HTC Evo 3D mi LG Optimus p920 3d mi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

sarimakas

Üye
    Konu Sahibi
HTC Evo 3D mi LG Optimus p920 3d mi ?
3d kamera özelliği bulunan iki üründen hangisini alacağınıza karar veremediniz mi? hangi ürün diğerinden daha avantajlı bilmek mi istiyorsunuz?
ürün özelliklerinin karşılaştırıldı tablo ve video için :
 


y n s c n

y n s c n

Üye
Donanımsal olarak piyasadaki en güçlü telefon optimus 3d'dir..
 

reyes_19

Üye
ben abd deyken her ıkısınıde storelerde cogu kez ınceledım bana gore ne olursa olsun htc 3d lg den cok cok daha ustun ozellıklere sahıp...
 
y n s c n

y n s c n

Üye
ben abd deyken her ıkısınıde storelerde cogu kez ınceledım bana gore ne olursa olsun htc 3d lg den cok cok daha ustun ozellıklere sahıp...

Nedir acaba o özellikler bizde öğrenebilirbiyiz bi mahsuru yoksa ?
 

eren_altun355

Üye
Nedir acaba o özellikler bizde öğrenebilirbiyiz bi mahsuru yoksa ?
Bir evo 3D kullanıcısı olarak ben cevap vereyim birincisi 1 GB ram var optimusta 512 dir bu. İkincisi 1.2 Ghz işlemci optimusta bu değer 1 Ghz ve 4G destegi optimusta böyle birşey yok. Şimdi bazı testlerde optimusun iyi oldugu belirtilmiş bi kere şunu görmek lazım evo da sense 3.0 var merak ediyorum bu arayüz optimusta olsa cihaz ne hale gelirdi eşit şartlarda olmadğı için o test sonuçları bnm için önemli değil ortada htc gerçeği var kalite var senelerdir bu sektörün içinde htc
 
  • Beğen
Tepkiler: asusahmet ve badmen

korkuadam

Üye
Bir evo 3D kullanıcısı olarak ben cevap vereyim birincisi 1 GB ram var optimusta 512 dir bu. İkincisi 1.2 Ghz işlemci optimusta bu değer 1 Ghz ve 4G destegi optimusta böyle birşey yok. Şimdi bazı testlerde optimusun iyi oldugu belirtilmiş bi kere şunu görmek lazım evo da sense 3.0 var merak ediyorum bu arayüz optimusta olsa cihaz ne hale gelirdi eşit şartlarda olmadğı için o test sonuçları bnm için önemli değil ortada htc gerçeği var kalite var senelerdir bu sektörün içinde htc

Yanlış biliyorsunuz.Optimus 3D'de çift kanallı ram var,yani 512 mb ram aslında 512x2=1024 mb ram var.Optimusta 1 ghz işlemci olabilir ama herşey gigahertz'e bağlı değil.Lg Optimus 3D'nin performansı çok daha iyi.Optimus 3D Samsung'un üst düzey telefonlarından sonra birinci sırada geliyor performansı ölçülünce.Ekran parlaklığı çok daha iyi Optimus 3D'de.Optimusda 1080P kayıt var,Evoda 720P,Lg Optimus 3D'de 3D oyun converter var,video converter var.HDMİ çıkışı var.Bunları hiç biri Htc'de yok.
 
denizci535

denizci535

Üye
Donanim ve drr2 ram icin bile alinir...
 

oylum61

Üye
Yanlış biliyorsunuz.Optimus 3D'de çift kanallı ram var,yani 512 mb ram aslında 512x2=1024 mb ram var.Optimusta 1 ghz işlemci olabilir ama herşey gigahertz'e bağlı değil.Lg Optimus 3D'nin performansı çok daha iyi.Optimus 3D Samsung'un üst düzey telefonlarından sonra birinci sırada geliyor performansı ölçülünce.Ekran parlaklığı çok daha iyi Optimus 3D'de.Optimusda 1080P kayıt var,Evoda 720P,Lg Optimus 3D'de 3D oyun converter var,video converter var.HDMİ çıkışı var.Bunları hiç biri Htc'de yok.

Aynen kardeşim katılıyorum sana... Bende LG 3D kullanıcısıyım ama telefon adeta F1 pilotu gibi :)
 
Abdullahksz

Abdullahksz

Üye
bende almadan önce çok araştırdım şuanda evo 3d kullanıyorum 1.2 ghz 1.gb ram war evoda lg de 512 ram ve 1ghz hız var :)) web sitelerinde takılmadan video izleyebiliyorum ama tek sıkıntısı şarj az gidiyor tavsiyem htc
 
hunkar159

hunkar159

Üye
Tabiki optimus 3D ama berbat tasarımı var
 
[alikan]

[alikan]

