n79 kamera kalitesi sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
caca41

caca41

Üye
    Konu Sahibi
n79 kamera kalitesi sorunu
arkadaşlar böyle bi konu açıldımi bilmiyorum telefondan açtım konuyu araştırdım ama göremedim.benim sorunum şu n79 kamerası artık eskisi kadar kaliteli çekmiyo.sizin bu konuyla ilgili bi bilginiz varmı nedendir ve yazılımı tekrar yüklesem düzelir mi lütfen yardım edin.s
 


harun22

harun22

Üye
Fiziksel bir sorun olabilir kameranın camı çizilmiş, paslanmış olabilir.
 
caca41

caca41

Üye
    Konu Sahibi
yoo hayır kameranın camında falan cızıklık yok demek istediğim şu görüntü kalitesi düşük yani 5mp deilde sanki 2mp veya vga kamerayla cekılmıs gıbı bı kalıte var
 
harun22

harun22

Üye
Ayarlarını kurcala veya dediğin gibi tekrar yazılım atmak yada hard format çözebilir sorunu
 
caca41

caca41

Üye
    Konu Sahibi
ayarları cok kurcaladım ama olmuyo ve yazılım atmayıda beceremedım :S nokia suiteden atmaya calısıyorm telefonunuz yenıden baslatılabılr dıyo o zamnda baglantı kesılıyo :S
 
harun22

harun22

Üye
Hard format at bakalım düzelir eğer teknik bir sorun değilse.
 
caca41

caca41

Üye
    Konu Sahibi
oda işe yaramıyo malesef sanırım kameranın değişmesi gerekiyo donanımsal bi arıza var dıye dusunuyorum:S
 
harun22

harun22

Üye
O zaman teknik servisine gönder onlar duruma göre ararlar seni
 
caca41

caca41

Üye
    Konu Sahibi
öyle yapıcam artık başka çarem kalmadı malesef.
 
gurcu_selim

gurcu_selim

Üye
Otofocus ayarlarına faaln baktın mı.Ortam ışığı ayarları falan hepsini kontrol et.Bide resim kalitesi die bi kısım var.5mp 3mp falan yazar.Onu en kaliteliyi seç.Donanımsal bi sorun olacağını sanmam.
 
ZaZuM

ZaZuM

Üye
tahminimce sıkıntın daha iyi kameralı bi telle foto çekip onu kendinin ki ile karşılaştırıyorsun n79 daki 5mpx ile günümüz tellerindeki 5 mpz aynı değil
şöyle düşün ilk ilk kameralı teller geldi sonra onların üstüne bi üst modelleri geldi o yüzden ilk çıkan kameralılar sanki çok kötü çekiyormuş hissi yarattı kullanıcılarda halbuki durum öyle değil ekran çözünürlüğü iyileştirildiği için biz öyle algılıyoruz ( üst model olduğu için iyileştirme ve yeniliklerde war tabi ki ekran kamera sensör falan)
 
gurcu_selim

gurcu_selim

Üye
tahminimce sıkıntın daha iyi kameralı bi telle foto çekip onu kendinin ki ile karşılaştırıyorsun n79 daki 5mpx ile günümüz tellerindeki 5 mpz aynı değil
şöyle düşün ilk ilk kameralı teller geldi sonra onların üstüne bi üst modelleri geldi o yüzden ilk çıkan kameralılar sanki çok kötü çekiyormuş hissi yarattı kullanıcılarda halbuki durum öyle değil ekran çözünürlüğü iyileştirildiği için biz öyle algılıyoruz ( üst model olduğu için iyileştirme ve yeniliklerde war tabi ki ekran kamera sensör falan)

Dostum n79 eski bi model olabilir ama şuan piyasada bulunan biçok 5mp telefondan çok daha kaliteli çekim yapıyor.carl zeiss mercek var n79'da.Bende şuanda neo V var.Cam gibi çekiyor eyvallah ama çektiğim fotoya yakınlaştığımda flu olmaya başlıyor.Ama n79'da çektiğim fotoyu yakınlaştırınca yine de çok net gösteriyordu.Şunu söyleyebilirim samsun galaxy mini, htc wildfire s,ideos x5,c6-01 bunların hepsini kamera konusunda solda sıfır bırakır n79.Neo V ilede kıyaslasam belki biraz daha iyidir n79.
 
harun22

harun22

Üye
Katılıyorum. N79 un kamerası günümüzdeki 5 mpxlerden kesinlikle daha kaliteli fotoğraf çekiyor. aynı zamanda flahsı kuvvettli ve kamerasıda hızlıdır.
 
ZaZuM

ZaZuM

Üye
hım :hmmm
 
caca41

caca41

Üye
    Konu Sahibi
Otofocus ayarlarına faaln baktın mı.Ortam ışığı ayarları falan hepsini kontrol et.Bide resim kalitesi die bi kısım var.5mp 3mp falan yazar.Onu en kaliteliyi seç.Donanımsal bi sorun olacağını sanmam.
ayıp ettin selım kardes etmem mı yaa alayını kontrol ettım ama sonuc değişmiyo ölü piksel dıye bi durum varmıs galiba kameralarda sanırım benimki böyle bi durum cunku fotograf cekerken cok bozuk kaliteli bazen kırmızımsı noktalar falan oluyo cızıklıkler oluyo
 
gurcu_selim

gurcu_selim

Üye
KArdeş pc'ye attığında nasıl gözüküyor resimlerin kalitesi.Eğer pc'de resim kalitesi güzelse dediğin gibi ölü piksel falan olma ihtimali var, ama pc'de de kötü çıkıyorsa o zaman kamera lensinde sorun vardır büyük ihtimal
 
caca41

caca41

Üye
    Konu Sahibi
KArdeş pc'ye attığında nasıl gözüküyor resimlerin kalitesi.Eğer pc'de resim kalitesi güzelse dediğin gibi ölü piksel falan olma ihtimali var, ama pc'de de kötü çıkıyorsa o zaman kamera lensinde sorun vardır büyük ihtimal
hmm yeni bişey daha öğrenmiş oldum.ve denemesini yaptım pc dede bozuk görünüyo ama şöyle ki telefonda daha çok bozuk görünüyo yani şöyle düşünün 2.0 mp bi kamera düşünün telefondan baknca o şekilde pc ye atıncada 3.2 gibi bi kaliteyle görünüyo ve ben mesela fotograf kaliteli mi diye bakmak için pcde zoom yapardım ne kadar zoom yapınca pikseller belli oluyo diye kamera saglamken baya ıyıydı ama sımdı az bi zoomda hemen pikseller belli oluyo
 
gurcu_selim

gurcu_selim

Üye
Dostum o zaman garantin devam ediyorsa tüketici mahkemesine başvur fatura bedelini geri iste.Benim n79'da sorun yaratıyordu 2 sene kullandıktan sonra telefonu fatura parasını geri aldım.Şimdi o parayla neo V aldım:) Açtığın diğer başlığada yazmıştım zaten bunu
 
caca41

caca41

Üye
    Konu Sahibi
Dostum o zaman garantin devam ediyorsa tüketici mahkemesine başvur fatura bedelini geri iste.Benim n79'da sorun yaratıyordu 2 sene kullandıktan sonra telefonu fatura parasını geri aldım.Şimdi o parayla neo V aldım:) Açtığın diğer başlığada yazmıştım zaten bunu
peki yaa garantim devam etmiyosaa :))))
 
gurcu_selim

gurcu_selim

Üye
o zaman parasıyla yaptır diyecem de astarı yüzünden pahalıya gelebilir.N79 çok güzel bi telefon ama malesef çok sorun çıkartan bi telefon.Para verip yaptırdıktan 2 ay sonra başka bi sorun daha çıkartma ihitmali yüksek olan bi telefon.Anladığım kadarıyla baya garantiye göndermişin teli.Keşke garantisi dolmadan mahkemeye verseydin benim gibi.Yeni tel alırdın hiç olmazsa
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt