n79 kamera kalitesi sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
caca41

caca41

Üye
    Konu Sahibi
o zaman parasıyla yaptır diyecem de astarı yüzünden pahalıya gelebilir.N79 çok güzel bi telefon ama malesef çok sorun çıkartan bi telefon.Para verip yaptırdıktan 2 ay sonra başka bi sorun daha çıkartma ihitmali yüksek olan bi telefon.Anladığım kadarıyla baya garantiye göndermişin teli.Keşke garantisi dolmadan mahkemeye verseydin benim gibi.Yeni tel alırdın hiç olmazsa
vallahi hocam söylediklerinde çok haklısın ve soyledıklerının hepsıde başıma geldi ne yazıkki keşke tüketici haklarına falan gitseydim ama düşünemedım yapıcak bişey yok sanırım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt