mobil sitenin yeni tasarımı :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Quaresma53

Quaresma53

Üye
    Konu Sahibi
mobil sitenin yeni tasarımı :)
evet arkadaşlar sanırım mobil sitemizde belleye uyarlandı modlara teşekürler konu gereksiz görülürse silebilirsiniz saygılar...
 


SilentOne

SilentOne

Üye
teşşekürler modlar :D
 
dekor67

dekor67

Üye
eskısı daha guzeldi ya
 
  • Beğen
Tepkiler: uruno
yaren_dede

yaren_dede

Üye
Aynen eski hali daha iyiydi site çok yavaş bu haliyle
 
  • Beğen
Tepkiler: uruno

anatolia28

Üye
çok yavaşlamış eski hali daha iyiydi
 
  • Beğen
Tepkiler: uruno
Mert045

Mert045

Üye
Bilgisayar görünümüne geçemiyorum . Bu yavaş ve karışık biraz :)
 
  • Beğen
Tepkiler: uruno
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
sayfa kaydırma ağırlaşmış
 
  • Beğen
Tepkiler: uruno
mirzasinan

mirzasinan

Üye
bencede eski hali daha iyiydi cok farklı ve degişik geldi birazda hızlı olsa
 
  • Beğen
Tepkiler: uruno
aldemirfatih

aldemirfatih

Üye
bizim için uğraşıp yapılmış ama çok yavaş bu yaa..telefon kırdırtır adama..:ah
 
  • Beğen
Tepkiler: uruno
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Allah Allah...Deneme fırsatım yok.Bir foto koysanız...
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
SezerKoc

SezerKoc

Üye
bu daha iyi ya
 
uruno

uruno

Üye
Açık ve net söylüyorum acilen hemen bu gün eski tasarıma dönün.Kusura bakmayın berbet olmuş 5 sn açılan mobile light versiyonu bu yeni yüklediğinizld çok yavaşlamış siteye cepten girmek bir anda eziyete dönüştü niyetiniz iyi olabilir fakat hiç düşünmeyin mobil sürümü hemen eski hale getirin durum berbat.Bu iyi niyetli eleştirimi lütfen dikkate alın.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Hatta ben giremiyorum bile bem beyaz parlak bir sayfa başka da bir şey yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dimi3 ve Cihanî Sultan

Uqur5445

Üye
operadan desktop u secınce ben eskı hale dondum?
 
cardanadam

cardanadam

Üye
bence güzel olmuş
 

burakcal2

Üye
giriyor ama sonra kitleniyor.
 
aldemirfatih

aldemirfatih

Üye
Açık ve net söylüyorum acilen hemen bu gün eski tasarıma dönün.Kusura bakmayın berbet olmuş 5 sn açılan mobile light versiyonu bu yeni yüklediğinizld çok yavaşlamış siteye cepten girmek bir anda eziyete dönüştü niyetiniz iyi olabilir fakat hiç düşünmeyin mobil sürümü hemen eski hale getirin durum berbat.Bu iyi niyetli eleştirimi lütfen dikkate alın.
bence de eskiye dönülmeli..dönülmese de bi çaresine bakılmalı..

----------Eklendi @ 10:07:29 ---------- Yazıldı @ 10:07:05 ----------

Hatta ben giremiyorum bile bem beyaz parlak bir sayfa başka da bir şey yok.
bende de aynı ööle oluyor..
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
Emeğiniz için teşekkürler. Fakat arkadaşlara katılıyorum. Yarım saattir bağlanmaya çalışıyorum. Sadece parlak bir sayfa çıkıyor. Eski hali daha hızlıydı
 
serinaga

serinaga

Üye
Ahanda bi bakiim hemen daha görmedim :bilmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt