Samsung galaxy ace mi nokia 500 mü?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
slhtnr

slhtnr

Üye
    Konu Sahibi
Samsung galaxy ace mi nokia 500 mü?
Arkadaşlar ben telefon almayı düşünüyorumda ya samsung galaxy ace alacağım ya da nokia 500 benim önceligim galaxy ace sizin yorumlarınız nasıl ?
 


mancukya

Üye
Alakasiz soru soruyorsun
 
süper nova

süper nova

Üye
galaxy ace kullandım açıkçası pek tavsiye etmem malzeme kalitesi kötü dahili hafızası çok az 180 mb civarı. Vasatın üzerine çıkamayan bir cihazdır. Onun yerine aynı fiyata satılan nokia 603 çok daha iyi olabilir diye düşünüyorum.
 
İncİnat

İncİnat

Üye
bu soru sorulmaz bile dostum ace her türlü ama 603 alırsan iyi olur
 
slhtnr

slhtnr

Üye
    Konu Sahibi
bu soru sorulmaz bile dostum ace her türlü ama 603 alırsan iyi olur

Fikriniz için teşekkür ederim ama yıllardır nokia kullanıyorum kısaca symbian işletim sistemi hoşuma gitmez oldu onun için birinci önceligim android.
 
aslankaplants

aslankaplants

Üye
her türlü ace
bir de 500 de hd oyun oynanmıyor
 
İncİnat

İncİnat

Üye
symbian istemiyorsan ace öneririm oyun sıkıntısı da yok androidde çok oyun ve pro var ace e flash yükle bir de .. Owww tadından gecilmez
 
İncİnat

İncİnat

Üye
Doğru tercihi yapıp ace alacağınızı umuyorum :)
 
İncİnat

İncİnat

Üye
şimdiden hayırlı olsun android ailesine hoşgeldiniz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

0sıfırcı
Telefon Tavsiyesi Samsung
Cevap
36
Görüntüleme
907
0sıfırcı
Cevap
2
Görüntüleme
727
z.ibra
Cevap
20
Görüntüleme
2K


Üst Alt