CryDaqqeR
Üye
Siyah ekran ve yavaşlık visual stüdyo 2010 ve firefox
Arkadaşlar sorunum başlıkta belirtmiş olduğum bu iki program bilgisayarımda çok yavaş çalışıyor,yazılar birbiri içine giriyor ve iki programı da ilk açtığımda her yer siyah açılıyor
sonra yavaş yavaş kendine geliyor ama ne kadar beklersem bekleyeyim çok yavaş çalışıyor,bir kaç ekran görüntüsü aldım siyahlıktan kastım ne anlayacaksınız.
Bu sorundan anlayan varsa yardım etsin lütfen
Bilgisayarım Dell inspiron n4050
sonra yavaş yavaş kendine geliyor ama ne kadar beklersem bekleyeyim çok yavaş çalışıyor,bir kaç ekran görüntüsü aldım siyahlıktan kastım ne anlayacaksınız.
Bu sorundan anlayan varsa yardım etsin lütfenBilgisayarım Dell inspiron n4050
Ekli dosyalar
Eklentileri görebilmek için Giriş yap veya üye ol.
