kadarıyla da c0r dosyalarını değiştiremiyoruz gibi bir durum var.Bu yüzden telefon kabul etmiyor.aslında navifirmden ilk fw'yi indirip(downgrade olayı var bide

) o fw'ye gömülmeli flas.o zaman hata vermez herhalde.Ama bu konuyu tekrar gündeme getirdiğin için teşekkürler.