sarimakas
Üye
ben abd deyken her ıkısınıde storelerde cogu kez ınceledım bana gore ne olursa olsun htc 3d lg den cok cok daha ustun ozellıklere sahıp...
Bir evo 3D kullanıcısı olarak ben cevap vereyim birincisi 1 GB ram var optimusta 512 dir bu. İkincisi 1.2 Ghz işlemci optimusta bu değer 1 Ghz ve 4G destegi optimusta böyle birşey yok. Şimdi bazı testlerde optimusun iyi oldugu belirtilmiş bi kere şunu görmek lazım evo da sense 3.0 var merak ediyorum bu arayüz optimusta olsa cihaz ne hale gelirdi eşit şartlarda olmadğı için o test sonuçları bnm için önemli değil ortada htc gerçeği var kalite var senelerdir bu sektörün içinde htcNedir acaba o özellikler bizde öğrenebilirbiyiz bi mahsuru yoksa ?
Bir evo 3D kullanıcısı olarak ben cevap vereyim birincisi 1 GB ram var optimusta 512 dir bu. İkincisi 1.2 Ghz işlemci optimusta bu değer 1 Ghz ve 4G destegi optimusta böyle birşey yok. Şimdi bazı testlerde optimusun iyi oldugu belirtilmiş bi kere şunu görmek lazım evo da sense 3.0 var merak ediyorum bu arayüz optimusta olsa cihaz ne hale gelirdi eşit şartlarda olmadğı için o test sonuçları bnm için önemli değil ortada htc gerçeği var kalite var senelerdir bu sektörün içinde htc
Yanlış biliyorsunuz.Optimus 3D'de çift kanallı ram var,yani 512 mb ram aslında 512x2=1024 mb ram var.Optimusta 1 ghz işlemci olabilir ama herşey gigahertz'e bağlı değil.Lg Optimus 3D'nin performansı çok daha iyi.Optimus 3D Samsung'un üst düzey telefonlarından sonra birinci sırada geliyor performansı ölçülünce.Ekran parlaklığı çok daha iyi Optimus 3D'de.Optimusda 1080P kayıt var,Evoda 720P,Lg Optimus 3D'de 3D oyun converter var,video converter var.HDMİ çıkışı var.Bunları hiç biri Htc'de yok.

[alikan];4458043' Alıntı:Bende evo 3D alırken Lg ile ikisi arasında kaldım. Çok araştırdım denedim fakat her zaman için son kullanıcı kendine yakın gelen şeyi tercih eder. Burada herkesin kendi kullandığı cihazı övmesi doğal bir şey. Bende Evo 3D'yi tercih ederken, kötü bir ara yüz, kötü görseller, kötü bir menü, kötü bir dış tasarım olan LG yerine (kişisel düşüncemdir) Android cihazlardaki en iyi arayüz olarak kabul edilen Sense arayüz + daha güzel tasarım + daha güçlü donanım artı en büyük özelliği Lg ye göre HTC' nin çok daha iyi bir telefon markası olmasından dolayı HTC EVO 3D yi tercih ettim. Android 4.0 ICS ve Sense 3.6 güncellemesi de dağıtılmaya başladığı için Evo 3D iyi bir karar diye düşünüyorum.
[alikan];4458043' Alıntı:Bende evo 3D alırken Lg ile ikisi arasında kaldım. Çok araştırdım denedim fakat her zaman için son kullanıcı kendine yakın gelen şeyi tercih eder. Burada herkesin kendi kullandığı cihazı övmesi doğal bir şey. Bende Evo 3D'yi tercih ederken, kötü bir ara yüz, kötü görseller, kötü bir menü, kötü bir dış tasarım olan LG yerine (kişisel düşüncemdir) Android cihazlardaki en iyi arayüz olarak kabul edilen Sense arayüz + daha güzel tasarım + daha güçlü donanım artı en büyük özelliği Lg ye göre HTC' nin çok daha iyi bir telefon markası olmasından dolayı HTC EVO 3D yi tercih ettim. Android 4.0 ICS ve Sense 3.6 güncellemesi de dağıtılmaya başladığı için Evo 3D iyi bir karar diye düşünüyorum.
Yanlış biliyorsunuz.Optimus 3D'de çift kanallı ram var,yani 512 mb ram aslında 512x2=1024 mb ram var.Optimusta 1 ghz işlemci olabilir ama herşey gigahertz'e bağlı değil.Lg Optimus 3D'nin performansı çok daha iyi.Optimus 3D Samsung'un üst düzey telefonlarından sonra birinci sırada geliyor performansı ölçülünce.Ekran parlaklığı çok daha iyi Optimus 3D'de.Optimusda 1080P kayıt var,Evoda 720P,Lg Optimus 3D'de 3D oyun converter var,video converter var.HDMİ çıkışı var.Bunları hiç biri Htc'de yok.
Bir evo 3D kullanıcısı olarak ben cevap vereyim birincisi 1 GB ram var optimusta 512 dir bu. İkincisi 1.2 Ghz işlemci optimusta bu değer 1 Ghz ve 4G destegi optimusta böyle birşey yok. Şimdi bazı testlerde optimusun iyi oldugu belirtilmiş bi kere şunu görmek lazım evo da sense 3.0 var merak ediyorum bu arayüz optimusta olsa cihaz ne hale gelirdi eşit şartlarda olmadğı için o test sonuçları bnm için önemli değil ortada htc gerçeği var kalite var senelerdir bu sektörün içinde htc

