Sitede Neden Bu Kadar Cok Reklam Var .?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
    Konu Sahibi
Sitede Neden Bu Kadar Cok Reklam Var .?
Reklamlarda Olmazsa Olmaz, Bunu Biliyorum Arkadaslar ..

Ama Ozellikle Konu Cevaplama Panellerinde Bulunan Reklamlar Fazlasiyla Gozume Carpiyorr .?
 


phasan

phasan

Üye
bencede çok reklam var ya çok reklam oldugundan cepnet hızında zor giriyor siteye
 
hakan_710

hakan_710

Üye
geçen gün reklam yüzünden sayfanın birine giremiyodum antivirüs programı uyarı veriyodu. sonra düzeltildi sanırım zamanla daha ii hale gelir
 
Mert045

Mert045

Üye
Insanların bir yerden para kazanması lazım...
 
Archonn

Archonn

Üye
Insanların bir yerden para kazanması lazım...

Abartmamaları lazım.Forumda paylaşım yapanların hiçbiri kar amacı gütmüyor.Hepsi paradan daha kıymetli zamanını harcıyor burada ama tek niyetleri insanlara yararı dokunacak bir şeyler paylaşabilmek. O reklamları koyanlar da pekala hayrına yapabilirler bunu.Biz bunu istemiyoruz,sadece kararında tutsunlar reklamları,sayfa düzenini bozmasın reklamlar ..
 
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
Sitede biraz fazla reklam olması zorunda arkadaşlar.Küçük bir site olsa ve her yeri reklam dolu olsa aç gözlülük gibi haklısınız da sitedeki reklamın çokluğu değil mesele, reklam yerleştirildiği alanlar sıkıntı yaratıyor. Haliyle bu da mobilden girenleri rahatsız ediyor. Ben bile çoğu zaman reklam engelleyici kullanmak zorunda kalıyorum. Resimlerde çıkan reklamlar için hoş bir uygulama oluyor. Ozan ilgilenecektir
 
Astrosman

Astrosman

Üye
Çok reklam var gerçekten...
 
'Patron

'Patron

Üye
Adblock.
 
Karanlık97

Karanlık97

Üye
Evet birazcık girmemi yavaşlatıyor hatta PC'yide kasıyor.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
pc den bile bazen zor giriyorum ama yöneticilerimiz de bizler için en iyi ortamı oluşturmaya çalışıyor bundan şüphem yok varsa bir kolaylığı gereken yapılacaktır. Bu vesileyle bize bu güzel ortamı hazırlayan herkese tekrardan teşekkür ederim kolay gelsin
 
arslansem

arslansem

Üye
Hele ki üst taraftan aşağı inene kadar
 
BrainFree

BrainFree

Üye
Sitede biraz fazla reklam olması zorunda arkadaşlar.Küçük bir site olsa ve her yeri reklam dolu olsa aç gözlülük gibi haklısınız da sitedeki reklamın çokluğu değil mesele, reklam yerleştirildiği alanlar sıkıntı yaratıyor. Haliyle bu da mobilden girenleri rahatsız ediyor. Ben bile çoğu zaman reklam engelleyici kullanmak zorunda kalıyorum. Resimlerde çıkan reklamlar için hoş bir uygulama oluyor. Ozan ilgilenecektir

webmastersitesi.com
Bakın mesela bu sitede de vBulletin var. Ama reklamların yeri makul olduğundan kötü olmuyor.


----------Eklendi @ 23:40:53 ---------- Yazıldı @ 23:39:50 ----------

Hem de bu sitede türkiye toplamda 20.
Maxicep türkiye toplamda 130.
Fark bu yani
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
    Konu Sahibi
Hepiniz Haklisiniz Arkadaslar Hepinize Katiliyorumm .. Reklamlar Olsunn .. Tabikide Olsun ..

Ama Bu Fazlalik Iyi Dql En Azindan Biz Uyeler Icin ..
 
Ozan

Ozan

Admin


webmastersitesi.com
Bakın mesela bu sitede de vBulletin var. Ama reklamların yeri makul olduğundan kötü olmuyor.


----------Eklendi @ 23:40:53 ---------- Yazıldı @ 23:39:50 ----------

Hem de bu sitede türkiye toplamda 20.
Maxicep türkiye toplamda 130.
Fark bu yani
Türkiye rakamı 20 değil 93 şu an bahsettiginiz site...

İlgili siteyi örnek verdiginiz için o örnek üzerinden yürüyeceğim zaten sahibi çok sevdigimiz bir abimizdir, ücretli üyelik sistemi oldugundan zaten reklam bannerlarına bu kadar ihtiyaç duymayacaktır

Biz de ücretli üyelik sistemi açarsak, 2-3 banneri yayınlamamıza gerek kalmaz hem daha temiz iş olur .
Tercih meselesi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mazlum Somer ve Skaptan
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
    Konu Sahibi
Türkiye rakamı 20 değil 93 şu an bahsettiginiz site...

İlgili siteyi örnek verdiginiz için o örnek üzerinden yürüyeceğim zaten sahibi çok sevdigimiz bir abimizdir, ücretli üyelik sistemi oldugundan zaten reklam bannerlarına bu kadar ihtiyaç duymayacaktır

Biz de ücretli üyelik sistemi açarsak, 2-3 banneri yayınlamamıza gerek kalmaz hem daha temiz iş olur .
Tercih meselesi.

Admin Bizde Zaten 2 - 3 Banner'Dan Bahsetmiyoruzz .. Cok Olduqundan Bahsediyoruz ..

2 - 3 Den Fazla Yanee :)
 
Ozan

Ozan

Admin
Ücretli üyelik sistemi 3 banner dan kazanılacak parayı hatta daha fazlasını kazandırabilir o yüzdne öyle bir örnek verdim. Zaten 5-6 tane bannerimiz var.
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Ya o değilde reklamlar böyle bildirim çubuğu gibi görünse daha iyi olur. Dikdortgen gibi yani.
 
cardanadam

cardanadam

Üye
ya arkadaşlar reklamlara takmayın bukadar reklamsız ve ücretli siteyimi tercih edersiniz yoksa ücretsiz ve reklamlı siteyimi? Bu sitenin bir gideri var buda bir şekilde karşılanması gerek şimdi soruyorum size aylık 5tl kim bağış yapar bende dahi en fazla 2 ay 3. Ay kimse yapmaz para verip digiturk veya dsmart alıyoruz onda bile reklam izletiyorlar kim itiraz ediyor hiç kimse boş verin ve hiç sesinizi çıkartmayın bence hatta siteye yardımcı olmak için ara sıra reklamlara tıklayın:good:
 
  • Beğen
Tepkiler: Şehriyar
mrtcn307

mrtcn307

Üye
ya arkadaşlar reklamlara takmayın bukadar reklamsız ve ücretli siteyimi tercih edersiniz yoksa ücretsiz ve reklamlı siteyimi? Bu sitenin bir gideri var buda bir şekilde karşılanması gerek şimdi soruyorum size aylık 5tl kim bağış yapar bende dahi en fazla 2 ay 3. Ay kimse yapmaz para verip digiturk veya dsmart alıyoruz onda bile reklam izletiyorlar kim itiraz ediyor hiç kimse boş verin ve hiç sesinizi çıkartmayın bence hatta siteye yardımcı olmak için ara sıra reklamlara tıklayın:good:

aynen katılıyorum tv deki reklamlar daha fazla üstelik sitenin giderleri de cabası
 
pRime.

pRime.

Üye
arkadaşlar chrome veya firefox kullanıyorsanız kurun ad block eklentisini kurtulun reklamlardan. :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt