Siyah ekran ve yavaşlık visual stüdyo 2010 ve firefox

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
    Konu Sahibi
Siyah ekran ve yavaşlık visual stüdyo 2010 ve firefox
Arkadaşlar sorunum başlıkta belirtmiş olduğum bu iki program bilgisayarımda çok yavaş çalışıyor,yazılar birbiri içine giriyor ve iki programı da ilk açtığımda her yer siyah açılıyor :off:sonra yavaş yavaş kendine geliyor ama ne kadar beklersem bekleyeyim çok yavaş çalışıyor,bir kaç ekran görüntüsü aldım siyahlıktan kastım ne anlayacaksınız.:hmmm Bu sorundan anlayan varsa yardım etsin lütfen
Bilgisayarım Dell inspiron n4050
 

Ekli dosyalar



R.A.M

R.A.M

Üye
Sistem özellikleri nedir?
 
  • Beğen
Tepkiler: CryDaqqeR
R.A.M

R.A.M

Üye
Cpu kullanımına bak işlemlerde çok kullan iilem varmı benim visual studio programını 512mb ile çalıştırdıgım oldu bu işin içinde birşey var :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: CryDaqqeR
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
    Konu Sahibi
baktım normal :hmmm pc yi zorlayan bir durum yok ,değerler minimumda cpu fazla kullanan bir işlem olsaydı diğer kullandığım program oyun vs onlarıda etkilemez miydi örneğin pes veya firefoxda aynı durum var ama ie ile cromeda yok :hmmm
 
R.A.M

R.A.M

Üye
Windowsu yediden kur veya onar o zaman yine yapıyomu aynı şeyi bakalım.
 
  • Beğen
Tepkiler: CryDaqqeR
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt