Anna mı, Belle mi ? Hangisi daha iyi ?

Sponsorlu Bağlantılar

furkitare

furkitare

Üye
Forever anna .... Belle çok bktan bir şey olmuş
 


AHMED...

AHMED...

Üye
zevkler ve renkler tartışılmaz ama sana şöyle söyleyim anna da olan kasmaların takılmalarin hiç biri olmadı bellede bende gayet hızlı ve sık özellikle güncelleme ile gelen mesaj ve zil sesleri on numara hoşuma gitti
 

sami41

Üye
    Konu Sahibi
Cfw Belle Orijinal Anna ' dan daha iyi fakat Orijinal Belle için bunu söyleyemeyeceğim .

Cfw belleyi nerden bulabilirim ? Her cfw ye de güvenilmez ki..

----------Eklendi @ 01:20:16 ---------- Yazıldı @ 01:19:19 ----------

zevkler ve renkler tartışılmaz ama sana şöyle söyleyim anna da olan kasmaların takılmalarin hiç biri olmadı bellede bende gayet hızlı ve sık özellikle güncelleme ile gelen mesaj ve zil sesleri on numara hoşuma gitti

biraz daha araştırıcam, yorumların için sağol kardeşim

----------Eklendi @ 01:22:01 ---------- Yazıldı @ 01:20:16 ----------

N8 de güzel durdu ama bende C6 var nasıl olur bilemiyorum.. Beğenmezsem tekrar anna yaparım o da zahmetli iş :S
 
polat_karaduman

polat_karaduman

Üye
biraz bekle nokia yeni güncelleme yapınca belleye geç
 
AHMED...

AHMED...

Üye
beklenecek ne var sanki sorunsuz çalışıyor
 
relling

relling

Üye
şu an için sorun olmaması bakımından anna ama Belleye ikimci bir güncelleme gelince her alanda belle daha iyi
 
covar

covar

Üye
bellede tek eksin ben flv videoları oynatmıyor sorun var yani birde witgetleri cok az
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
Yaklaşık 2 gündür telefonun kurcalamadığım noktası kalmadı. Belle'yi tavsiye ederim. Ufak tefek sorun illaki olabilir, sorunsuz ne var ki? Oldukça hızlı çalışıyor ve gelişmiş. Tavsiye ederim :good:
 

sami41

Üye
    Konu Sahibi
Yaklaşık 2 gündür telefonun kurcalamadığım noktası kalmadı. Belle'yi tavsiye ederim. Ufak tefek sorun illaki olabilir, sorunsuz ne var ki? Oldukça hızlı çalışıyor ve gelişmiş. Tavsiye ederim :good:

çok sağol arkadaşım ama tek korktuğum şey flv ve mp4 sorunu oluşursa diye..

----------Eklendi @ 13:26:37 ---------- Yazıldı @ 13:25:32 ----------

bellede tek eksin ben flv videoları oynatmıyor sorun var yani birde witgetleri cok az

bu stabil bi sorun galiba çok kişide var !

----------Eklendi @ 13:28:47 ---------- Yazıldı @ 13:26:37 ----------

peki bellede wlan kopması oluyor mu ? Ben annada çok yaşıyorum bunu ! Youtube downloader ile uzun soluklu videoları indiremiyorum, bağlantı kopunca baştan başlamak zorunda kalıyorum ! Bunun çözümü var mı acaba ?
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Ben belle den hiç memnun kalmadım . Geri anna ya döndüm . . .
 

sanane1438

Üye
belle diyorum anna kullanma hiç batarya saniyede bitiyor hiçbişey yapamazsın bellede istediğini belleyebilirsin dstum

anna geçme bellenin widgetleri az biraz ama olsun bildirimler felan yok bu kadar bella çok hızlı
 
Febris

Febris

Üye
video sorunU yok orjinal bele de
 

sanane1438

Üye
video sorunu yok flv mp4 kolayca oynatıyor
 
ozggurr

ozggurr

Üye
belle'de widgetler az diyen arkadaslar yanlis yapiyorlar, bendeki widgetleri yaziyorum simdi yukardan asagi sirayla:

mobile data on/off - gprs ozelligini acip kapatmak icin anahtar
3g on/off - 2g-3g acip kapatmak icin anahtar
Bluetooth on/off -bluetooth acip kapatmak icin anahtar
Silent on/of - tek tusla sessize almak
Offline on/of - tek tus ile cevrimdisi moda gecmek
Weather, forecast - havadurumu genis
Wether, now - hava durumu kucuk
Bookmark - on izlemeli internet sayfasi
Web feed - web sitelerinden haber basliklari
Calendar, agenda - ajanda seklinde takvim
Clock, mechanic - 3d seklinde mekanik saat
SymDVR - gizli kamera cekiminde kullanilan uygulama
My Location - harita on izlemesi
Places nearby - yakindaki otel, restaurant, hastane vs yerler
DLNA server - DLNA acma kapama anahtari
Clock, analogue - analog saat
Clock, digital - dijital saat
Communicator - isyeri e-maili vs icin
Contact, favourite - favori kisilerimiz
Contact, single - rehberdeki kisinin tek widgeti
FM radio - adi uzerinde
Mail - E-posta
Map apps - harita uygulamalari
Music player - muzik oynatici
Play via radio - muziklerinizi radyo olarak oynatmak
Profile - profil ayarlari
Search widget - arama widgeti
WLAN on/off - wifi acma kapama anahtari

ayrica bende olmayan ama piyasada olan gif oynatici, resim onizlemesi ve bir cok degisik saat widgeti de cabasi...

Belle annaya gore cok daha iyi performans gosteriyor, video cekimi ve oynatma, galeri, web sitesi cok cok daha hizli.
Cok fazla uygulama acikken annaya gore cok daha akici ve rahat. Genel kullanimi bence annadan iki kat daha hizli.

Anna'ya geri donen arkadaslar neden donuyorlar anlamiyorum. Belle kiyaslanamayacak kadar iyi anna'dan.

Hic bekleme yapma ve yukle bence.
 
weesel

weesel

Üye
Telefondan telefona, modelden modele fark var aslında. Ben Anna güncellemesini ilk yüklediğimde neye bulaştığımı bile bilmiyordum. Birden telefon baştan aşağı değişince sap gibi kalakaldım. Tek artısı benim için daha önce girmediği Twitter'ın tam sitesine girmesiydi. Kime ne yararı olduğunu bilemem ama bin kez format atsam da ne hızı arttı ne bir şey. Fotoğraflar galeride görünmüyordu, yazı tipi kalın, kaba ve iticiydi. Ayrıca dönen ok efekti de hızlanması gerekirken kasıp yavaşlayan telefonda daha bir sinirimi bozuyordu. Mesaj ekranındaki tuş aralıkları o kadar yakındı ki, hepsi birbirine giriyordu. İmleçle yazıyı komple seçemiyordun bir kere yanlış yazdın mı geri dönüp tek tek harfleri düzeltmen gerekiyordu. Daha beğenmediğim nesi kaldı Anna'nın bilemiyorum ama Belle yükleyince yolda altın bulmuş kadar sevindim. Mükemmel değil kesinlikle. Yani her beklentiyi karşılayacak kusursuz bir sistem sayılmaz ama Anna'nın çoğu eksiğini tamamladığını söyleyebilirim... Şimdi memnun olmadığım tek şey ekran koruyucusundaki saat görünümü. Fazla küçük geldi. Onun dışında da bir eksiğini görmedim, güncelleme bende hiç sorun çıkarmadı. Ama isteğim bir gün cesaret edip navifirm'le orijinal sürüme dönmek. Bir daha da ne yazılım güncellemesine dokunurum ne bir şey...
 

muratay_35

Üye
eksikleri olsada belle tabiki onlarda zamanla düzelecektir
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
anna diyen arkadaşlar neye güvenerek söylüyorlar anlamış degilim anna kullancagına git s40 kullan daha iyi annadan önceki sürüm daha iyiydi tek artısı eskiye göre dikey klavyesiydi onun dışında herşey berbattı cok kasıyordu telefonu actıgında rahat 1 dakika yuvarlaklar dönüyordu uygulamalara girince aynı sorun ama bellede o kadar kasmıyor ayrıca cok daha şık eksikleri tabiki var ama annadan hiç bi eksigi yok batarya göstergesi hariç o da kimse ona bakmıyor dogru göstermiyor zaten herkes program kulanıyor onun için önemli bişe degil video sorunu yaşayanlarda yanlış güncelledikleri için oldugunuu düşünüyorum bende sorun yok cünkü youtube girip izliyorum indirp izliyorm sadece smiley kasma sorunu var o kadar
 
ozggurr

ozggurr

Üye
katılıyorum. kesinlikle anna. çünkü bellede şarjım bir gün bile gitmiyor..:(

settings>>connectivity>>wlan>>menu>>settings>> power saving= "enable"

ayarlar>>baglanti>>wlan>>menu>>ayarlar>>pil tasarrufu=aktif (benim telefon turkce degil tahmini olarak cevirdim)

bu sekilde mi sizde de eger "disable" ise 'enable" olarak degistirin piliniz daha uzun gider.
 


Üst Alt