caca41
Üye
vallahi hocam söylediklerinde çok haklısın ve soyledıklerının hepsıde başıma geldi ne yazıkki keşke tüketici haklarına falan gitseydim ama düşünemedım yapıcak bişey yok sanırımo zaman parasıyla yaptır diyecem de astarı yüzünden pahalıya gelebilir.N79 çok güzel bi telefon ama malesef çok sorun çıkartan bi telefon.Para verip yaptırdıktan 2 ay sonra başka bi sorun daha çıkartma ihitmali yüksek olan bi telefon.Anladığım kadarıyla baya garantiye göndermişin teli.Keşke garantisi dolmadan mahkemeye verseydin benim gibi.Yeni tel alırdın hiç olmazsa
