Zamanında Gidemedik

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Symbianist

Symbianist

Üye
    Konu Sahibi
Zamanında Gidemedik
Zamanında Gidemedik :agla
 


Hasan

Üye
:sahan2:
 
anılbaran

anılbaran

Üye
nereye
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
:hmmm
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Zamanda geriye git.
 
anılbaran

anılbaran

Üye
nereye
 
Symbianist

Symbianist

Üye
    Konu Sahibi
Gitmemiz gereken yere :). Acaba artık zamanı geldi mi
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
olom nereye gidiyonuz. Benim aklıma bişey geliyo ama :hmmm
:d:
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
:d: bi açıklık getirin şu konuya :naughty: :naughty:
 
Symbianist

Symbianist

Üye
    Konu Sahibi
Tabakhaneye
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Nereye gittiğini bilmeyen adamın oğlu :)
 
Symbianist

Symbianist

Üye
    Konu Sahibi
başka bi maceraya atılmayın derim üzülen siz olursunuz :)

macera derken :)


----------Eklendi @ 21:16:26 ---------- Yazıldı @ 21:15:20 ----------

anladım demek istediğini de bu defa başkalarına da şans vereceğim anıl. hep büyükler kazanmasın. ben sadece bir üyeyim kurucu değil. hiç olmasa da olur anlayacağın. bir bahane arıyorum zaten bu işleri bırakmak için :)
 
Symbianist

Symbianist

Üye
    Konu Sahibi
Bu arada bu konudaki espriyi kimse anlamadı. Kolpaçino 2'nin sonuna bakın anlarsınız :)
 
anılbaran

anılbaran

Üye


macera derken :)


----------Eklendi @ 21:16:26 ---------- Yazıldı @ 21:15:20 ----------

anladım demek istediğini de bu defa başkalarına da şans vereceğim anıl. hep büyükler kazanmasın. ben sadece bir üyeyim kurucu değil. hiç olmasa da olur anlayacağın. bir bahane arıyorum zaten bu işleri bırakmak için :)

büyüklerin yanında durun mesala,güçlülerin yanında yapın yapacaklarınızı :) sizde digerleri gibi düşünmeye başladınız mı işin sonu zaten belli :oke:.Sonrada istenmeyen düşüncelere kapılmayın.Ben sizi sevdigimden söylüyorum ,Burda yapın derim. Bence bi degerlendirin :oke:
 
Symbianist

Symbianist

Üye
    Konu Sahibi
büyüklerin yanında durun mesala,güçlülerin yanında yapın yapacaklarınızı :) sizde digerleri gibi düşünmeye başladınız mı işin sonu zaten belli :oke:.Sonrada istenmeyen düşüncelere kapılmayın.Ben sizi sevdigimden söylüyorum ,Burda yapın derim. Bence bi degerlendirin :oke:

sen yanlış anlamışsın ben haklarımı devretmekten bahsediyorum. devam ettirmekten değil. zaten işim başımdan aşkın. devam ettirecek birilerine vereyim de uğraşsın. konularda yer alan sorular aldı başını gidiyor. silienler hariç 900'e yaklaştı sadece birindeki mesaj. ben gelemezsem birileri uğraşsın ama sadece insanlık için para için değil :). benim için büyüklük de nicel değil nitel.

o giden diğerlerini de tanımam ama benim gibi düşünmediklerini biliyorum. bu işi zirvede bırakayım da maradona gibi adım kalsın hacı :D


----------Eklendi @ 21:50:46 ---------- Yazıldı @ 21:49:43 ----------

bu arada ceza punanımızı nerden görüyoruz
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
en son ne zaman ban yedin
 
Symbianist

Symbianist

Üye
    Konu Sahibi
hiç yemedim ki ama konularımın silinmişliği vardır
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt