mobil sitenin yeni tasarımı :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
KO9

KO9

Üye
altbaşlıklar gizlense aslında eski sisteme göre artısı çok fakat böle parmağım kireç tutacak kaydır kaydır bitmiyor. Zaten alt başlıklar gizlenincede anasyafadaki ağırlık ortadan kalkabilir...
 


serinaga

serinaga

Üye
HAYDEEE ! Ustalar, sevgili modlar, sanırım bir sorun var düzeltilmesi gereken ... Önce bembeyaz bir sayfa açılıyor, başka bişiy yok, bir an panik olunuyor sonradan ise bişiyler belirmeye başlıyor ama çook yavaş, hem öyle-böyle değil, tel kafayı yedi sandım. Umarım yakın bir zamanda düzeltilir ...:bilmm
 
Febris

Febris

Üye
önce bilgisyar görünümüne gecin sonra asagıdan mobile light secinn eskı gorunum gelır
 
Quaresma53

Quaresma53

Üye
    Konu Sahibi
tek sorun şu ki sayfa kaydırma biraz yavaş acaba biri bizi bu konuda bilgilendrse nolur ki ? Hem konu neden ve nereye taşınmış yaw :)
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
bendede opera ile maxicepe girerken opera 5 dakika filan kilitleniyor nasıl bir sayfa yapısı varsa kasıyor

mesajlar arasındada gezerken devamlı hesabıma yeniden giriş yapmam gerekiyor uyuz oldum
 
ahmetyilmazas4

ahmetyilmazas4

Üye
eski hali çok iyi anlaşılır ve seriydi bunu hiç beğenmedim ama genede teşekkürler sonuçta bir emek var ortada.
 
mstf_l

mstf_l

Üye
arkadaşlar siz mobile ı mı diyorsunuz yoksa mobile light ı mı
 
Quaresma53

Quaresma53

Üye
    Konu Sahibi
gerçekten garip bi durum sayfayı geçtim komple program kasıyo diğer görünüme geçebilen arkadaşlar varsa eğer bizimlede paylaşırsa seviniriz
 
ahmetyilmazas4

ahmetyilmazas4

Üye
önce bilgisyar görünümüne gecin sonra asagıdan mobile light secinn eskı gorunum gelır
helal sana kardeş valla bi an siteden soğudum ama dediğin gibi yaptım eski hali geldi :) teşekkürler
 
Dimi3

Dimi3

Üye
Ben de giremiyorum. Parlak, beyaz ekran..
 
'h716043'

'h716043'

Üye
maxicep beta
Mobile
Mobile light
Bunlar var mobile light i seçin sorun yok
 
Mert045

Mert045

Üye
mobile light is the king :D
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Mobile light görünümüne geçelim geçmesine de açılan bir sayfa yok ki arkadaşlar.
Bembeyaz kala kaldık.
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
Normal site görünümü olmuş yaa, kullanamıyorum.. :lol
 
'h716043'

'h716043'

Üye
logo da değişmiş
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
gölgee_65

gölgee_65

Üye
Arkadaşlar bu sabahtan beri yeni sürümden neler çektim bilemezsiniz. O kadar ağır işliyor ki site bugün beni resmen 10 yaş yaşlandırdı :)
Ama yine de verilen emeğe saygımız sonsuz.
Yayında ve yapımda emeği geçenlere :tşk:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt