Teknoloji gelişiyor kardeş 8 ve 12 mp ile devam edecek değiller yanokia iyi iş yaptı rekabeti geliştirdi ayrıca nokia belle yi kötülüyorsunuz ama ben kullandım baya kaliteli 701de ve 603 te uygulamada yeterli yani
Oyun yok bişi yokçok da önemli sanki. O kadar kamera koy. Yanında 512 ram olsun. Göz boyamadir o. Isterse 100 mp olsun yine de bir cep telefonu orta halli bir fotoğraf makinasına ulaşamaz.
Hürriyet gazatesi internet adresinden aratırsanız haberin doğruluğunu görüp birde youtube den izlerseniz pekiştirirsiniz. Telefon gerçek ama 1,3 tek işlemci 16Gb hafıza 512Mb ramYav arkadaş biz telefon beklerken yine fotoğraf makinası yaptı adamlar ya ! Abi 41M telefon
![]()

çok da önemli sanki. O kadar kamera koy. Yanında 512 ram olsun. Göz boyamadir o. Isterse 100 mp olsun yine de bir cep telefonu orta halli bir fotoğraf makinasına ulaşamaz.
Fotoğraf+Video kamera alacaklar için gerçekten iyi bir alternatif olabilir. Diğer türlü alınacak bir cihaz değil..
