tele flas lıte 4 yukleme mum kun

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
tele flas lıte 4 yukleme mum kun
arkadaslar hack lı fw lazımdır o oldumu telde dahılı bılesen hatası kakıyor
 


DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
olursa bomba olay olur ama nokia yakalarsa oyar bizi :D
 
juristokrat

juristokrat

Üye
bence kendinizi yoruyorsunuz.ayrıca forumlar hackli fw ile dolup taşıyor hem hack ile ne alakası var anlayamadım.
 
15baba

15baba

Üye
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
olmaz öyle bişey
 
juristokrat

juristokrat

Üye
cpk guzel anlattı

Ama boşuna efor harcıyorsunuz.burdan elde edeceğiniz en büyük kar post kasmak olur.adobe ve nokia destek vermedikçe bu iş olmaz.düz mantıkla bir yere kadar çözüm getirilir ötesine gidilemez.
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
Ama boşuna efor harcıyorsunuz.burdan elde edeceğiniz en büyük kar post kasmak olur.adobe ve nokia destek vermedikçe bu iş olmaz.düz mantıkla bir yere kadar çözüm getirilir ötesine gidilemez.

programlama konusunda uzman olsamdım sımdıye ben nokıalar ıçın flas playır yapardım
 
fLuke!

fLuke!

Üye
kardeş hackle alakası yok bence.Öyle olsaydı şimdiye flas player kullanırdık.:DBence durum şu;
Nokia bizim teller için flas lite çıkarınca, sistem dosyalarıyla da oynadı.Bildiğim kadarıyla da c0r dosyalarını değiştiremiyoruz gibi bir durum var.Bu yüzden telefon kabul etmiyor.aslında navifirmden ilk fw'yi indirip(downgrade olayı var bide:D) o fw'ye gömülmeli flas.o zaman hata vermez herhalde.Ama bu konuyu tekrar gündeme getirdiğin için teşekkürler.
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
çok demek istemiş
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
çok demek istedım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt