nereye

olom nereye gidiyonuz. Benim aklıma bişey geliyo ama
![]()

Gitmemiz gereken yere. Acaba artık zamanı geldi mi

başka bi maceraya atılmayın derim üzülen siz olursunuz![]()


macera derken
----------Eklendi @ 21:16:26 ---------- Yazıldı @ 21:15:20 ----------
anladım demek istediğini de bu defa başkalarına da şans vereceğim anıl. hep büyükler kazanmasın. ben sadece bir üyeyim kurucu değil. hiç olmasa da olur anlayacağın. bir bahane arıyorum zaten bu işleri bırakmak için![]()
sizde digerleri gibi düşünmeye başladınız mı işin sonu zaten belli
.Sonrada istenmeyen düşüncelere kapılmayın.Ben sizi sevdigimden söylüyorum ,Burda yapın derim. Bence bi degerlendirin 
büyüklerin yanında durun mesala,güçlülerin yanında yapın yapacaklarınızısizde digerleri gibi düşünmeye başladınız mı işin sonu zaten belli
.Sonrada istenmeyen düşüncelere kapılmayın.Ben sizi sevdigimden söylüyorum ,Burda yapın derim. Bence bi degerlendirin
![]()
. benim için büyüklük de nicel değil nitel.