Üye
Bende evo 3D alırken Lg ile ikisi arasında kaldım. Çok araştırdım denedim fakat her zaman için son kullanıcı kendine yakın gelen şeyi tercih eder. Burada herkesin kendi kullandığı cihazı övmesi doğal bir şey. Bende Evo 3D'yi tercih ederken, kötü bir ara yüz, kötü görseller, kötü bir menü, kötü bir dış tasarım olan LG yerine (kişisel düşüncemdir) Android cihazlardaki en iyi arayüz olarak kabul edilen Sense arayüz + daha güzel tasarım + daha güçlü donanım artı en büyük özelliği Lg ye göre HTC' nin çok daha iyi bir telefon markası olmasından dolayı HTC EVO 3D yi tercih ettim. Android 4.0 ICS ve Sense 3.6 güncellemesi de dağıtılmaya başladığı için Evo 3D iyi bir karar diye düşünüyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: hunkar159
hunkar159

hunkar159

Üye
[alikan];4458043' Alıntı:
Bende evo 3D alırken Lg ile ikisi arasında kaldım. Çok araştırdım denedim fakat her zaman için son kullanıcı kendine yakın gelen şeyi tercih eder. Burada herkesin kendi kullandığı cihazı övmesi doğal bir şey. Bende Evo 3D'yi tercih ederken, kötü bir ara yüz, kötü görseller, kötü bir menü, kötü bir dış tasarım olan LG yerine (kişisel düşüncemdir) Android cihazlardaki en iyi arayüz olarak kabul edilen Sense arayüz + daha güzel tasarım + daha güçlü donanım artı en büyük özelliği Lg ye göre HTC' nin çok daha iyi bir telefon markası olmasından dolayı HTC EVO 3D yi tercih ettim. Android 4.0 ICS ve Sense 3.6 güncellemesi de dağıtılmaya başladığı için Evo 3D iyi bir karar diye düşünüyorum.


aynen senin düsündügün gibi düsünüp bende evo aldim gayette memnunum, sirf chipsete para verilmez
 
  • Beğen
Tepkiler: badmen
[alikan]

[alikan]

Üye
Bu link biraz daha açıklayıcı olur sanırım.
 

hakancoskun35

Üye
[alikan];4458043' Alıntı:
Bende evo 3D alırken Lg ile ikisi arasında kaldım. Çok araştırdım denedim fakat her zaman için son kullanıcı kendine yakın gelen şeyi tercih eder. Burada herkesin kendi kullandığı cihazı övmesi doğal bir şey. Bende Evo 3D'yi tercih ederken, kötü bir ara yüz, kötü görseller, kötü bir menü, kötü bir dış tasarım olan LG yerine (kişisel düşüncemdir) Android cihazlardaki en iyi arayüz olarak kabul edilen Sense arayüz + daha güzel tasarım + daha güçlü donanım artı en büyük özelliği Lg ye göre HTC' nin çok daha iyi bir telefon markası olmasından dolayı HTC EVO 3D yi tercih ettim. Android 4.0 ICS ve Sense 3.6 güncellemesi de dağıtılmaya başladığı için Evo 3D iyi bir karar diye düşünüyorum.


Güncelleme geldimi dostum.Bende görünmüyor.?
 
[alikan]

[alikan]

Üye
Evo 3D için hemen çıkmayacak. İlk etapta Sensation serileri sonrasında Evo 4G ve 3D + desire serileri almaya başlayacak. Ama Evo ya hemen gelmeyecek tabi çokta uzamaz diye düşünüyorum zira Samsung s2 ye getirince HTC hemen açıklama yapmış bu ay bitmeden ilk etap telefonlar alacak diye.
 

hakancoskun35

Üye
Bu alete hemen gelsede baksak neler değişecek.Teli rootlamakta istemiyorum.Zira editlenecek çok yanı var diye düşünüyorum.Bakalım bekliyoruz 4gözle güncellemeyi.
 
Emre-45

Emre-45

Üye
Arkadasa katiliyorum kesinlikle Optimus 3D evo yu 2 ye katlar. TESTLERDE EVO 1800 ALIRKEN LG 2700 ALIYOR
Yanlış biliyorsunuz.Optimus 3D'de çift kanallı ram var,yani 512 mb ram aslında 512x2=1024 mb ram var.Optimusta 1 ghz işlemci olabilir ama herşey gigahertz'e bağlı değil.Lg Optimus 3D'nin performansı çok daha iyi.Optimus 3D Samsung'un üst düzey telefonlarından sonra birinci sırada geliyor performansı ölçülünce.Ekran parlaklığı çok daha iyi Optimus 3D'de.Optimusda 1080P kayıt var,Evoda 720P,Lg Optimus 3D'de 3D oyun converter var,video converter var.HDMİ çıkışı var.Bunları hiç biri Htc'de yok.


----------Eklendi @ 00:14:36 ---------- Yazıldı @ 00:13:06 ----------

Buyrun her yonuyle kiyaslama



----------Eklendi @ 00:27:34 ---------- Yazıldı @ 00:14:36 ----------

Lg Hdmi,3d oyun donusturucusuyle,3d video donusturucusuyle, hd videosuyla,mukemmel 3d ekrani ve cekimiyle evoya fark atar.
Evo 2200liradan cikti 1200liraya satiliyor suan cunku kimse almadi tutulmadi.Fakat lg 1500e cikti hala 1500
 

megtm

Üye
Hepiniz komiksiniz Hepiniz :) :) :)
 

piskorkut

Üye
Bir evo 3D kullanıcısı olarak ben cevap vereyim birincisi 1 GB ram var optimusta 512 dir bu. İkincisi 1.2 Ghz işlemci optimusta bu değer 1 Ghz ve 4G destegi optimusta böyle birşey yok. Şimdi bazı testlerde optimusun iyi oldugu belirtilmiş bi kere şunu görmek lazım evo da sense 3.0 var merak ediyorum bu arayüz optimusta olsa cihaz ne hale gelirdi eşit şartlarda olmadğı için o test sonuçları bnm için önemli değil ortada htc gerçeği var kalite var senelerdir bu sektörün içinde htc

bende defalarca ikisini kıyasladım çift çekitdek çift kanal muazzam hız.
htc beni şaşırttı bu ürürnde 1 adım geride kalmış
lg :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt