Evlenmeden Beraber Yaşamak Sizce Doğru Mu?

Sponsorlu Bağlantılar

Evlenmeden Beraber Yaşamak?

  • Doğrudur

    Kullanılan: 23 38.3%
  • Yanlıştır

    Kullanılan: 37 61.7%

  • Kullanılan toplam oy
    60
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Evlenmeden Beraber Yaşamak Sizce Doğru Mu?
Arkadaşlar günümüzde evliliklerin durumu malum biliyorsunuz zaten. Ben gelecekte asla evlenmeyi düşünmüyorum. Altı üstü bir imza diye düşünüyorum olsada olur olmasa da olur önemli olan o imzayı kafada atmaktır diyorum.


Kız arkadaşımda özel sebeplerden dolayı düşünmüyor evlenmeyi ve ileride beraber yaşamayı düşünüyoruz. Sizin görüşleriniz nelerdir evlenmeden beraber yaşamak konusunda yorumları alalım
:)
 


irun

irun

Üye
Müslüman mahallesinde salyangoz satılmaz..:ok2:
 
Honda-VTI

Honda-VTI

Üye
Bana yanlış gibi geliyor.Geri kafalı diyebilirsiniz ama ben gelenekçi biriyim.Senin için çok önem arz etmesede karşındaki insan için bir güvence niteliği taşır hem maddi hem manevi ( Benim fikrim ) :)
 
prince of hell

prince of hell

Üye
bence günümüz standartlarında sorun yok hemartık çoğu çift böyle yapıyor böyle çok güzel yaşanır hem evliliğin tadı bir müddet sonra monotonlukdan dolayı kaçabiliyor
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Arkadaşlar haklı olabilirsiniz kendi açınızdan saygı duyarım :spr

Ama kız arkadaşım annesi-babası ayrıldığı için küçükken evlilikten nefret ediyor. Zaten bende eskiden bu yana evlenmeyecem derdim. Tam istediğim şekilde oldu diyebilirim.


Sonuçta ne zararı olabilir ki? Aynı evdesin, eşin olarak görüyorsun her açıdan ama sadece resmi nikahın yok? Resmi nikah bence kağıtta değil kafada olmalıdır :)
 
prince of hell

prince of hell

Üye
katılıyorum
 
Altun.

Altun.

Üye
van senin açından bakılınca doğru gelebilir ama. bence o imxa bi güwence. kız arkadaşının ailesiyle yaşadığı bi takım olaylardan ötürü ewliliğe soğuk bakmasını sen önleyebilirsin. hem bence eğer arada imza olursa ortada kanımca dahada samimi-sıcak bir aile ortamı oluşur. imza çiftleri bağlayıcı bi unsurdur.

nasılmı?

farzedelim(ALLAH göstermesin)
ufak bi tartışma aranızda geçtiği zaman sen ya da eşin(artık eş denirmi bilmyrum) amaaan kocam değil bişeyim değil zaten de çok sıkıldım bu adamdan diyebilir we hiç bi bağlayıcılığı olmadığı için ayrılabilirsinizde.(kız arkadaşın sıkılabilir. kendin dedin monotnlaşıyr diye) ama arada imza olsa bağlayıcı bi unsur gösterip 2 tarafıda düşünmeye zorlayacaktır. hem arada çocuk da war. çocuk kimin soyadını alacak belki bu mesele gurur meselesi de olabilir :D:D:D

artı işin dini boyutlarıda war. ben inançlarıma bi nebze bağlı old. için böle düşünyrda olabilirim
 
dr-jake

dr-jake

Üye
ναη_нσιנ∂σηк;434682' Alıntı:
Resmi nikah bence kağıtta değil kafada olmalıdır :)


Ben de katılıyorum, bu konu tam da evlenmekten vazgeçtiğim şu günlerin üzerine denk geldi, sırf evlenicez diye ilişkimiz kötüye gitti, tabi başka sebepler de vardı ama yine de evlilik sanatı mı yoksa evlilik kabusu mu diye sormak lazım önce
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
farzedelim(ALLAH göstermesin)
ufak bi tartışma aranızda geçtiği zaman sen ya da eşin(artık eş denirmi bilmyrum) amaaan kocam değil bişeyim değil zaten de çok sıkıldım bu adamdan diyebilir we hiç bi bağlayıcılığı olmadığı için ayrılabilirsinizde.(kız arkadaşın sıkılabilir. kendin dedin monotnlaşıyr diye) ama arada imza olsa bağlayıcı bi unsur gösterip 2 tarafıda düşünmeye zorlayacaktır
.



Bu kısımda katılıyorum kesinlikle ama 3*4 senelik birliktelikten sonra bahsediyorum bu olaydan. Sonuçta 3 günde evde yaşayıp sonra sıkılıp başkasıyla yaşamak değil kastetmek istediğim. Herkes evli bilecek ama gerçekte böyle bir evlilik olmayacak gibi işte. :)

İmza bağlayıcıdır haklısın ama birde şöyle bak. En ufak bir sorunda gidecek insan zaten durmasın bana göre. Giden kendi kaybeder. :spr
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ben de katılıyorum, bu konu tam da evlenmekten vazgeçtiğim şu günlerin üzerine denk geldi, sırf evlenicez diye ilişkimiz kötüye gitti, tabi başka sebepler de vardı ama yine de evlilik sanatı mı yoksa evlilik kabusu mu diye sormak lazım önce

Gerçekten öyle ama. Sen kafanda evlendiğini, bir hayat boyu beraber olacağına karşılıklı söz verdiysen ortadaki imzanın hiçte önemi yok. Sonuçta evlenipte ayrılanları da görüyoruz. Noluyor nerde kaldı imzanın geçerliliği?


Tabi bunlar alelacele verilecek kararlar değil. Normal evlilik gibi ciddi kafa yorulduktan sonra karar verilmesi gereken durumlardır bana göre.


dr-jake senin açından üzüldüm. :)
 
Altun.

Altun.

Üye
ναη_нσιנ∂σηк;434782' Alıntı:
farzedelim(ALLAH göstermesin)
ufak bi tartışma aranızda geçtiği zaman sen ya da eşin(artık eş denirmi bilmyrum) amaaan kocam değil bişeyim değil zaten de çok sıkıldım bu adamdan diyebilir we hiç bi bağlayıcılığı olmadığı için ayrılabilirsinizde.(kız arkadaşın sıkılabilir. kendin dedin monotnlaşıyr diye) ama arada imza olsa bağlayıcı bi unsur gösterip 2 tarafıda düşünmeye zorlayacaktır
.



Bu kısımda katılıyorum kesinlikle ama 3*4 senelik birliktelikten sonra bahsediyorum bu olaydan. Sonuçta 3 günde evde yaşayıp sonra sıkılıp başkasıyla yaşamak değil kastetmek istediğim. Herkes evli bilecek ama gerçekte böyle bir evlilik olmayacak gibi işte. :)

İmza bağlayıcıdır haklısın ama birde şöyle bak. En ufak bir sorunda gidecek insan zaten durmasın bana göre. Giden kendi kaybeder. :spr

ewet giden kendi kaybeder ama von. ben de beraber yaşadım bi kaç GÜN sana garanti edyrum sıkılıyrsun ya ne kadar sewersen sew sı-kı-şı-yor-sun gerçekten diyorum o nedenle ben ewlilik olmasından yanayım. ewlilik bi newi çekirdek aileyi dağılmaktan kurtaran bişey gibi. insan ewladı bu sende sıkılablirsin ama baq o zaman işin daha kolay olur :D:D:D
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Tamamda sıkılıp gitmeyi kafaya koyan insan evlenince de yapar. Zaten gitmezse daha kötü istemediği biryerde istemediği bir kişiyle hayatını devam ettirmek zorunda kalıyor.


Bence rol yapması daha kötü :spr
 
Altun.

Altun.

Üye
ben ilerde giderim diye kimse biilişkiye zaten başlamaz (tabi böle yaratıklarda wardır) ama o zamanlar omzuna binecek olan sorumluluklar artacakdır(daha 21 yaşındayım ama dedem gibi nasihat weryrum hey maşallah :D:D) işte o zaman bunalmar felan kaçınılmaz oluyr. he nerden mi bilyrum bu zamana kadar 13-14 kızla berabe roldımda ilşlkiler konusnda tecrübelym :):) ya ahmet o zamanlar darlanıyr insan uzun soluklu ilişkilerimde hep böle oldu. bilmyrum belkide kişilk meselesidir. 5 parmağın 5 i de bir değil yani
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Haklısın ama bende sana farklı birşey diyeyim o zaman :)


Yaş 18, kız arkadaş 17, gerçek aşk 3
:spr
 
prince of hell

prince of hell

Üye
katılıyorum ahmet en doğrusunu yapıyosunuz bence destekliyorum karşı çıkanı yakarım valla
 
ouSahin

ouSahin

Üye
kızın ailesi beni tanıo bana güveniorsa nişanlıysakta sevgilimle zaten aynı evde kalırımmm...çnkü bu hem evlilige hazırlık provası gibi olur...Alışırsın yanii onunla yaşamaya...

Evlendikten snr nikahlı karın artık birbirinize aitsiniz...Meydan Boş her yol Paris:D

ama genelde Sevgili olmak bile günahmışş...Çogu insanımız tarafından yanlış karşılanır oldugundan böle bişe ayıp terbiyesizlik ve namusuzluk gibi terimlere yol açar...Buda tabi bir bakıma kötü...

ama yeni nesil gençlik artık Batılaşmaya gittigi için bunun ilerideki zamanlarda fazlalaşcagına inanıorum...

ama şimdi şöle bişe war biz yaparızz bizimkilerinin yapmasını istemeyiz :D o da kötü

ya bu arada ben hangisine oy verdim unuttum:S:bilmm
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Yanlışa oy vermişsin Oğuz...

Böyle bir durum benim ailemin içerisinde var. O yüzden bizim sülale de gayet doğal karşılanır. :)


Zaten açık açık söyledim evdekilerede asla evlenmem böyle böyle diye kabul ettiler senin hayatın dediler. :)
 
ouSahin

ouSahin

Üye
yanlışa mı oy vermişim:D bişe olmaz

en qüzeli evlenme kardeşim :D

ya abi işin aksi yanı

valla bizim aile nişan tarihini belirledii herkez dio kız Üni 2 ye geçtiginde nişanı yapak

napcam ben ya:agla

bu arada dügüne herkez davetli:D

ya ben 17 yaşındayım kız 16 :( abi :agla

nese çoq war :D kim öle kim kala o güne kadar:ehe
 
prince of hell

prince of hell

Üye
fare zehiri öneriyorum kardeşim filmlerde çok etkili oluo
 
POWER

POWER

Üye
way be ne olmuş gece böle yokluğumu fırsat bilip çoook önemli bi kou açmışsınız bende yorumumu yapayım.Ben burda vana katılıyorum çünkü ewlilik atılan bi imzadan ibaret bugün yapılan 2 ewlilikten 1 i boşanmayla bitiyorsa bu nedemek oluyor?Ewlenmenin oraya imza atmanın bi espirisi yok.Eğer gerçekten sewiyorsan onun için herşeyi yapabileceksen o imzanın bi anlamı olmaz ha ama ewlilikte kötü bişi değil ewlenmekte güsel.Ben şahsen ewlenmeyi düşünüyorum önümde çokta yok yaş 22 2-3 sene sonra ewliyim sewiyorum ki ailemi bile karşıma almış biriyim gerekirse herşeyi yaparım.Ben sadece geleneklerim için ewleniyorum (bide şu gelinlik olayı war kızların hayali).Chona sanada bişi söyleyim sıkılmak balon aşklar için geçerlidir.Gerçekten sewdiğin insandan sıkılmazsın.Ama özellikle üzerine basa basa söylüyorum GERÇEK SEWGİ için geçerli.uzun ilişkilerim oldu tabi 2-3 yıl fakat sıkıldım tabi neden?Ortada sewgi yoktu bunu ikimizde biliyorduk.Şuanki ilişkimde 1 yılı geçtik Mükemmel gidiyor ki aramızda söz bile war ben 1 yıl içinde o kadar çok şey paylaştımki bana benim hakkımda soracağınız herşeyi ona sorablirsiniz.Aynı şekilde onun hakkında banada.Bu böledir işte...Önemli olan işte "O" diyebileceğiniz birini bulmaktır.Ayrıca ilişkilerde altın kurallar wardır.Görmezlikten gelmek diye bişi olmamalıdır.Yani aşk gözünüzü kör etmemelidir.Bi hata yapıldığında görmezlikten gelmek ilerde ilişkiyi bitirir.Aşk eyfel kulesi gibidir.4 temel ayağı wardır.Biri olmazsa ilşkide uzun süreli olmaz.

SEWGİ+SAYGI+MANTIK+ÖZVERİ


Neyse konu dışına çıktık.Ben bu olaya karşı değilim yani ewlenmeden de beraber yaşanabilir ama bir imzada çok zor değildir atın gitsin:)
 


Üst Alt