Galaxy Nexus S Vs Galaxy S II İkilemi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

maxxiceppp

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy Nexus S Vs Galaxy S II İkilemi
Sa arakdaslar almanyadan telefon getirtmeyi düşünüyorum iki seçenek buldum nexus vs s2 arada 80 tl civarında fark var.
Fiyat farkı zaten önemli değil fakat telefonlar farklı. Yani bilen bilir samsung nexusta ekran konusunda devrim yapmış diğer özellikler hemen hemen aynı. Fakat nexus kamera konusunda geri kalmış bende ne alsam diye şaşırdım. Ayrıca samsung nexus ile s2 yi zirveden indirecek gibi görünüyor bende almışken güzelini alalım dedim ve Sizin ENgin bİlgilerinize Danışmak istedim
-Ayrıca bide oyun oynamayı severim

Tavsiyeleriniz ve fikirlerinizi beklerim....:)
 


klongs

klongs

Üye
türe nerdesin :D ben s2 derim holo teması dersen custom romlarla sağlanabiliyor ekran çözünürlüğü nexusta daha yüksek ama s2nin ekran çözünürlüğü de güzeldir
 
karayel90

karayel90

Üye
S2 den şaşma derim ama yaza kadar daha güçlü modellerde türkiye pazarına düşebilir beklerim diyorsan bence beklemekte fayda var :D
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
s2 bide türe ye sor :D
 

smiles88

Üye
Ben ikisini de kullandim en ufak noktasina kadar inceledim sonuc nexusu kullanirken daha cok zevk aliyorum cunku telefon daha seri tepki veriyor senin isteklerine ekrani hayvan gibi ve goruntu kalitesinde de sorun yok bahsedilen ekran sorunu bazi urunlerde basina gelmis musterilerin ama benim aldigim saglam gayet . garantili bi yerden almak en mantiklisi cunku internetten adam sorunlu telefonu satabilir size. s2 al derim sana cunku su an turkiyedeki fiyati hizla dusmeye basladi nexsus piyasada daha yeni yer edinmeye basladi ve degerinden cok yuksek fiyata su an nexus la s2yi karsilastirdigimzda s2nin kamerasi 8 mp nexusun 5mp ama nexusun gece cekimi s2den daha iyi on kamerasi kotu 3g Ii konusmalarda skypte s2nin on kamerasi canavar gorntu kalitesinde nexusun ekrani daha guzel film izlemek daha keyifli ama nexus s2den kalin biraz nexusun isletm sistemi su anki en iyi isletm sistemi. telefon internetteyken dokunuslara seri tepki veriyor ve kamera cekimlerinde cok seri tepki veriyor dokunur doknmaz cekiyor diger fotograf cekimine hazir oluyor s2de 2snlik bi gecikme var.acik kalan uygulamalari nexusta bir harekette kapatabiliyorsun ama s2de yine orta tusa uzun sure basip gorev yoneticisine gidip ya da direk gorev yoneticisine tiklayip durdur diyorsun yine 1sn minimum gecikme ve son olarak nexus turkiyede cikmamis iki ay icnde piyasada tam olarak oturur ve fiyati yuksek olur..
 
karayel90

karayel90

Üye
hepsiburada da var
 
İncİnat

İncİnat

Üye
bence nexus al...
 
alien97

alien97

Üye
bende nexus diyorum.
 

maxxiceppp

Üye
    Konu Sahibi
internetten biraz baktım s2 kesinlikle sorunsuz nexusta ise bazı sıkıntılar olabileceğini söylüyorar mesela 900hz bantta sestuşu çalışmıyor arama yapıl mıyor vs(her nekadar güncellemeyle çözülsede) bende almanyadan getirmeye niyetliyim diye garanti iş yapmak istiyorum
 
klongs

klongs

Üye
internetten biraz baktım s2 kesinlikle sorunsuz nexusta ise bazı sıkıntılar olabileceğini söylüyorar mesela 900hz bantta sestuşu çalışmıyor arama yapıl mıyor vs(her nekadar güncellemeyle çözülsede) bende almanyadan getirmeye niyetliyim diye garanti iş yapmak istiyorum malum ülkemizde uluslar arası garntii geçmiyor
uluslarası garanti geçer niye geçmesin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt