Bende beyaz sayfa çıkıyor başkada birşey yok dostum.önce bilgisyar görünümüne gecin sonra asagıdan mobile light secinn eskı gorunum gelır
Bende beyaz sayfa çıkıyor başkada birşey yok dostum.
bendede opera ile maxicepe girerken opera 5 dakika filan kilitleniyor nasıl bir sayfa yapısı varsa kasıyor
helal sana kardeş valla bi an siteden soğudum ama dediğin gibi yaptım eski hali geldiönce bilgisyar görünümüne gecin sonra asagıdan mobile light secinn eskı gorunum gelır
teşekkürlerNormal site görünümü olmuş yaa, kullanamıyorum..![]()
